Entertainment alle pijlers

Help mijn man heeft een hobby

14-02-2013 20:09 212 berichten
Alle reacties Link kopieren

Versche trash! Met Sjon!
Ik vind hier dingen van.
Hij lijkt op Bassie
Tja, ik vind het een hork van een vent.

Lilleke vrouw en dito dochter trouwens. Waarom heeft die laatste een riem om haar hangbuikje?
Pfff jongens, maak es geen ruzie op die verjaardag. Daar word ik altijd een beetje naar van.
Lekker ordinair zo en plein publique.
Wat ziet die dochter er truttig uit zeg.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
Goh de ware aard komt boven....lekker heerschap.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat een akelige nare kerel,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Die auto ook op de achtergrond... dat klonk wel even heel spannend. Alsof bij de mneer de stoppen doorgeslagen waren.
Gezellig hoor
quote:S0LEIL schreef op 21 februari 2013 @ 21:07:

Lekker ordinair zo en plein publique.Volgens mij helpt er bij Koos niet zo heel veel en dan maar het plein en het publiek.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Lastig figuur hoor.
Nou here we goooo
Hij staat gewoon te liegen, bah vervelende vent.
oh dat miste ik even, of bedoel je dat hij zei dat hij geen tijd had gehad?
Wat een hork die man. Zo totaal niet sympathiek.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Man krijgt geen tent meer in zijn broek ,

door dat trauma bouwt hij tenten rondom zijn huis logisch . En een vrouw die op foppe de haan lijkt zou ik ook een hobby zoeken.
Chapeau voor Bep hoor. 36 jaar in de zooi zitten, geen seks en een vent die nooit iets liefs voor je doet of zegt. Ze krijgt meer affectie van haar dochter.
Das weer een ander programma toch, ik vertek?
quote:coolpack2 schreef op 21 februari 2013 @ 21:16:

oh dat miste ik even, of bedoel je dat hij zei dat hij geen tijd had gehad?De reden waarom zijn vrouw geen verjaardagen meer wilde vieren thuis. Hij heeft gezegd dat ze het wel fijn vindt om buitenshuis de verjaardagen te vieren. Die blonde miep sprak hem hierop aan.
Boze Koos, Lekker belangrijk
Ah zo...

Haha de slingers hangen er ook nog, gesjellie!
Ah zo...

Haha de slingers hangen er ook nog, gesjellie!

Bij eigen huis aanbellen..
Hahaha, vrouwlief belde al de politie....
Hahaha, vrouwlief belde al de politie....
Hij mag in zijn handjes knijpen met zo'n lieve vrouw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven