Entertainment alle pijlers

Grenzeloos verliefd

26-09-2018 17:52 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is gisteren weer begonnen. Nog iemand gekeken? En commentaar erop?
Yildizlar schreef:
26-09-2018 19:04
Nogal hij kwam van zijn werk naar huis voor de lunch en mocht het dan nog zelf klaarmaken.
Vond er smaak nog kraak aan aan die griet.
Ik vond ze nogal bazig overkomen.
Als ik daar maar de hele dag maar zat, had ik die lunch allang klaar gehad voor hij thuis kwam.
gizzmo-returns schreef:
26-09-2018 19:19
Ben nu aan hetkijken, geloof niet dat dit een huwelijk voor altijd is.
Ze is wel erg bleu.
Juist omdat ze gelovig zijn en voor de kerk getrouwd zijn zullen ze er denk ik juist meer aan doen om bij elkaar te blijven.
Ik heb het idee dat zij nu precies heeft wat ze wil en hij buigt denk ik met haar mee.
Alle reacties Link kopieren
damesbril schreef:
29-09-2018 07:08
Ik vond ze nogal bazig overkomen.
Als ik daar maar de hele dag maar zat, had ik die lunch allang klaar gehad voor hij thuis kwam.
Ja ik ook.
Alle reacties Link kopieren
Jemig lekker geëmancipeerd zijn jullie hier zeg (niet dus).
Hoezo moet ze zijn lunch klaarmaken? Hij kan toch zelf wel een boterham smeren?!
Ja ze zit daar maar alles is nieuw, ze spreekt de taal niet (daar moest ze wel aan werken trouwens)
Dat je toevallig even geen baan hebt hoeft niet te betekenen dat ze hem hotelservice moet bieden.
Alle reacties Link kopieren
Zij zat daar de hele dag te niksen, dan is lunch maken voor je man die tussen de middag voor jou naar huis komt wel het minste wat je kan doen. Uit liefde. Niet omdat het je taak is.
Alle reacties Link kopieren
Hij was om 14:00 al klaar met werken hoor.
Alle reacties Link kopieren
suish schreef:
30-09-2018 11:55
Hij was om 14:00 al klaar met werken hoor.
.
Ja, maar dan nog.
Ik ben het wel eens met de andere reacties.
Ze maakt op mij een passieve indruk en hij neemt een soort vaderrol op zich omdat het moet.

NB: net even teruggeluisterd; de voice-over heeft het wel over 'tussen de middag', eerder werd wel gezegd dat hij werkte tot 14.00 uur. Maar het ging dus over spaghetti maken en dat kon ze niet eens alleen...
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Een gelijkaardige tv serie bestond in Groot-Brittannië, weet iemand welke?
Alle reacties Link kopieren
suish schreef:
30-09-2018 10:36
Jemig lekker geëmancipeerd zijn jullie hier zeg (niet dus).
Hoezo moet ze zijn lunch klaarmaken? Hij kan toch zelf wel een boterham smeren?!
Ja ze zit daar maar alles is nieuw, ze spreekt de taal niet (daar moest ze wel aan werken trouwens)
Dat je toevallig even geen baan hebt hoeft niet te betekenen dat ze hem hotelservice moet bieden.
Waarom zou je dat niet doen als je anders maar met je vingers zit te draaien? Heeft niks te maken met ‘moeten’.

Hij lijkt me wel oke.
Haar vind ik een muis.
De omgeving lijkt me vreselijk; stoffig en saai.
Ik hou echt van de luxe in het Westen.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
30-09-2018 15:23
Waarom zou je dat niet doen als je anders maar met je vingers zit te draaien? Heeft niks te maken met ‘moeten’.

Hij lijkt me wel oke.
Haar vind ik een muis.
De omgeving lijkt me vreselijk; stoffig en saai.
Ik hou echt van de luxe in het Westen.
.
Eens. Die omgeving zal overigens over een aantal jaren veranderd zijn. Was een nieuwbouwwijk. Stoffig en droog zal het wel blijven. :)
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Alle reacties Link kopieren
Wat een gedoe ook met dat water, en dan die gasfles, controleren met een aansteker :hyper:

Nee ik zou het niet kunnen hoor, daar wonen. Vond het maar een troosteloze bende. Lijkt me ook dat er weinig te doen daar is voor vrouwen.
Gisteren aflevering 2 teruggekeken, man man man weer zo saai.
Alleen op het laatst toen er nog een hondje bij hun kwam wonen werd het leuk.
Ik denk dat ik er maar mee stop om naar GV te kijken. Val toch in slaap.
Joanjett schreef:
08-10-2018 10:56
Gisteren aflevering 2 teruggekeken, man man man weer zo saai.
Alleen op het laatst toen er nog een hondje bij hun kwam wonen werd het leuk.
Ik denk dat ik er maar mee stop om naar GV te kijken. Val toch in slaap.
Ik heb het ook gezien. Ik kon dit topic niet meer vinden.
Ik vond die man maar een hork. Weinig enthousiasme en ik zag geen verliefdheid.
Alle reacties Link kopieren
Niemand die zich stoort aan de manier van praten van de jongen in de aflevering van dinsdag? :( net een nieuwslezer
Verlang naar wat je al hebt
Alle reacties Link kopieren
Balt schreef:
11-10-2018 15:22
Niemand die zich stoort aan de manier van praten van de jongen in de aflevering van dinsdag? :( net een nieuwslezer
Die Guido bedoel je?

Ik vond het wel een apart stel. Hij super sportief, gezond eten en zij niet. En zij werkte 50 uur per week, in huis met die schoonfamilie en zij leek ook de broek nogal aan te hebben.
minnimouse schreef:
11-10-2018 15:48
Die Guido bedoel je?

Ik vond het wel een apart stel. Hij super sportief, gezond eten en zij niet. En zij werkte 50 uur per week, in huis met die schoonfamilie en zij leek ook de broek nogal aan te hebben.
Dit vind ik ook. Ze was ook niet aardig.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
11-10-2018 15:48
Die Guido bedoel je?

Ik vond het wel een apart stel. Hij super sportief, gezond eten en zij niet. En zij werkte 50 uur per week, in huis met die schoonfamilie en zij leek ook de broek nogal aan te hebben.
Ja, was even de naam kwijt. Ik vond het ook een aparte bedoening. De liefde spatte er niet echt vanaf
Verlang naar wat je al hebt
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
11-10-2018 15:51
Dit vind ik ook. Ze was ook niet aardig.
Ik heb een paar keer iets gehoord over dat hij blank en blond was. Kan natuurlijk een grapje zijn maar vond het zo niet overkomen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond haar zich gedragen als of ze zijn moeder was.

En inderdaad, ze noemde hem Blondie. Zou ik als jongen/man niet leuk vinden.

Ik kijk nooit naar die achteraf filmpjes, maar vraag me altijd wel af of de stellen nu nog bij elkaar zijn.
Van dit stel ben ik niet zeker.
Alle reacties Link kopieren
Jullie maken me wel nieuwsgierig naar de laatste aflevering. Ben op vakantie dus heb het niet gezien.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, dolfje. Even afzien dus.
Dat je wel meeleest in dit topic, ik vermijd dat altijd.
Alle reacties Link kopieren
Bij series vermijd ik het maar bij dit programma vind ik het niet zo erg.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
12-10-2018 12:10
Jullie maken me wel nieuwsgierig naar de laatste aflevering. Ben op vakantie dus heb het niet gezien.
Heel erg boeiend was het nu ook weer niet hoor ;-)
Speelde zich af in Amerika (altijd wel leuk vind ik), maar de liefde spatte er niet vanaf.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
11-10-2018 18:23
Ik heb een paar keer iets gehoord over dat hij blank en blond was. Kan natuurlijk een grapje zijn maar vond het zo niet overkomen.
Dit. Misschien is dat een type humor, elkaar neerhalen met 'grapjes'. Maar mijn humor is het niet. Weinig liefdevol vond ik ze naar elkaar.

In de introductie waarbij ze uitleg gaven over waarom en hoe ze bij elkaar gekomen waren vond ik ook vreemd. Hij zei iets in de trant van: qua uiterlijk kon ze er wel mee door. En hij verveelde zich en dus gingen ze maar op date. Zij leek hem ook wat vreemd te vinden.
Op welk zender komt het en welke dag? Wist helemaal niet dat het weer begonnen was :biggrin:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven