Entertainment alle pijlers

Herrie in de Druiventros

23-11-2017 14:26 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, wie kijkt er ook naar dit programma?
Herman den Blijker en meneer Reijmers proberen een familiehotel te redden, maar de familie doet erg weinig met de tips.
Vader en moeder willen (?) met pensioen, dochter en schoonzoon nemen de boel over.
Ze zitten nooit met zijn vieren op 1 lijn en dochter kiest vooral de kant van haar moeder als er een meningsverschil is.
Voor het personeel is het ook lastig om te onderhandelen met een 4-koppige directie.
Moeder en dochter hebben nog het meeste vertrouwen in een kaartlezer :-o
Ik ben benieuwd of het hotel zal overleven als ze hun zin doordrijven, in de buurt wordt een groot hotel van een bekende keten neergezet.
Ik vind het wel leuk om naar te kijken (woensdag 21:30 RTL4)
jazekerenof schreef:
23-11-2017 23:07
Dat lees ik nergens op zoover. En de serie is voor de zomer opgenomen. Die verbouwing zou al geweest moeten zijn. Ik heb het nog een keer gevraagd aan onze bekende, maar alles was nog zoals het was.
Ik wel. Lees nog maar eens goed de recensies van 21-9 en 1-10
De titel van een van die recensies heet notabene: zeer rommelig door verbouwing.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Die half wit doorlatende geverfde muren verschrikkelijk. Gewoon stucen en dan wit verven. Het wordt er niet beter op zonde van het geld. En Dhr Reimers heeft gelijk,beter het restaurant vernieuwen dan 240 nieuwe stoelen als de oude stoelen nog goed genoeg zijn.
jazekerenof schreef:
23-11-2017 23:07
Dat lees ik nergens op zoover. En de serie is voor de zomer opgenomen. Die verbouwing zou al geweest moeten zijn. Ik heb het nog een keer gevraagd aan onze bekende, maar alles was nog zoals het was.
Wat ik begrijp is dat ze een deel aangepakt hebben. De zaal in iedergeval. Misschien het restaurant nog niet. Kan dus zijn dat je bekende het verbouwde deel niet gezien heeft.
We zullen af moeten wachten. Het wordt vanzelf duidelijk.
watdachtjehiervan schreef:
24-11-2017 09:36
Wat ik begrijp is dat ze een deel aangepakt hebben. De zaal in iedergeval. Misschien het restaurant nog niet. Kan dus zijn dat je bekende het verbouwde deel niet gezien heeft.
We zullen af moeten wachten. Het wordt vanzelf duidelijk.
Zei de vader ook deze week,het geld is op,geen verbouwing van het restaurant. De zalen,hal en toiletten werden verbouwd en nieuw ingericht. En Dhr Reimer mag 1 kamer opknappen.
En ze zijn ruim 4 ton armer. Eerst weer kopjes koffie verkopen.....
Ik hoop dat ze de arrangementen duurder hebben gemaakt want ze legden er 10 euro per persoon bij volgens Dhr Reimer.
Volgens mij hadden ze 2 miljoen tot hun beschikking, dat hebben ze er echt niet nu al doorheen gejaagd. Ik snap ook niet dat ze niet het restaurant en de hotelkamers aanpakken. Wie wil nou in zo´n hotelkamer zitten? Dat is echt voor het gemak als je niet op de camping wil staan of in een hostel wil eindigen. Niet voor als je een genieten weekend wilt.
Wat is volgens jullie Brabantse gezelligheid? Ik dacht toen ik de druiventros zag nee dat is het niet maar toen dacht ik omschrijf het eens hoe het dan wel moeten daar kon ik geen bijzondere antwoorden op geven.
Als dit het toonbeeld is van Brabantse Gezelligheid begrijp ik volkomen dat ik graag naar Drenthe met vakantie ga..... :yes:
Haha wat grappig dat er nu een programma wordt gemaakt over dit hotel. Als tiener heel vaak geweest.

Volgens mij valt dat niet meer te redden.
Ik zag laatst ook al een klaverjasbusreis voorbij gaan maar mocht iemand het hotel willen proberen, omdat het "Black Friday"is met korting :proud:
Prijs is inclusief Efteling.

https://www.groupon.nl/deals/ga-hotel-d ... e=ETA_DKI2
Sophiever schreef:
24-11-2017 09:52
Volgens mij hadden ze 2 miljoen tot hun beschikking, dat hebben ze er echt niet nu al doorheen gejaagd. Ik snap ook niet dat ze niet het restaurant en de hotelkamers aanpakken. Wie wil nou in zo´n hotelkamer zitten? Dat is echt voor het gemak als je niet op de camping wil staan of in een hostel wil eindigen. Niet voor als je een genieten weekend wilt.
Nee 4 ton is en was hun budget voor het opknappen.
Habbekratz schreef:
24-11-2017 12:37
Nee 4 ton is en was hun budget voor het opknappen.
Ja dat zeiden ze maar e zeiden ook bij dat project van zoveel miljoen dat ze 2 miljoen hadden. Dus geen geld voor het opknappen van het hotel en restaurant lijkt me lariekoek.
Sophiever schreef:
24-11-2017 13:00
Ja dat zeiden ze maar e zeiden ook bij dat project van zoveel miljoen dat ze 2 miljoen hadden. Dus geen geld voor het opknappen van het hotel en restaurant lijkt me lariekoek.
Dat was helemaal in het begin aan de orde voor wat nieuwbouwplannen. Maar dit is opknappen daar hebben ze 4 ton budget voor.
Habbekratz schreef:
24-11-2017 14:04
Dat was helemaal in het begin aan de orde voor wat nieuwbouwplannen. Maar dit is opknappen daar hebben ze 4 ton budget voor.
Ja daarom heeft het ook geen prioriteit voor ze.
Ze hadden zelf trouwens die miljoenen niet maar de bank.
Sophiever schreef:
24-11-2017 14:05
Ja daarom heeft het ook geen prioriteit voor ze.
Nee ze geven andere zaken prioriteit dan Den Blijker/Reimers.Die willen restaurant+kamers.
Maar de oude garde wil zalen,hal,toiletten en 240 nieuwe stoelen,tafels,nieuwe lampen en gordijnen.
Want dan kwamen er meer vergaderingen. Ze snappen niet dat een overnachting normaal meer oplevert dan die vergaderstoel.
Totaal slechte beleidsvoering. Ik geef ze nog hooguit 2 jaar voordat ze failliet gaan.
Ik denk dat ze het meedoen aan het programma ook zien als gratis reclame.

Ze moeten ook uitscheiden met die waarzegger, ik ken hem ook van de kermis. Hij zei dingen als eet genoeg groente en fruit en je moet uitkijken met de straat oversteken. Geen geintje.
Sophiever schreef:
24-11-2017 14:14
Ik denk dat ze het meedoen aan het programma ook zien als gratis reclame.

Ze moeten ook uitscheiden met die waarzegger, ik ken hem ook van de kermis. Hij zei dingen als eet genoeg groente en fruit en je moet uitkijken met de straat oversteken. Geen geintje.
Reclame? Voor mij is het Anti-Reclame.
Ik wacht wel tot Van der Valk opengaat!
En reken maar, dat Van der Valk ook vergader- en feestruimte heeft. Maar dan anders!
Beter.Laat schreef:
24-11-2017 14:55
Reclame? Voor mij is het Anti-Reclame.
Ik wacht wel tot Van der Valk opengaat!
En reken maar, dat Van der Valk ook vergader- en feestruimte heeft. Maar dan anders!
Ja, dat anti reclame vind ik ook maar een andere reden kan ik niet verzinnen waarom ze er dan aan mee willen doen en niets aannemen.

En jaaaah van der Valk. Dat is ook meer mijn stijl. :heart:
Ze hoopten denk ik ook op een zak met geld van Herman,verdorie moeten ze die 4 ton zelf betalen....

Weten jullie nog een restaurant van Mijn Tent Is Top die niet failliet is gegaan of niet is gestopt?
Ik had gelezen dat 1/3 toch failliet is gegaan.
Ik zag net een leuk voorstukje voor de volgende uitzending:
De kaartlezer voorspelt de toekomst weer voor "moeders" en meneer Reimers zit aan dezelfde tafel :rofl:
Ja, meneer Reimers had zelf ook een lezing moeten doen. Ik houd van sceptische mensen bij een kaartlezer.
misschien gaat hij dat wel doen?
Krijgt hij te horen dat hij met pensioen mag gaan of zo en dat de Druiventros een schitterende toekomst tegemoet gaat?
Herman is lekker aan het stoken door de koks op te ruien. :proud:

En die waarzegger :facepalm:
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven