Entertainment alle pijlers

Het Blok 2024

21-04-2024 19:48 792 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanaf morgen (maandag 22 april) begint er een Nederlands seizoen van het Blok.

De afleveringen zijn elke werkdag om 20:30 te zien bij Net 5.

Ik ga kijken, wie ook?
Alle reacties Link kopieren Quote
louise1 schreef:
22-04-2024 21:57
Ja, met de rode sticker :bye:
Oja :-D en groene :lol:

Ik heb overigens nog niet gekeken naar de nieuwe aflevering ;) morgen maar doen :)
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
aardbeioeries schreef:
22-04-2024 22:05
Anouk maakte een opmerking in de trant van dat ze niet goed wist of het een voordeel was dat die ene man veel ervaring had in het klussen.

Ben benieuwd hoe ze daar over een paar dagen over denkt, :-D
Toen was meteen duidelijk dat ze niet erg slim is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kan me nog een seizoen herinneren van Het Blok dat de deelnemers geen cent verdienden omdat de huizen zonder overwaarde verkocht werden. Dat was zo’n deceptie, heb je al die weken voor nop gewerkt.
Ben benieuwd nu hoe dit gaat, wat zagen die woningen eruit! Ik kan me bijna niet voorstellen dat je dit voor elkaar krijgt zonder kluservaring. Zo’n enorm bouwbudget hebben ze ook niet dat ze personeel kunnen inhuren, want werkelijk alles moet gedaan worden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hakika schreef:
23-04-2024 11:23
Ik kan me nog een seizoen herinneren van Het Blok dat de deelnemers geen cent verdienden omdat de huizen zonder overwaarde verkocht werden. Dat was zo’n deceptie, heb je al die weken voor nop gewerkt.
Ben benieuwd nu hoe dit gaat, wat zagen die woningen eruit! Ik kan me bijna niet voorstellen dat je dit voor elkaar krijgt zonder kluservaring. Zo’n enorm bouwbudget hebben ze ook niet dat ze personeel kunnen inhuren, want werkelijk alles moet gedaan worden.
En moet je nagaan dat die huizen destijds 2x zo goedkoop waren als nu :-D . Het muzieknummer van het programma is nog hetzelfde als 20 jaar geleden :heart:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit mij vooral te verbazen hoe die 2 jonge stelletjes zulke luxe huizen bewonen ( al is het in Leeuwarden )
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom nou die 2 ensuites eruit :( ze hadden die appartementen aan de oudere bewoners moeten doen, die hadden ze wel behouden :-[
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, ik kijk ook!! En bij mij komt die mevrouw met 2 exen ook bekend voor. Maar geen idee waarvan.

Dat die glas en lood er zo uit werken gesloopt! Ook echt zonde. Zoiets geeft juist karakter aan het appartement en nu wordt het waarschijnlijk een 1001 huis die je overal in die woontijdschriften ziet.

De presentator had voor mij ook best een andere of gewoon weer Erik mogen zijn.

Oh en ik denk trouwens dat de appartementen er verrot en rommelig uitzagen, maar dat de regie het er even express extra zooi en romig gemaakt heeft. Anders is het natuurlijk niet leuk ;-)
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ohh ik had niet door dat dit begonnen was, ga gauw terug kijken.

In Australië vind ik het wel goed dat het gewoon echt kwalitatief gedaan wordt door de vaklui waardoor je echt luxe huizen krijgt. Als alles zelf wordt gedaan dan wordt het eindproduct denk ik niet echt iets waar mensen nou de hoofdprijs voor gaan betalen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hakika schreef:
23-04-2024 11:23
Ik kan me nog een seizoen herinneren van Het Blok dat de deelnemers geen cent verdienden omdat de huizen zonder overwaarde verkocht werden. Dat was zo’n deceptie, heb je al die weken voor nop gewerkt.
Ben benieuwd nu hoe dit gaat, wat zagen die woningen eruit! Ik kan me bijna niet voorstellen dat je dit voor elkaar krijgt zonder kluservaring. Zo’n enorm bouwbudget hebben ze ook niet dat ze personeel kunnen inhuren, want werkelijk alles moet gedaan worden.
Was dat niet ook precies tijdens de huizencrisis van 2008?
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat die ene blonde ben haar naam kwijt ook zei bij het eruit halen van de ensuite, ik denk niet dat mensen die op zo’n huis afkomen dat mooi vinden . Uh nou ik denk dat veel mensen juist die authentieke onderdelen mooi vinden . Zeg ook prachtige tegels ergens in de gang hoop niet dat ze die ook eruit slopen
Alle reacties Link kopieren Quote
AnAppleADay schreef:
23-04-2024 14:40
Was dat niet ook precies tijdens de huizencrisis van 2008?
Het het ff nagekeken (Wikipedia) en het was idd in 2008, maar ook in 2010 was er geen winst gemaakt. Moet je toch niet aan denken om zolang voor niks te hebben gewerkt. Ik hoop voor de deelnemers nu dat het beter gaat, maar het blijft altijd lastig met zo’n veiling. Dat zie je ook bij Het blok Australië, ze stellen de beginprijs zo hoog dat er nauwelijks op te verdienen valt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben fan van dit programma :) elke dag op tv en gelukkig niet zo saai als ‘the bachelor’ :-D
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het tot nu toe echt heel erg saai! Ik hoop dat de afleveringen nog wat leuker worden, anders haak ik af
Alle reacties Link kopieren Quote
Inderdaad jammer van de ensuite-deuren.

Natuurlijk mogen de koppels wel een eigen smaak hebben maar het lijkt me verstandiger om te kijken naar wat de markt vraagt zodat de deelnemers een zo hoog mogelijk bod voor de gekluste woning krijgen.
Alle reacties Link kopieren Quote
leeg_zakje schreef:
24-04-2024 15:30
Ik vind het tot nu toe echt heel erg saai! Ik hoop dat de afleveringen nog wat leuker worden, anders haak ik af
Vind het totaal niet saai :) the bachelor is veeeeeel saaier (daar ben ik wel afgehaakt)
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
louise1 schreef:
22-04-2024 21:02
Wij keken 20 jaar geleden ook toen het gepresenteerd werd door Erik van 't hof.

Ik ook! :heart: Erik! Hij deed dat zo leuk.

Ik heb de eerste aflevering gemist maar gisteren wel gezien (en gelijk ingesteld dat het hele seizoen opgenomen wordt. Dan kijk ik terug als man naar bed is)
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenTuintje schreef:
24-04-2024 15:48
Vind het totaal niet saai :) the bachelor is veeeeeel saaier (daar ben ik wel afgehaakt)
De Bachelor kijk ik niet, ik heb helaas geen Videoland.

Wat vind jij leuk aan de afleveringen dan?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit er qua namen nog helemaal niet in.
Even kijken of ik de puzzel rond krijg:

Afbeelding

Linksboven: René (49) en Jessica (50) uit Ugchelen
Rechtsboven: Famke (49) en Hans (52) uit Doorn
Linksonder: Jaïr (23) en Anouk (28) uit Leeuwarden
Rechtsonder: Sanne (27) en Daniël (26) uit Leeuwarden

Klopt het?
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesmetLaarzen schreef:
24-04-2024 16:02
Ik zit er qua namen nog helemaal niet in.
Even kijken of ik de puzzel rond krijg:

Afbeelding

Linksboven: René (49) en Jessica (50) uit Ugchelen
Rechtsboven: Famke (49) en Hans (52) uit Doorn
Linksonder: Jaïr (23) en Anouk (28) uit Leeuwarden
Rechtsonder: Sanne (27) en Daniël (26) uit Leeuwarden

Klopt het?
Ja dat klopt!
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesmetLaarzen schreef:
24-04-2024 16:02
Ik zit er qua namen nog helemaal niet in.
Even kijken of ik de puzzel rond krijg:

Afbeelding

Linksboven: René (49) en Jessica (50) uit Ugchelen
Rechtsboven: Famke (49) en Hans (52) uit Doorn
Linksonder: Jaïr (23) en Anouk (28) uit Leeuwarden
Rechtsonder: Sanne (27) en Daniël (26) uit Leeuwarden

Klopt het?
Klopt :)
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
leeg_zakje schreef:
24-04-2024 15:54
De Bachelor kijk ik niet, ik heb helaas geen Videoland.

Wat vind jij leuk aan de afleveringen dan?
Het kijkt wel lekker weg :)
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesmetLaarzen schreef:
24-04-2024 15:51
Ik ook! :heart: Erik! Hij deed dat zo leuk.

Ik heb de eerste aflevering gemist maar gisteren wel gezien (en gelijk ingesteld dat het hele seizoen opgenomen wordt. Dan kijk ik terug als man naar bed is)
Jaaa Erik :heart:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Anouk zit nu al in mijn allergie (na 1 aflevering :O )

En ik denk dat er her en der nog wel wat gebotst gaat worden met René.
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vind het niet saai. Er zijn pas net 2 afleveringen geweest. De sensatie, ergenissen,roddels, opdrachten, bondjes(?), vals spelen en dat soort dingen moeten allemaal nog komen.

Sanne zit bij mij in de allergie zone. Komt ook mede hoe ze praat, dat accent trek ik gewoon slecht.

Vind de 2 oudere paren tot nu toe qel het leukste. Al vind ik Jair en Anouk ook wel iets aandoenelijks hebben ofzo.

Jammer dat de afleveringen zo kort zijn eigenlijk. En tot nu toe Vind ik dat Dennis het wel aardig doet. Maar Erik was het leukst natuurlijk.
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Alle reacties Link kopieren Quote
Die voormalig Miss blabla zit ook in mijn allergie-zone :P
Voor iedereen een groene tuin

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven