Entertainment alle pijlers

Harry en Meghan deel 6

02-03-2021 19:36 3108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwste deel over Harry en Meghan.

Om dit topic te laten bestaan zijn er een aantal voorwaarden aan verbonden.

1. De koninklijke familie wordt niet gebashed. Daarbij behoren ook Harry, Meghan en Archie.
2. Er worden geen racistische uitlatingen gedaan.
3. Er wordt niet geshamed of geblamed.
4. Er worden geen rare vergelijkingen gemaakt met andere families.

Oftewel houdt het netjes.

Wordt er niet de voorwaarden gehouden dan zullen we het topic wederom sluiten of zelfs verwijderen en voorlopig geen nieuw deel meer toestaan.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.

Hier vind je de voorgaande delen.

Deel 1: Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/396315

Deel 2: Harry en Meghan zijn getrouwd: entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653

Deel 3: Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646

Deel 4: Harry en Meghan Deel 4
entertainment/harry-en-meghan-deel-4/li ... start=3000

Deel 5: Harry en Meghan deel 5
entertainment/harry-en-meghan-deel-5/li ... 49?style=4

Dit topic gaat over Harry en Meghan en hun families, maar ook hun vrienden of naaste collega's mogen genoemd worden. Gewoon alles over H en M en hun omgeving.

Afbeelding
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
02-03-2021 23:55
85 officiële afspraken is toch niet zo heel veel?
Nee je hebt gelijk, ik heb te snel gelezen; dat was in de eerste maanden van 2019.

This is the third year Princess Anne has topped the list. Last year an analysis conducted by The Telegraph revealed that Princess Anne worked 180 days in 2018; more than any other royal, including Prince Charles who came in at a respectable 160 days.
Anne also came out on top in 2017, racking up 455 official appearances at events, dinners, and receptions at home, with an additional 85 engagements overseas. Her total of 540 appearances even trumped those of Prince William, Prince Harry, and Kate Middleton combined


https://britishheritage.com/royals/prin ... king-royal
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
02-03-2021 23:58
Dank je. Ik heb even gegoogled. Ik las in een bericht van 11 uur geleden:

Buckingham Palace liet echter weten dat het naar omstandigheden nog steeds goed met Philip gaat. "De hertog reageert goed op de behandelingen en moet vermoedelijk nog tot het einde van de week in het ziekenhuis blijven", stond in een verklaring.

In dat bericht las ik ook:

Volgens de krant maakt niemand in de familie zich druk om het naar verwachting spraakmakende interview dat het koppel gaf aan Oprah Winfrey. Het gesprek wordt komend weekeinde uitgezonden. "De familie maakt zich zorgen om Philip en hun gedachten zijn dan ook bij hem in plaats van het Oprah-interview", zegt een bron binnen het paleis tegen de krant. "Ze hebben belangrijkere zaken aan hun hoofd."
https://blauwbloed.eo.nl/artikel/2021/0 ... ins-philip

Dus afwachten dan maar.
Daarnaast is er nog de uitzending rondom de jaarlijkse toespraak van de Queen gericht aan de Commonwealth op 7 maart en een bijbehorende tv-uitzending met verschillende royals.

Voor zover bekend heeft Elizabeth haar man nog niet opgezocht in het ziekenhuis.
De toekomst is niet meer wat het was
Fleurtje_5 schreef:
02-03-2021 23:58
Dank je. Ik heb even gegoogled. Ik las in een bericht van 11 uur geleden:

Buckingham Palace liet echter weten dat het naar omstandigheden nog steeds goed met Philip gaat. "De hertog reageert goed op de behandelingen en moet vermoedelijk nog tot het einde van de week in het ziekenhuis blijven", stond in een verklaring.

In dat bericht las ik ook:

Volgens de krant maakt niemand in de familie zich druk om het naar verwachting spraakmakende interview dat het koppel gaf aan Oprah Winfrey. Het gesprek wordt komend weekeinde uitgezonden. "De familie maakt zich zorgen om Philip en hun gedachten zijn dan ook bij hem in plaats van het Oprah-interview", zegt een bron binnen het paleis tegen de krant. "Ze hebben belangrijkere zaken aan hun hoofd."
https://blauwbloed.eo.nl/artikel/2021/0 ... ins-philip

Dus afwachten dan maar.

In een link eerder gepost maakt men zich ernstige zorgen om de prins, die is recenter volgens mij. Daar stond ook in dat familieleden nooit op bezoek komen omdat dat veel gedoe geeft met beveiliging enzo. Het feit dat Charles dus wél geweest is is veelzeggend. Mocht de Queen ook nog gaan dan weten we het wel.

https://www.express.co.uk/news/royal/14 ... en-prayers
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
03-03-2021 00:07
Daarnaast is er nog de uitzending rondom de jaarlijkse toespraak van de Queen gericht aan de Commonwealth op 7 maart en een bijbehorende tv-uitzending met verschillende royals.

Voor zover bekend heeft Elizabeth haar man nog niet opgezocht in het ziekenhuis.

Soheey, wat tegenstrijdige berichten. Ik zie net een ander bericht. Daarin staat dat de familie het moment van het interview wel ongepast vind. Zie:

Nu prins Philip op 99-jarige leeftijd is opgenomen in het ziekenhuis met een infectie en een hartaandoening, wil de monarchie dat het stel de uitzending cancelt. "Dit is écht niet het moment", vertelt een insider aan The Sun.

Maar het interview word uitgezonden omdat:

....omdat de producers van het interview 'geen loyaliteit tegenover het koningshuis hebben', schrijft 'The Sun'.
https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... ilip-op-tv

Eerlijk gezegd geloof ik het bericht van Blauw Bloed, ik denk ook dat de familie meer zorgen heeft om prins Philip en daarom niet bezig is met het interview van Opray.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
The Times heeft een verhaal over een klacht over Meghan die een communicatie-adviseur van Harry en Meghan in 2018 namens twee andere “geïntimideerde” personeelsleden heeft ingediend.
Het artikel opent positief over Meghan die op de set van Suits pizza liet aanrukken voor de hele crew en ook op Kensington Palace een ijskraam liet neerzetten voor het personeel.
Helaas is het Times-artikel niet helemaal te lezen, The Sun doet verder verslag.

Een woordvoerder van de Sussexes ontkent het verhaal en beschrijft het als de meest recente aanval op Meghan’s karakter.

Wat er nu uiteindelijk met de klacht is gebeurd, staat (veelzeggend) nergens vermeld.
Dit verhaal uit 2018 komt nu wel heel erg kort voor het interview.

Ik denk dat vooral de hofhouding en paleisfunctionarissen het interview met angst en beven tegemoet zien. Veel meer dan de royals zelf.

https://www.thetimes.co.uk/article/noth ... -hb37gbvn8

https://www.thesun.co.uk/news/14214916/ ... on-palace/
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
03-03-2021 00:33
The Times heeft een verhaal over een klacht over Meghan die een communicatie-adviseur van Harry en Meghan in 2018 namens twee andere “geïntimideerde” personeelsleden heeft ingediend.
Het artikel opent positief over Meghan die op de set van Suits pizza liet aanrukken voor de hele crew en ook op Kensington Palace een ijskraam liet neerzetten voor het personeel.
Helaas is het Times-artikel niet helemaal te lezen, The Sun doet verder verslag.

Een woordvoerder van de Sussexes ontkent het verhaal en beschrijft het als de meest recente aanval op Meghan’s karakter.

Wat er nu uiteindelijk met de klacht is gebeurd, staat (veelzeggend) nergens vermeld.
Dit verhaal uit 2018 komt nu wel heel erg kort voor het interview.

Ik denk dat vooral de hofhouding en paleisfunctionarissen het interview met angst en beven tegemoet zien. Veel meer dan de royals zelf.

https://www.thetimes.co.uk/article/noth ... -hb37gbvn8

https://www.thesun.co.uk/news/14214916/ ... on-palace/
Die berichtgeving is ook niet nieuw: persoonlijk assistenten Melissa Toubati en Samantha Cohen stapten op. Die namen zijn al eerder voorbij gekomen.

Edit: wat wel nieuw is, is dat de tekst met de klacht van Knauf is uitgelekt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie The Times toch nog altijd (had tientallen jaren geleden een abonnement) als de spreekbuis van het establishment, en zo vat ik het artikel ook op. Harry en Meghan stonden voor verandering en vernieuwing en de gevestigde orde was daar niet blij mee.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Plus dat het eenzijdig is.
Misschien maakte deze assistenten wel behoorlijk veel fouten en werden ze daarom ontslagen. Dan is je negatief uitlaten over H&M natuurlijk een makkelijke actie. Je weet dat ze niet (inhoudelijk) terug zullen reageren, hooguit met dat ze de uitspraken van de medewerker betreuren en zich er niet in herkennen.

Je moet je ook afvragen of het slim is om te doen. Ik zou namelijk niet iemand in dienst nemen die zich zo negatief heeft uitgelaten in de pers over een werkgever. Zelfs als het waar zou zijn, is het voor een eventuele nieuwe baan niet handig.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
02-03-2021 23:49
En met James Blunt, en Joss Stone, en James Corden, en Idris Elba, en Jill Biden, en vast nog wel meer.
Ellie Goulding is hij ook bevriend mee. Al een poos.


Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
03-03-2021 08:55
Ik zie The Times toch nog altijd (had tientallen jaren geleden een abonnement) als de spreekbuis van het establishment, en zo vat ik het artikel ook op. Harry en Meghan stonden voor verandering en vernieuwing en de gevestigde orde was daar niet blij mee.
In het artikel staat dat het paleis juist niets met deze klacht heeft gedaan en Harry en Meghan in bescherming nam. Het enige dat is gebeurd, is dat Prins William daarna met zijn secretaris de huishouding (het kantoor dus) sneller heeft afgesplitst van dat van Harry dan oorspronkelijk de bedoeling was.
koreana schreef:
03-03-2021 09:10
Plus dat het eenzijdig is.
Misschien maakte deze assistenten wel behoorlijk veel fouten en werden ze daarom ontslagen. Dan is je negatief uitlaten over H&M natuurlijk een makkelijke actie. Je weet dat ze niet (inhoudelijk) terug zullen reageren, hooguit met dat ze de uitspraken van de medewerker betreuren en zich er niet in herkennen.

Je moet je ook afvragen of het slim is om te doen. Ik zou namelijk niet iemand in dienst nemen die zich zo negatief heeft uitgelaten in de pers over een werkgever. Zelfs als het waar zou zijn, is het voor een eventuele nieuwe baan niet handig.

Volgens mij hebben Melissa Toubati en Samantha Cohen zich nooit publiekelijk uitgelaten, waar heb je dat gelezen?
Van de laatste weet ik dat ze 20 jaar voor de koninklijke familie heeft gewerkt.

Het was Jason Knauf die al in 2018 intern kennelijk heeft geklaagd over de behandeling van stafleden, of het om deze twee personen gaat vertelt het verhaal niet.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
03-03-2021 09:32
Volgens mij hebben Melissa Toubati en Samantha Cohen zich nooit publiekelijk uitgelaten, waar heb je dat gelezen?
Van de laatste weet ik dat ze 20 jaar voor de koninklijke familie heeft gewerkt.

Het was Jason Knauf die al in 2018 intern kennelijk heeft geklaagd over de behandeling van stafleden, of het om deze twee personen gaat vertelt het verhaal niet.
Klopt maar je begrijpt me verkeerd. Ik bedoel dat bekend was dat er veel personen vertrokken waren, waaronder deze twee de meest opvallende waren omdat zij de persoonlijke assistenten waren. Er zijn ook nog een vrouwelijke beveiliger, de helikopter piloot, ene Amy Pickerel en nannies vertrokken.

Ik zal proberen de tekst van het artikel in de Times op een of andere manier te plaatsen, maar het lijkt erop alsof overtikken op dit moment de enige optie is. Ik kan het artikel wel lezen via foto’s maar niet kopiëren.
Hamer schreef:
03-03-2021 09:40
Klopt maar je begrijpt me verkeerd. Ik bedoel dat bekend was dat er veel personen vertrokken waren, waaronder deze twee de meest opvallende waren omdat zij de persoonlijke assistenten waren. Er zijn ook nog een vrouwelijke beveiliger, de helikopter piloot, ene Amy Pickerel en nannies vertrokken.

Ik zal proberen de tekst van het artikel in de Times op een of andere manier te plaatsen, maar het lijkt erop alsof overtikken op dit moment de enige optie is. Ik kan het artikel wel lezen via foto’s maar niet kopiëren.

Maak een screenshot! :lol:

Ik reageerde op koreana die lijkt te zeggen dat deze twee vertrokken stafleden zich openlijk beklaagd hebben, volgens mij klopt dat niet.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
02-03-2021 23:52
Ik denk dat William en Charles zich ook ernstig bewust zijn van alle verantwoordelijkheid die op hun schouders rust, de continuïteit van het koninkrijk bewaren is geen lichte taak.
Je ziet de last -soms- wel eens aan hen af.

De Britse koninklijke familie heeft een indrukwekkende waslijst aan gelegenheden waarbij ze opdraven.
Ik herinner me dat Philip in zijn actieve loopbaan alleen al 22.219 solo-bezoekjes aflegde en Anne de royal is die het hardst werkt met meer dan 85 officiële afspraken per jaar.
In tegenstelling tot Charles en William lijken zij minder onder de last gebukt te gaan.
Anne doet er inderdaad meer dan 85 per jaar, maar echt wel een stuk meer :)
Het is de laatste tijd soms ook Charles geweest die nummer 1 stond.

Dit is van het laatste normale jaar:

https://writeroyalty.com/2019-by-the-nu ... up-part-1/

Een paar jaar eerder was er veel kritiek op William en Kate omdat ze weinig deden in vergelijking met de rest. Gold ook voor prins Harry trouwens, maar de focus lag toen vooral op William.
In die tijd werden ze ook nog met Philip vergeleken, die er op zijn leeftijd nog meer had, als ik het mij goed kan herinneren.

https://www.dailytelegraph.com.au/rende ... 61322b595b
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
03-03-2021 09:45
Maak een screenshot! :lol:

Ik reageerde op koreana die lijkt te zeggen dat deze twee vertrokken stafleden zich openlijk beklaagd hebben, volgens mij klopt dat niet.
Sorry ik doe teveel dingen tegelijk. Ik zal dat screenshot proberen: hoop dat het helder genoeg is want het wordt een foto van social media. Wordt wel later vandaag. Vanavond ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Zonmuis schreef:
03-03-2021 09:46
Anne doet er inderdaad meer dan 85 per jaar, maar echt wel een stuk meer :)
Het is de laatste tijd soms ook Charles geweest die nummer 1 stond.

Dit is van het laatste normale jaar:

https://writeroyalty.com/2019-by-the-nu ... up-part-1/

Een paar jaar eerder was er veel kritiek op William en Kate omdat ze weinig deden in vergelijking met de rest. Gold ook voor prins Harry trouwens, maar de focus lag toen vooral op William.
In die tijd werden ze ook nog met Philip vergeleken, die er op zijn leeftijd nog meer had, als ik het mij goed kan herinneren.

https://www.dailytelegraph.com.au/rende ... 61322b595b
Onvoorstelbaar veel!
Inmiddels zullen ze wel vierkante ogen hebben van het aantal Zoommeetingen ;-)
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
03-03-2021 09:53
Sorry ik doe teveel dingen tegelijk. Ik zal dat screenshot proberen: hoop dat het helder genoeg is want het wordt een foto van social media. Wordt wel later vandaag. Vanavond ofzo.
Fijn, dankjewel!
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
03-03-2021 09:54
Onvoorstelbaar veel!
Inmiddels zullen ze wel vierkante ogen hebben van het aantal Zoommeetingen ;-)
:D

Ja, denk het ook.

Maar vind dat inderdaad knap. vooral van Anne en Charles, maar ook zo'n kranige dame als de koningin op die leeftijd.
Dan doe je er gewoon meerdere per dag steeds.
Dus dan moet je ook een beetje ingelezen zijn, waarschijnlijk een beetje weten wie wie is en wat de geschiedenis achter bepaalde dingen is etc.
Je kan niet zo maar opduiken zonder te weten waarom je daar bent.
En het is ook niet zo dat je dan 3 op een dag hebt en dan een paar dagen rust; dat is gewoon bijna dagelijks en hun hele leven zo.
Zelfs Anne en Charles waren toen al van pensioensleeftijd.
zonmuis wijzigde dit bericht op 03-03-2021 10:04
19.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
03-03-2021 09:10
...Je moet je ook afvragen of het slim is om te doen. Ik zou namelijk niet iemand in dienst nemen die zich zo negatief heeft uitgelaten in de pers over een werkgever. Zelfs als het waar zou zijn, is het voor een eventuele nieuwe baan niet handig.
Jason Knauf hoeft ook nooit meer een foto aan zijn CV toe te voegen, die staat in groot formaat in de kranten.
Wat bezielt zo’n man om zijn carrière (hij heeft duidelijk nog niet de pensioengerechtigde leeftijd bereikt) op te offeren?
De toekomst is niet meer wat het was
mdh schreef:
03-03-2021 10:03
Jason Knauf hoeft ook nooit meer een foto aan zijn CV toe te voegen, die staat in groot formaat in de kranten.
Wat bezielt zo’n man om zijn carrière (hij heeft duidelijk nog niet de pensioengerechtigde leeftijd bereikt) op te offeren?

Wat heeft hij precies gedaan volgens jou?
Hij werkt overigens nu voor prins William.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
03-03-2021 10:03
Jason Knauf hoeft ook nooit meer een foto aan zijn CV toe te voegen, die staat in groot formaat in de kranten.
Wat bezielt zo’n man om zijn carrière (hij heeft duidelijk nog niet de pensioengerechtigde leeftijd bereikt) op te offeren?
Vind het wel opvallend dat dit dus vlak voor het interview gebeurt.

Wel denk ik dat er een clash was tussen haar Amerikaanse style werken en hoe het er normaal aan toegaat in het bij de Royal Family.
Ze stuurde bijvoorbeeld emails vroeg in de morgen naar haar staf en dat werd niet gewaardeerd. Denk aan 5 uur in de morgen ongeveer.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
03-03-2021 10:06
Wat heeft hij precies gedaan volgens jou?
Hij werkt overigens nu voor prins William.
Volgens de Daily Mail (die weer putten uit The Times) het volgende:
The Times reported it was made in October 2018 by Jason Knauf, who worked as communications secretary to Harry and Meghan. He is said to have claimed the duchess 'drove two personal assistants out of the household and was undermining the confidence of a third staff member'.

The newspaper says Mr Knauf, who now heads the Duke and Duchess of Cambridge's charitable foundation, seemingly acted to get Buckingham Palace to protect staff he claimed were coming under unbearable pressure from Meghan. It further claims Harry 'pleaded' with him not to pursue the allegations.

Sensationally, the couple's lawyers told the newspaper it was 'being used by Buckingham Palace to peddle a wholly false narrative' before this weekend's interview with Oprah Winfrey


Ik kijk er wel van op dat Knauf momenteel werkt voor William en Kate.
De toekomst is niet meer wat het was
mdh schreef:
03-03-2021 10:13
Volgens de Daily Mail (die weer putten uit The Times) het volgende:
The Times reported it was made in October 2018 by Jason Knauf, who worked as communications secretary to Harry and Meghan. He is said to have claimed the duchess 'drove two personal assistants out of the household and was undermining the confidence of a third staff member'.

The newspaper says Mr Knauf, who now heads the Duke and Duchess of Cambridge's charitable foundation, seemingly acted to get Buckingham Palace to protect staff he claimed were coming under unbearable pressure from Meghan. It further claims Harry 'pleaded' with him not to pursue the allegations.

Sensationally, the couple's lawyers told the newspaper it was 'being used by Buckingham Palace to peddle a wholly false narrative' before this weekend's interview with Oprah Winfrey


Ik kijk er wel van op dat Knauf momenteel werkt voor William en Kate.

Dus?

Hij heeft destijds intern geklaagd over schijnbaar volgens hem ontoelaatbaar gedrag jegens een aantal werknemers.
Iets dat 'een medewerker' -we weten niet wie- nu naar buiten heeft gebracht.

Ik zie niet wat Knauf verkeerd zou hebben gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Over videocalls gesproken, op de dag dat (en nadat) Philip werd overgebracht naar hartkliniek St Bartholomew’s, heeft de Queen een videocall gehad met Australië waarin ook een standbeeld van haar werd onthuld.
Ze was opgewekt en maakte nog een grapje over het standbeeld.
Wat ongelofelijk professioneel is ze toch.

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... cials.html
De toekomst is niet meer wat het was
Keep calm and carry on.

Zouden meer mensen moeten proberen. :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven