Entertainment alle pijlers

Harry en Meghan deel 6

02-03-2021 19:36 3108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwste deel over Harry en Meghan.

Om dit topic te laten bestaan zijn er een aantal voorwaarden aan verbonden.

1. De koninklijke familie wordt niet gebashed. Daarbij behoren ook Harry, Meghan en Archie.
2. Er worden geen racistische uitlatingen gedaan.
3. Er wordt niet geshamed of geblamed.
4. Er worden geen rare vergelijkingen gemaakt met andere families.

Oftewel houdt het netjes.

Wordt er niet de voorwaarden gehouden dan zullen we het topic wederom sluiten of zelfs verwijderen en voorlopig geen nieuw deel meer toestaan.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.

Hier vind je de voorgaande delen.

Deel 1: Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/396315

Deel 2: Harry en Meghan zijn getrouwd: entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653

Deel 3: Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646

Deel 4: Harry en Meghan Deel 4
entertainment/harry-en-meghan-deel-4/li ... start=3000

Deel 5: Harry en Meghan deel 5
entertainment/harry-en-meghan-deel-5/li ... 49?style=4

Dit topic gaat over Harry en Meghan en hun families, maar ook hun vrienden of naaste collega's mogen genoemd worden. Gewoon alles over H en M en hun omgeving.

Afbeelding
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
senchagreen schreef:
26-03-2021 16:27
...Het was grotendeels Harry die het woord deed over de familie, dus ook dat argument gaat niet op.
Ik heb geen stopwatch gebruikt, maar Meghan vertelde het verhaal over Kate, Meghan vertelde over hoe lief de Queen tegen haar was, Meghan vertelde over de racistische opmerking tijdens haar zwangerschap.
Harry vertelde over racistische opmerkingen tijdens de verloving, Harry vertelde over zijn moeder, over zijn vader Charles die de telefoon niet meer opnam, over Charles en William die gevangen zitten in het systeem en over de verschillende wegen die hij en William zijn ingeslagen. Ongeveer 50/60 denk ik.


Ps. heb je ook de extra fragmenten bekeken waarin Meghan haar familie daadwerkelijk besproken wordt? Daar is ze ook niet heel positief over (moeder uitgezonderd) Meghan stelt dat zij en Samantha nooit een band hebben opgebouwd en dat ze diep teleurgesteld is in haar vader. Dat de band tussen vader en dochter daarvoor al niet best was, wordt niet besproken. Want waarom heeft ze Harry nooit persoonlijk voorgesteld aan haar vader?
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Asssie schreef:
26-03-2021 17:06
Bij de familie van Meghan moet je ook bang zijn dat er meteen interviews, foto's en boeken volgen, die willen er wel aan verdienen. En betreffende de vader, die had de foto's van zijn zogenaamde kledingpas-sessies verkocht en schaamde zich later toen het uitkwam, [...]
Mijn god :facepalm:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-03-2021 20:51
Reden: quote aangepast
5.87% gewijzigd
...
Ellerlilalinne schreef:
26-03-2021 15:37
Dat weten we dus wel. Ze zei dat ze 3 dagen eerder getrouwd waren. Dat blijkt niet waar.
Meghan vertelt dat er verschillende keer gesprekken zijn geweest over de huidskleur die hun baby zou hebben en hoe erg dat zou zijn. Harry heeft het over een opmerking tijdens een gesprek. Eerst doet ze het lijken alsof dit met haar besproken is. Vervolgens blijkt dat het met Harry besproken is. Meghan zei dat de opmerking over de huidskleur van hun baby gemaakt was toen Archie in haar buik zat.
Harry zei dat dit ter sprake kwam tijdens hun verloving. Ze zeggen dus beiden iets anders. Als het al tijdens hun verloving was, waarom is ze met het huwelijk doorgegaan als die familie zo gek was?
Eh nee, dat weten we dus niet. Wat een sneue onzin. Dit zijn puur jouw misplaatste interpretaties die je in je eigen fantasie tot feit gebombardeerd hebt. En dat laatste wat je schrijft heeft niets met liegen te maken, maar is een vraag gebaseerd op je eigen aannames. Wat een incoherent gebrabbel.
senchagreen schreef:
26-03-2021 15:58
Ja, je kan toch prima de grootste focus op je eigen bedrijf hebben en daarnaast een advisory rol hebben in het bedrijf waar je met plezier gewerkt hebt? Dat is toch helemaal niet gek?
Het leven is blijkbaar erg zwart-wit voor sommigen.
Alle reacties Link kopieren
senchagreen schreef:
26-03-2021 17:29
Bedoel je het stuk waarin ze zegt “has been wonderful to me”? Het stuk over de ontmoeting, de trein of waarin later namens hun spokesperson werd gezegd dat niet de Queen of Prince Philip degene waren die de racistische uitlatingen deden? Het interview zelf vond ik vrij mild over de Queen en zelfs “liefdevol” en respectvol.
Hoewel ik het statement vanuit het paleis ronduit onhandig geformuleerd vond (en dan houd ik het nog netjes..) en deze ook namens de Queen is denk ik ook niet dat zij het zelf zo bedoeld heeft.

Ja dat stuk bedoel ik.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-03-2021 20:54
Reden: Bashen
6.91% gewijzigd
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
verkeerde topic lol
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
26-03-2021 20:08
Ja dat stuk bedoel ik.

[...]
Ze praat over hoe ze het zelf heeft ervaren. Lijkt me prima, een ander geen woorden in de mond leggen. Jij interpreteert dat misschien als in “veel over zichzelf praten”, maar ik heb liever dat mensen vanuit hun eigen persoon praten in plaats van voor een ander. Wat ik zei; agree to disagree.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-03-2021 20:55
Reden: Quote aangepast
10.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Er is een nieuw deel!

entertainment/harry-en-meghan-deel-7/li ... ges/475834
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven