Entertainment alle pijlers

Grenzeloos verliefd

26-09-2018 17:52 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is gisteren weer begonnen. Nog iemand gekeken? En commentaar erop?
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
04-10-2019 18:32
Ja dat vond ik ook wel.

Lijkt me trouwens best irritant dat je dus echt lang moet wachten op een visum daar. Geef je hier je hele leven op maar je weet niet of het voor altijd is.
Ik vond het helemaal erg dat die gast voorstelde dat ze bij hem in het bedrijf ging werken zonder betaling. Ik zou gelijk weer teruggaan. Geen werkvisum is geen werk!
Alle reacties Link kopieren
MeredithGrey schreef:
04-10-2019 13:23
Ja ik vond het echt een apart meisje. Hoe ze dingen deed en dan het op zo’n manier uitmaken. Snap niet dat die jongen nog contact met haar heeft.
Ik vond haar ook niet leuk.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Keuken1987 schreef:
06-10-2019 11:48
Ik vond haar ook niet leuk.
Ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Had ze ook niet kunnen bellen i.p.v. het uit te maken via een app bericht?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
06-10-2019 11:56
Ik ook niet.
Ik ook niet.
Toen ze op de website naar zijn b@b zat te kijken en verongelijkt deed dat haar naam er niet meer bij stond. Nee duh, wat had je dan verwacht? En zat te janken dat ze het toch allemaal samen hadden gedaan. Hoezo samen? Ze zijn effectief nog geen 4 weken samen geweest. En toen ook nog sjachrijnig reageren en de laptop dichtklappen toen ze zag dat hij volgeboekt zat. In plaats dat ze blij voor hem is en hem dat gunt. Bah, naar gedrag.
Zei zei ook: ik heb een eigen onderkomen moeten zoeken want bij hem kon ik kennelijk niet meer wonen. Nee natuurlijk niet. Had je dat verwacht dan, dat je hem kon dumpen maar wel in zijn huis kon blijven wonen? Raar wijf.
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
06-10-2019 13:31
Ik ook niet.
Toen ze op de website naar zijn b@b zat te kijken en verongelijkt deed dat haar naam er niet meer bij stond. Nee duh, wat had je dan verwacht? En zat te janken dat ze het toch allemaal samen hadden gedaan. Hoezo samen? Ze zijn effectief nog geen 4 weken samen geweest. En toen ook nog sjachrijnig reageren en de laptop dichtklappen toen ze zag dat hij volgeboekt zat. In plaats dat ze blij voor hem is en hem dat gunt. Bah, naar gedrag.
Zei zei ook: ik heb een eigen onderkomen moeten zoeken want bij hem kon ik kennelijk niet meer wonen. Nee natuurlijk niet. Had je dat verwacht dan, dat je hem kon dumpen maar wel in zijn huis kon blijven wonen? Raar wijf.
Ik vind dat ze nogal prinsessengedrag vertoond. Het moet allemaal wel gaan zoals zij wil en dan vooral de leuke dingen. Ik denk ook dat ze hem via de app heeft gedumpt omdat hij toen in het buitenland zat en het wel direct moest en hij even niet bereikbaar was. Die man is echt beter af zonder haar.
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
MeredithGrey schreef:
06-10-2019 14:05
Ik vind dat ze nogal prinsessengedrag vertoond. Het moet allemaal wel gaan zoals zij wil en dan vooral de leuke dingen. Ik denk ook dat ze hem via de app heeft gedumpt omdat hij toen in het buitenland zat en het wel direct moest en hij even niet bereikbaar was. Die man is echt beter af zonder haar.
Zij zat zelf een maandje bij een vriendin in Tanzania. En ze zei : ik kon niet net doen alsof er niks aan de hand was over de app.
Nou dan is dumpen via de app de énige andere optie. Logisch toch :nut:
.
Alle reacties Link kopieren
Oke beetje gekke vraag misschien maar ik heb dus vanochtend de aflevering terug gekeken van diegene naar Z-A die nogal verwend was en waar jullie het nu ook over hebben maar nu zoek ik weer en kan ik alleen nog maar afleveringen van 2018 vinden.. Iemand toevallig de goede link?
Alle reacties Link kopieren
Foodisgood schreef:
06-10-2019 22:00
Oke beetje gekke vraag misschien maar ik heb dus vanochtend de aflevering terug gekeken van diegene naar Z-A die nogal verwend was en waar jullie het nu ook over hebben maar nu zoek ik weer en kan ik alleen nog maar afleveringen van 2018 vinden.. Iemand toevallig de goede link?
Ik kon ze ook moeilijk vinden. Volgens mij kon ik alleen terugkijken via de Kijk-app. En niet via net5.
.
Alle reacties Link kopieren
^Ik kan bij kijk alleen die van 2018 en ouder zien.. hmm. Ga nog maar eens rondje googlen.
Alle reacties Link kopieren
Foodisgood schreef:
07-10-2019 18:48
^Ik kan bij kijk alleen die van 2018 en ouder zien.. hmm. Ga nog maar eens rondje googlen.
De kijkapp, niet de kijkwebsite.
.
Alle reacties Link kopieren
Foodisgood schreef:
06-10-2019 22:00
Oke beetje gekke vraag misschien maar ik heb dus vanochtend de aflevering terug gekeken van diegene naar Z-A die nogal verwend was en waar jullie het nu ook over hebben maar nu zoek ik weer en kan ik alleen nog maar afleveringen van 2018 vinden.. Iemand toevallig de goede link?
Onderaan de homepage staan de afleveringen.

Aflevering 1 https://www.net5.nl/programmas/grenzelo ... -verliefd/
Aflevering 2 https://www.net5.nl/programmas/grenzelo ... -verliefd/
Alle reacties Link kopieren
Op naar Turkije.
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
Wat een vervelend, verwend poppetje.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de aflevering tot nu toe niet echt leuk.
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
Miek_ schreef:
07-10-2019 20:07
Onderaan de homepage staan de afleveringen.

Aflevering 1 https://www.net5.nl/programmas/grenzelo ... -verliefd/
Aflevering 2 https://www.net5.nl/programmas/grenzelo ... -verliefd/
Thanks :)
Alle reacties Link kopieren
MeredithGrey schreef:
09-10-2019 15:26
Ik vind de aflevering tot nu toe niet echt leuk.
Ik heb vanmiddag gekeken en vond er ook niet veel aan.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk stel, de Limburgse Marieke en haar Turkse Ferdi.
Lieve ouders ook aan beide kanten.
Ook terug gekeken. En die Griekse godin bleek in werkelijkheid een golddigger. Erg veel noten op haar zang. Wat een moeilijk type! Die man kan wel beter
vandale schreef:
09-10-2019 15:07
Wat een vervelend, verwend poppetje.
Huh die Marieke in Turkije?

Ook een beetje een saaie aflevering idd, maar wel een leuk stel.
Alle reacties Link kopieren
chocho schreef:
12-10-2019 15:26
Huh die Marieke in Turkije?

Ook een beetje een saaie aflevering idd, maar wel een leuk stel.

Ja, met haar keuken die niet perfect was en haar moodboards.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
vandale schreef:
12-10-2019 17:39
Ja, met haar keuken die niet perfect was en haar moodboards.
Ben je dan verwend, als je het leuk vindt je huis leuk in te richten? En die keuken was anders dan besteld, daar mag je toch wel wat van zeggen?
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
12-10-2019 18:52
Ben je dan verwend, als je het leuk vindt je huis leuk in te richten? En die keuken was anders dan besteld, daar mag je toch wel wat van zeggen?
Volgens mij was die keuken niet anders dan besteld, maar zat hij gewoon in het huis en wilde ze een andere. Ik persoonlijk vind het wat overdreven, maar als jij in je nieuwe huis een keuken wilt, doe je ding.

Ik vond haar als persoon niet leuk. Weet niet goed waarom, maar ze wekte irritatie op.
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
MeredithGrey schreef:
14-10-2019 10:28
Volgens mij was die keuken niet anders dan besteld, maar zat hij gewoon in het huis en wilde ze een andere. Ik persoonlijk vind het wat overdreven, maar als jij in je nieuwe huis een keuken wilt, doe je ding.

Ik vond haar als persoon niet leuk. Weet niet goed waarom, maar ze wekte irritatie op.
Ik heb hetzelfde hoor, weet ook niet zo waarom maar het was gewoon zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de jongen van deze week niet erg aantrekkelijk over komen. Niet qua uiterlijk maar ook niet omdat hij vluchteling is en er niks zeker is. . Lijkt mij erg moeilijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven