Entertainment alle pijlers

Helemaal het einde (deel 2)

11-08-2017 11:35 2775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder over de families Pos, van Wichen & van Kooij!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Hoorde ik Karel nu zeggen dat Addy een goed zakenman is????? :O :O :rofl:
Ik vind hier dingen van.
het is wel slow-koffie bij Addy...
Don't cry, buy a bag and move on.
AlejandraLaura schreef:
27-11-2017 21:29
Hm in een verpakking met Addy 's kop erop dus. Ik dacht ff dat ze de koffie misschien daar wilde verkopen.
Iedereen stort zijn koffie gelijk in een koffiebus toch?
Sabeltandcavia schreef:
27-11-2017 21:30
Die man heeft vast paddenstoelen door zijn koffie gehad.
LunchLover schreef:
27-11-2017 21:25
Dit snap ik ook niet zo. Hij had ook in zijn koffer heel zielig 3 leesbladen, pakje hagelslag en pakje vruchtenhagel bij. Hallo je komt er toch bijna nooit? Neem veel leuke/lekkere zooi uit NL voor de kids mee. Ik ben dan meer van de Posjes die de koffer volstouwen met spul. Heb het idee dat ze geen cent te makken hebben die lui. Verschil is natuurlijk dat hun als enige geen drol hebben verdiend...

Ja, maar Jeroen heeft ook (nog) niets verdiend aan de yoga school.

Ik vind het zo sneu voor de kinderen dat alles zo karig is, terwijl ze met 75.000? Toch riant hadden moeten kunnen leven.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
cupcakegirl schreef:
27-11-2017 20:55
En Jeroen moet niet meer zo n enge broek aantrekken.

Oh gelukkig ik was niet de enige die het opviel. Brrr... Maar er was dus gewoon niemand komen opdagen. Helaas Jeroen, deze kan niet op je cv lijstje lol. Beetje sneu dat nu het personeel moest worden ingevlogen om mee te doen... :roll:
vandale schreef:
27-11-2017 21:32
Ja, maar Jeroen heeft ook (nog) niets verdiend aan de yoga school.

Ik vind het zo sneu voor de kinderen dat alles zo karig is, terwijl ze met 75.000? Toch riant hadden moeten kunnen leven.

Hij heeft toch een aantal lessen gegeven? Daar verdiende hij aardig mee hoor. Stel hij heeft dat 10x gedaan daar in dat park. Nou das toch veel meer dan wat Addy verdiende. Niets namelijk.
Sabeltandcavia schreef:
27-11-2017 21:30

Volgens mij stonden ze stiekem addy enorm in de zeik te nemen.
bbbrrr...wat een kermistent is dat balkon geworden zeg!!! Die lampen!!! Je zult er maar naast wonen, de tuinkaboutertjes ontbraken nog....

En dan die Addy met die lieve mensen van het project...ja daar had Addy even geen tijd voor natuurlijk, eerst moesten zijn kinderen (of je wil of niet) zijn geweldige collectie hagelslag, tijdschriften, etc bewonderen. Je gasten vermaken zich wel op de bank.

Wat is Pablo toch leuk, zo met zijn moedertje en zo trots op de meiden alsof het zijn eigen kinderen zijn! Echt lieve mensen. En inderdaad, ik geloof dat An en Karel enkel nog uit beleefdheid met Addy om blijven gaan, maar dat ze hem liever zien gaan dan komen. Ze blijven correct, maar tussen de woorden hoor je genoeg ;-)
LunchLover schreef:
27-11-2017 21:34
Hij heeft toch een aantal lessen gegeven? Daar verdiende hij aardig mee hoor. Stel hij heeft dat 10x gedaan daar in dat park. Nou das toch veel meer dan wat Addy verdiende. Niets namelijk.
Ja, maar ze zijn ook veel vaker op vakantie geweest, waarbij ze surfen en paardrijden.

Hun huis hebben ze laten bouwen.

En van die paar yoga lessen kunnen zij toch niet zoveel meer te besteden hebben.
MoirenPhae schreef:
27-11-2017 21:32
Iedereen stort zijn koffie gelijk in een koffiebus toch?
Een Addy koffiebus...Ik moet er niet aan denken :rofl:
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
AlejandraLaura schreef:
27-11-2017 21:47
Een Addy koffiebus...Ik moet er niet aan denken :rofl:
Pak je om 7.00 die bus met je slaperige hoofd, kijk je tegen zijn kop aan :'(
MoirenPhae schreef:
27-11-2017 22:06
Pak je om 7.00 die bus met je slaperige hoofd, kijk je tegen zijn kop aan :'(
Zou gaaf zijn als het een interactieve bus is; eentje die praat en beweegt. Dat die kop van Eddy dan net zo'n knipoogje en tongklakje maakt zoals hij net aan het einde van de aflevering deed. Zo'n echt verkoperstruukje. En dat dan om 0700 uur ochtends. Daar fleurt je hele dag toch van op!
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ik ben zo blij dat ik Nespresso drink.
OMG dat woonwagenkamp-achtige discobalkon........ :facepalm:
MoirenPhae schreef:
27-11-2017 22:25
Ik ben zo blij dat ik Nespresso drink.

Oef ik ook. Maar serieus, ze flikkerde gewoon maar een random hoeveelheid water in die pot. Het is weer even geleden dat ik een pot filterkoffie zette, maar volgens mij moet je dat wel afmeten. Anders word het slootwater, zo straf dat je bek er scheef van trekt of iets er tussen in. Dat is toch niet te testen zo? Helemaal niet in een plestikke bekertjuh. :facepalm:
.
.
hamaika schreef:
27-11-2017 22:33
OMG dat woonwagenkamp-achtige discobalkon........ :facepalm:

Wahahaha ja echt erg :rofl:
En dan niet ff je balkon opmeten, maar één kleed kopen omdat hij op de foto niet zo groot lijkt :bonk:
Ja dat kleed ook zo een bizarre actie,,,,, Je meet toch op voordat je gaat winkele voor zoiets?
Moet zeggen dat ik bst wel begin uit te kijken naar het einde van dit seizoen en de start van een nieuwe. Ik heb het wel gehad met deze.
hamaika schreef:
28-11-2017 07:38
Moet zeggen dat ik bst wel begin uit te kijken naar het einde van dit seizoen en de start van een nieuwe. Ik heb het wel gehad met deze.
Is er al bekend dat deze serie een vervolg krijgt dan?
Taralina schreef:
28-11-2017 08:07
Is er al bekend dat deze serie een vervolg krijgt dan?
Ja, er komen nieuwe gezinnen volgend jaar. Ik ga zeker weer kijken. Het zou toch ook wel gaaf zijn als we een terugblik krijgen over een half jaar, wat er van de gezinnen geworden is. Dat mis ik vaak bij zulke programma's.
Hahaha! "Vlerk en Trut kunnen hun email niet meer aan" :

http://www.shepostsonline.nl/2017/11/27 ... e-week-48/
Het kleed voor hun balkon kregen de posjes gratis bij hun loungeset dus natuurlijk weet je dan vooraf niet hoe groot het is, want ze hebben het niet zelf uitgezocht. Wel hysterisch zo'n balkon.

Wat is Jeroen toch een ontzettende arrogante eikel. Hoezo iets doen voor de communitie, het is een kadootje dus ik hoef het niet te doen en voor 2 mensen ga ik geen les geven, dan ga ik liever chillen met mijn vrienden. Triest als je zo met potentiele klanten omgaat. Ook slechte reclame voor mensen die interesse hebben in yoga. Het is duidelijk dat hij het alleen maar voor zichzelf doet omdat hij denkt dat iedereen in elke uithoek van de wereld op zijn lessen zit te wachten. Niet dus.
En dan af geven op de sfeer in die yogaschool. Ik walg echt van die vent nu. Lelijkerd.

Astrid lijkt gegroeid inderdaad. Stroopwafels getest of toch nog een koter erbij? Ze ziet er verder wel goed uit. Wat zou zij toch veel leuker zijn zonder die hysterische Addy ego.
Ik vind het blikje trouwens oerlelijk :rofl:
Noesa schreef:
23-11-2017 19:55
Ja, ik vind Linda ook erg nep en overdreven. En ze praat zo hyper. En dat irritante gestotter (sorry) maakt het alleen maar erger.
:rofl:
Ooooohwwww ik ga steeds harder praten tegen mijn tv als ik kijk :shout:
Hoe krijgt Addy het uit zijn strot dat de stroopwafel business niet van de grond zou zijn gekomen als hij niet even langs was gegaan om de mensen aan te kijken en aan het werk te zetten.

Je ziet het gewoon gebeuren:
- Crew:
Ok jongens, Addy momentje, Astrid kijk even naar je man, en....camera loopt...actie!
- Addy:
Ja het was echt bizar om te zien hoe je EIGEN stroopwafel van de band rolt, ik bedoel dat hele proces is echt TE GEK.
- Astrid:
huhu, ja echt heel bijzonder wat je allemaal doet. Echt heel mooi ja.
- Crew:
En cut. Mooi jongens staat erop, Astrid je bent een natural.

Het is naast bloedirritant gewoon zielig aan het worden. Intens zielig. En dan die blik de hele tijd in de camera over het 'geheime' koffie plan, waar pa zogenaamd al een tijd mee bezig is geweest. Hou toch op!! Koffie?? Voor bij de niet geleverde stroopwafels????? Echt? :shout:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven