Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Lekker ordinair zo en plein publique.Volgens mij helpt er bij Koos niet zo heel veel en dan maar het plein en het publiek.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Anoniem_113882
donderdag 21 februari 2013 om 21:10
Anoniem_113882
donderdag 21 februari 2013 om 21:16
oh dat miste ik even, of bedoel je dat hij zei dat hij geen tijd had gehad?
Chapeau voor Bep hoor. 36 jaar in de zooi zitten, geen seks en een vent die nooit iets liefs voor je doet of zegt. Ze krijgt meer affectie van haar dochter.
quote:coolpack2 schreef op 21 februari 2013 @ 21:16:
oh dat miste ik even, of bedoel je dat hij zei dat hij geen tijd had gehad?De reden waarom zijn vrouw geen verjaardagen meer wilde vieren thuis. Hij heeft gezegd dat ze het wel fijn vindt om buitenshuis de verjaardagen te vieren. Die blonde miep sprak hem hierop aan.
Anoniem_113882
donderdag 21 februari 2013 om 21:24
Ah zo...
Haha de slingers hangen er ook nog, gesjellie!
Anoniem_113882
donderdag 21 februari 2013 om 21:24
Hij mag in zijn handjes knijpen met zo'n lieve vrouw.