Help mijn kind is te dik!!!!!!!!!!!!
woensdag 11 januari 2012 om 22:04
quote:druifje76 schreef op 11 januari 2012 @ 22:01:
Ik verbaas me erover dat er steeds gegeten moet worden. Er staat nu ipv een bakje chips een bakje komkommer op tafel. Wij hebben eigenlijk zelden iets op tafel...dat verbaast mij ook. maar helemaal niks op tafel lijkt mij voor het desbetreffende gezin een te grote stap
Ik verbaas me erover dat er steeds gegeten moet worden. Er staat nu ipv een bakje chips een bakje komkommer op tafel. Wij hebben eigenlijk zelden iets op tafel...dat verbaast mij ook. maar helemaal niks op tafel lijkt mij voor het desbetreffende gezin een te grote stap
quote:Summerdance schreef op 11 januari 2012 @ 22:03:
[...]
Dat waren nog eens tijden..
En dat meen ik echt.
en ouder was een ouder, een kind was een kind PUNTEensch! En ook de pepsils in een glaasje naast het glaasje sigaretten. Dat wij toch gezond groot hebben mogen worden.
[...]
Dat waren nog eens tijden..
En dat meen ik echt.
en ouder was een ouder, een kind was een kind PUNTEensch! En ook de pepsils in een glaasje naast het glaasje sigaretten. Dat wij toch gezond groot hebben mogen worden.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
woensdag 11 januari 2012 om 22:07
woensdag 11 januari 2012 om 22:07
quote:rosanna08 schreef op 11 januari 2012 @ 22:04:
denk dat het in de jaren 70 ook een stuk makkelijker was om kind te zijn dan nu
Ik denk ook dat het makkelijker was om ouder te zijn denk ik
Ouders van nu moeten zo vreselijk veel
Kinderen moeten allemaal van de perfecte exemplaren zijn.
God wat immens triest voor Max.
Ik geloof oprecht dat die ouders het niet zo lullig bedoeld hebben, maar wat zou Max ongelukkig zijn geweest al die tijd..
denk dat het in de jaren 70 ook een stuk makkelijker was om kind te zijn dan nu
Ik denk ook dat het makkelijker was om ouder te zijn denk ik
Ouders van nu moeten zo vreselijk veel
Kinderen moeten allemaal van de perfecte exemplaren zijn.
God wat immens triest voor Max.
Ik geloof oprecht dat die ouders het niet zo lullig bedoeld hebben, maar wat zou Max ongelukkig zijn geweest al die tijd..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 11 januari 2012 om 22:08
quote:Summerdance schreef op 11 januari 2012 @ 22:05:
[...]
Exact!
Zon, ben ik heel erg als ik heeeeeeeel soms ook wel eens met chocolade tanden ga slapen
Haha, ja eigenlijk wel.
Ik vind dat zo vies en heb altijd het idee dat je dan meteen met rottende tanden wakker wordt
Al ben ik nog zo moe of nog zo dronken of wat dan ook, mijn tanden worden gepoetst en daarna wordt er niet meer gegeten.
Alleen in een periode dat het niet zo goed met me ging, heb ik het wel eens overgeslagen. Maar zelfs toen sporadisch.
[...]
Exact!
Zon, ben ik heel erg als ik heeeeeeeel soms ook wel eens met chocolade tanden ga slapen
Haha, ja eigenlijk wel.
Ik vind dat zo vies en heb altijd het idee dat je dan meteen met rottende tanden wakker wordt
Al ben ik nog zo moe of nog zo dronken of wat dan ook, mijn tanden worden gepoetst en daarna wordt er niet meer gegeten.
Alleen in een periode dat het niet zo goed met me ging, heb ik het wel eens overgeslagen. Maar zelfs toen sporadisch.