Entertainment alle pijlers

Help mijn kind is te dik!!!!!!!!!!!!

04-01-2012 20:53 2582 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat word kijken met een zak chips en dipsaus op tafel.......heerlijk[

Chips en dipsaus...worden wortel en komkommer
quote:Fame schreef op 11 januari 2012 @ 22:04:

[...]

Eensch! En ook de pepsils in een glaasje naast het glaasje sigaretten. Dat wij toch gezond groot hebben mogen worden.Mijn ouders hadden sigaretten die in een zwarte plastic koker zaten. JP ofzo?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
sum totaal offtopic maar ik moet van mijn mondhygiëniste plaktabletten kopen. Maar waar vind ik die, bij de kruidvat hadden ze ze niet (en ik moet vrijdag zeggen dat ik ze gekocht heb )
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Dat gegiebel.
Arme calorieën
Ik vind hier dingen van.
quote:S0LEIL schreef op 11 januari 2012 @ 22:06:

Wat zijn pepsils? Van die zoute stokkies? Die horen nl in een glaasje ja Yep met zout erop, later kreeg je ze ook met pindakaas smaak!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:rosanna08 schreef op 11 januari 2012 @ 22:06:

moeder onderneemt iig actie richting ex, wel netjes inderdaad netjes, maar wel heel laat, ze zijn al zo lang gescheiden. ik vind die moeder overigens erg afstandelijk, er kan nog geen knuffel vanaf :(
quote:rosanna08 schreef op 11 januari 2012 @ 22:04:

denk dat het in de jaren 70 ook een stuk makkelijker was om kind te zijn dan nu

Jaren 80 ook hoor.

Er lagen nooit meer dan 10 minimarsjes of een zakje spekjes in het snoepblik. Eentje eruit pakken kwam niet in je op, en als je het stiekem deed dan was het gelijk zichtbaar

Een snoepje kreeg je op woensdag!

Chips en een glaasje fris op zaterdag OF zondag.
Haha, de blik van moeders bij de voordeur van vaders spreekt wel boekdelen
quote:Summerdance schreef op 11 januari 2012 @ 22:07:

[...]

Ik denk ook dat het makkelijker was om ouder te zijn denk ik

Ouders van nu moeten zo vreselijk veel

Kinderen moeten allemaal van de perfecte exemplaren zijn.

denk ik ook ja

God wat immens triest voor Max.

Ik geloof oprecht dat die ouders het niet zo lullig bedoeld hebben, maar wat zou Max ongelukkig zijn geweest al die tijd..
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Pippin schreef op 11 januari 2012 @ 22:08:

ja, van de Wii val je af. Naja, het kan iig geen kwaad.

die schoenen Nou ja als ze iedere dag 20 min free steps doet, dan wil je wel iets hulp hebben met afvallen.
quote:S0LEIL schreef op 11 januari 2012 @ 22:09:

Haha, de blik van moeders bij de voordeur van vaders spreekt wel boekdelen Die is echt niet heppie.
Tsjonge, en nu ineens wel vragen gaan beantwoorden? Dat is toch raar? Of ben ik nou raar?
quote:itsme26 schreef op 11 januari 2012 @ 22:08:

sum totaal offtopic maar ik moet van mijn mondhygiëniste plaktabletten kopen. Maar waar vind ik die, bij de kruidvat hadden ze ze niet (en ik moet vrijdag zeggen dat ik ze gekocht heb )Wat zijn dat?

sum totaal offtopic maar ik moet van mijn mondhygiëniste plaktabletten kopen. Maar waar vind ik die, bij de kruidvat hadden ze ze niet (en ik moet vrijdag zeggen dat ik ze gekocht heb )Bij een drogist? Ik zie ze altijd hangen in het rekje bij de flosspullen.
Goed dat de ouders SAMEN dit probleem aan willen pakken!

sum totaal offtopic maar ik moet van mijn mondhygiëniste plaktabletten kopen. Maar waar vind ik die, bij de kruidvat hadden ze ze niet (en ik moet vrijdag zeggen dat ik ze gekocht heb )

Apotheek of DA drogist...

Of je zegt dat je ze van een bevriende forumster hebt gekregen die op een tandarts praktijk werkt
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ze is nu wel goed op weg!
quote:Pippin schreef op 11 januari 2012 @ 22:10:

Tsjonge, en nu ineens wel vragen gaan beantwoorden? Dat is toch raar? Of ben ik nou raar?Nou ja het is voor Maxime wel beter. Alleen die vragen werden niet gesteld heb ik het idee.
quote:S0LEIL schreef op 11 januari 2012 @ 22:10:

[...]

Wat zijn dat?als je dan nog plak op je tanden hebt worden ze roze
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:S0LEIL schreef op 11 januari 2012 @ 22:10:

[...]

Wat zijn dat?Plakverklikkers. Die kauw je na het poetsen kapot en laat het even door je mond gaan. Daar waar het knalroze is zit plak en heb je dus overgeslagen bij het poetsen.
ze straalde in ieder geval weer een beetje
quote:kusunum schreef op 11 januari 2012 @ 22:09:

[...]

Jaren 80 ook hoor.

Er lagen nooit meer dan 10 minimarsjes of een zakje spekjes in het snoepblik. Eentje eruit pakken kwam niet in je op, en als je het stiekem deed dan was het gelijk zichtbaar

Een snoepje kreeg je op woensdag!

Chips en een glaasje fris op zaterdag OF zondag. spekjes waren er wel in mijn kindertijd, maar marsjes en zo, egnie! Wij kregen rangzuurtjes en snoepkettingen en dropveters
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik vind het wel altijd raar, dat ze in deze programma's te zware mensen meteen voluit laten hardlopen. Als íets slecht is voor je gewrichten....

sum totaal offtopic maar ik moet van mijn mondhygiëniste plaktabletten kopen. Maar waar vind ik die, bij de kruidvat hadden ze ze niet (en ik moet vrijdag zeggen dat ik ze gekocht heb )Dankzij die fijne plaktabletjes heb ik tot mijn 18e geen tandarts gezien. Voordat ik ooit een tandarts had gezien gaf mijn vader me er eentje (ik was 4 en ik weet het nog heel goed, trauma dus!) en wist ik veel, en toen mijn tandjes dus rood waren werd me verteld dat ik niet goed had gepoetst en daarom niet naar de tandarts mocht. En dat is ook zo gebeurd tot ik uit huis ging, Halve gebit ondertussen weggerot en een pijn gehad, maar ik mocht niet klagen, had ik maar beter moeten poetsen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Aah de ektiefraai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven