Herrie in de Druiventros
donderdag 23 november 2017 om 14:26
Hallo, wie kijkt er ook naar dit programma?
Herman den Blijker en meneer Reijmers proberen een familiehotel te redden, maar de familie doet erg weinig met de tips.
Vader en moeder willen (?) met pensioen, dochter en schoonzoon nemen de boel over.
Ze zitten nooit met zijn vieren op 1 lijn en dochter kiest vooral de kant van haar moeder als er een meningsverschil is.
Voor het personeel is het ook lastig om te onderhandelen met een 4-koppige directie.
Moeder en dochter hebben nog het meeste vertrouwen in een kaartlezer
Ik ben benieuwd of het hotel zal overleven als ze hun zin doordrijven, in de buurt wordt een groot hotel van een bekende keten neergezet.
Ik vind het wel leuk om naar te kijken (woensdag 21:30 RTL4)
Herman den Blijker en meneer Reijmers proberen een familiehotel te redden, maar de familie doet erg weinig met de tips.
Vader en moeder willen (?) met pensioen, dochter en schoonzoon nemen de boel over.
Ze zitten nooit met zijn vieren op 1 lijn en dochter kiest vooral de kant van haar moeder als er een meningsverschil is.
Voor het personeel is het ook lastig om te onderhandelen met een 4-koppige directie.
Moeder en dochter hebben nog het meeste vertrouwen in een kaartlezer

Ik ben benieuwd of het hotel zal overleven als ze hun zin doordrijven, in de buurt wordt een groot hotel van een bekende keten neergezet.
Ik vind het wel leuk om naar te kijken (woensdag 21:30 RTL4)
vrijdag 24 november 2017 om 07:10
Ik wel. Lees nog maar eens goed de recensies van 21-9 en 1-10jazekerenof schreef: ↑23-11-2017 23:07Dat lees ik nergens op zoover. En de serie is voor de zomer opgenomen. Die verbouwing zou al geweest moeten zijn. Ik heb het nog een keer gevraagd aan onze bekende, maar alles was nog zoals het was.
De titel van een van die recensies heet notabene: zeer rommelig door verbouwing.
Poep, wie heeft jou gescheten?

vrijdag 24 november 2017 om 09:36
Wat ik begrijp is dat ze een deel aangepakt hebben. De zaal in iedergeval. Misschien het restaurant nog niet. Kan dus zijn dat je bekende het verbouwde deel niet gezien heeft.jazekerenof schreef: ↑23-11-2017 23:07Dat lees ik nergens op zoover. En de serie is voor de zomer opgenomen. Die verbouwing zou al geweest moeten zijn. Ik heb het nog een keer gevraagd aan onze bekende, maar alles was nog zoals het was.
We zullen af moeten wachten. Het wordt vanzelf duidelijk.

vrijdag 24 november 2017 om 09:41
Zei de vader ook deze week,het geld is op,geen verbouwing van het restaurant. De zalen,hal en toiletten werden verbouwd en nieuw ingericht. En Dhr Reimer mag 1 kamer opknappen.watdachtjehiervan schreef: ↑24-11-2017 09:36Wat ik begrijp is dat ze een deel aangepakt hebben. De zaal in iedergeval. Misschien het restaurant nog niet. Kan dus zijn dat je bekende het verbouwde deel niet gezien heeft.
We zullen af moeten wachten. Het wordt vanzelf duidelijk.

vrijdag 24 november 2017 om 09:52
Volgens mij hadden ze 2 miljoen tot hun beschikking, dat hebben ze er echt niet nu al doorheen gejaagd. Ik snap ook niet dat ze niet het restaurant en de hotelkamers aanpakken. Wie wil nou in zo´n hotelkamer zitten? Dat is echt voor het gemak als je niet op de camping wil staan of in een hostel wil eindigen. Niet voor als je een genieten weekend wilt.

vrijdag 24 november 2017 om 10:41
Ik zag laatst ook al een klaverjasbusreis voorbij gaan maar mocht iemand het hotel willen proberen, omdat het "Black Friday"is met korting
Prijs is inclusief Efteling.
https://www.groupon.nl/deals/ga-hotel-d ... e=ETA_DKI2

Prijs is inclusief Efteling.
https://www.groupon.nl/deals/ga-hotel-d ... e=ETA_DKI2

vrijdag 24 november 2017 om 12:37
Nee 4 ton is en was hun budget voor het opknappen.Sophiever schreef: ↑24-11-2017 09:52Volgens mij hadden ze 2 miljoen tot hun beschikking, dat hebben ze er echt niet nu al doorheen gejaagd. Ik snap ook niet dat ze niet het restaurant en de hotelkamers aanpakken. Wie wil nou in zo´n hotelkamer zitten? Dat is echt voor het gemak als je niet op de camping wil staan of in een hostel wil eindigen. Niet voor als je een genieten weekend wilt.

vrijdag 24 november 2017 om 13:00
Ja dat zeiden ze maar e zeiden ook bij dat project van zoveel miljoen dat ze 2 miljoen hadden. Dus geen geld voor het opknappen van het hotel en restaurant lijkt me lariekoek.

vrijdag 24 november 2017 om 14:04
Dat was helemaal in het begin aan de orde voor wat nieuwbouwplannen. Maar dit is opknappen daar hebben ze 4 ton budget voor.

vrijdag 24 november 2017 om 14:05
Ja daarom heeft het ook geen prioriteit voor ze.Habbekratz schreef: ↑24-11-2017 14:04Dat was helemaal in het begin aan de orde voor wat nieuwbouwplannen. Maar dit is opknappen daar hebben ze 4 ton budget voor.

vrijdag 24 november 2017 om 14:10
Nee ze geven andere zaken prioriteit dan Den Blijker/Reimers.Die willen restaurant+kamers.
Maar de oude garde wil zalen,hal,toiletten en 240 nieuwe stoelen,tafels,nieuwe lampen en gordijnen.
Want dan kwamen er meer vergaderingen. Ze snappen niet dat een overnachting normaal meer oplevert dan die vergaderstoel.
Totaal slechte beleidsvoering. Ik geef ze nog hooguit 2 jaar voordat ze failliet gaan.

vrijdag 24 november 2017 om 14:55
Reclame? Voor mij is het Anti-Reclame.
Ik wacht wel tot Van der Valk opengaat!
En reken maar, dat Van der Valk ook vergader- en feestruimte heeft. Maar dan anders!

vrijdag 24 november 2017 om 15:26
Ja, dat anti reclame vind ik ook maar een andere reden kan ik niet verzinnen waarom ze er dan aan mee willen doen en niets aannemen.Beter.Laat schreef: ↑24-11-2017 14:55Reclame? Voor mij is het Anti-Reclame.
Ik wacht wel tot Van der Valk opengaat!
En reken maar, dat Van der Valk ook vergader- en feestruimte heeft. Maar dan anders!
En jaaaah van der Valk. Dat is ook meer mijn stijl.