Entertainment
alle pijlers
Het Blok 2024
donderdag 25 april 2024 21:18
Sowieso hebben Sanne en Daniel en Anouk wel noten op hun zang. Sanne en Daniel met de schouw en Anouk met dat ze verwachtte dat de rest "hun" container niet gebruikte. Ze maken zelf onhandige keuzes en verwachten dan dat de rest voor de consequenties opdraait.
donderdag 25 april 2024 22:21
vrijdag 26 april 2024 18:36
vrijdag 26 april 2024 18:37
Maar die komt maar 1 keer per week langs. Ik denk dat er tijdens de uren dat er geklust mag worden ook nog wel iemand een oogje in het zeil houdt.GroenTuintje schreef: ↑24-04-2024 17:19Ja die aannemer toch? Die zal ook wel een oogje in het zeil houden en wat adviezen geven.
vrijdag 26 april 2024 22:19
Nou, maar echt hoor! Beetje respectloos ook vind ik
vrijdag 26 april 2024 22:25
Zo leuk dat Het Blok weer terug is!!
Echt genieten, al snap ik dat gejank van die Sanne echt niet. Je kiest er toch zelf voor om mee te doen en dus je kind nauwelijks te zien? Dan ook niet steeds daarover piepen en als excuus gebruiken om dingen niet te doen.
Sowieso vroeg ik me meteen af hoe je nou als jong stel met een klein kind mee kan doen aan zo'n programma. Anouk heeft toch ook een kind van 10?
Zouden ze echt elke week 5-6 dagen daar klussen en daar slapen? Want dat ga je toch geen 6-7 weken doen als je je kind dan maar 1x per week kan zien...
En hoe doen ze dat met hun werk? Meeste werkgevers zullen toch niet blij zijn met een werknemer die even 7 weken verlof wil. Of zouden ze niet full-time in het appartement klussen?
Nou ja dat vroeg ik me dus allemaal af
Ik vind die jonge stellen allebei wel slecht voorbereid. Die kunstnagels! Echt handig ja als je moet slopen. Je weet toch waar je aan begint, verbaas me echt over de naïviteit soms.
De oudere stellen vind ik tot nu toe wel leuk en lijken beter te weten waar ze mee bezig zijn. Qua styling zullen die jongere stellen het misschien wel weer beter doen.
Ik kijk alweer uit naar volgende week!
Echt genieten, al snap ik dat gejank van die Sanne echt niet. Je kiest er toch zelf voor om mee te doen en dus je kind nauwelijks te zien? Dan ook niet steeds daarover piepen en als excuus gebruiken om dingen niet te doen.
Sowieso vroeg ik me meteen af hoe je nou als jong stel met een klein kind mee kan doen aan zo'n programma. Anouk heeft toch ook een kind van 10?
Zouden ze echt elke week 5-6 dagen daar klussen en daar slapen? Want dat ga je toch geen 6-7 weken doen als je je kind dan maar 1x per week kan zien...
En hoe doen ze dat met hun werk? Meeste werkgevers zullen toch niet blij zijn met een werknemer die even 7 weken verlof wil. Of zouden ze niet full-time in het appartement klussen?
Nou ja dat vroeg ik me dus allemaal af
Ik vind die jonge stellen allebei wel slecht voorbereid. Die kunstnagels! Echt handig ja als je moet slopen. Je weet toch waar je aan begint, verbaas me echt over de naïviteit soms.
De oudere stellen vind ik tot nu toe wel leuk en lijken beter te weten waar ze mee bezig zijn. Qua styling zullen die jongere stellen het misschien wel weer beter doen.
Ik kijk alweer uit naar volgende week!
zaterdag 27 april 2024 11:44
Vond het ook vreemd dat Sanne zei dat ze meedoen omdat ze meer tijd voor kind willen en nu zo in de sleur van werk zaten.
Hij wil iets in de bouw gaan doen? Benieuwd wat hij nu doet.
Oh en hoe zij helemaal blabla ging doen tijdens de jurering over dat zij juist heel gestructureerd werken en het plafond er bewust nog niet hadden.. zo'n onzin.
Vond het jammer dat alles gecombineerd werd tot 1 winnaar. Want het bouwklaar maken leek nu nauwelijks meegerekend te worden.
Oh en hoe zij helemaal blabla ging doen tijdens de jurering over dat zij juist heel gestructureerd werken en het plafond er bewust nog niet hadden.. zo'n onzin.
Vond het jammer dat alles gecombineerd werd tot 1 winnaar. Want het bouwklaar maken leek nu nauwelijks meegerekend te worden.
zaterdag 27 april 2024 11:56
Autoverkoper dacht ik .xiongmao schreef: ↑27-04-2024 11:44Vond het ook vreemd dat Sanne zei dat ze meedoen omdat ze meer tijd voor kind willen en nu zo in de sleur van werk zaten.
Inderdaad zo gestructureerd waren ze niet
zondag 28 april 2024 08:25
Ik vind een aantal dingen raar:
- het lijkt also er geen regels zijn om overlast te beperken of in ieder geval te handhaven: geluidsovetlast vroeg on de ochtend en in de avond, de puinzakken naast de containers etc.
- de aannemer die 'regelt' dat die gemeentemensen niet binnenkomen.
- het niet goed stutten, dat moet echt nu. Heeft niemand de stellen uitgelegd hoe dat moet? Net als veilig werken (die stroomkabels bij Anouk bijv).
- waarom moet de vve voorzitter ook toezicht houden op het geklus van de anderen? Dat lijkt me niet zijn taak, wat als iemand die rol heeft, die geen verstand heeft van klussen?
- het lijkt also er geen regels zijn om overlast te beperken of in ieder geval te handhaven: geluidsovetlast vroeg on de ochtend en in de avond, de puinzakken naast de containers etc.
- de aannemer die 'regelt' dat die gemeentemensen niet binnenkomen.
- het niet goed stutten, dat moet echt nu. Heeft niemand de stellen uitgelegd hoe dat moet? Net als veilig werken (die stroomkabels bij Anouk bijv).
- waarom moet de vve voorzitter ook toezicht houden op het geklus van de anderen? Dat lijkt me niet zijn taak, wat als iemand die rol heeft, die geen verstand heeft van klussen?
zondag 28 april 2024 08:38
Dat laatste vind ik ook raar. Vandaar dat het ons logisch leek dat er toch altijd wel iemand aanwezig was om te kijken of er veilig wordt geklust, maar dat is dus blijkbaar niet zo. Vind dat wel vreemd, want er bleek nu dus dat er een aantal dingen gestut moesten worden. Wat nou als iemand zomaar wat weg sloopt en het stort in? Dat wil je toch voorkomen ipv dat een aannemer eens per week langs komt en dan verteld wat er allemaal fout gaat?
Wat ik ook niet begrijp is de dagen. Sanne ging met dat kindje wandelen op zaterdag volgens mij (of zondag), want ze gingen in het weekend terug naar Leeuwarden. Daniel ging klussen, want de oplevering was de volgende dag. Maar die was op vrijdag toch?? Daarna hadden ze die sloper nodig, die zou op woensdag komen, maar dat was te laat. Toen kwam hij op dinsdag (de dag van de oplevering volgens hen) en dat was volgens hem de volgende dag , maar dan zou het dus nu maandag zijn? Ik snap er echt niks van qua dagen
Wat ik ook niet begrijp is de dagen. Sanne ging met dat kindje wandelen op zaterdag volgens mij (of zondag), want ze gingen in het weekend terug naar Leeuwarden. Daniel ging klussen, want de oplevering was de volgende dag. Maar die was op vrijdag toch?? Daarna hadden ze die sloper nodig, die zou op woensdag komen, maar dat was te laat. Toen kwam hij op dinsdag (de dag van de oplevering volgens hen) en dat was volgens hem de volgende dag , maar dan zou het dus nu maandag zijn? Ik snap er echt niks van qua dagen
irregular_choice wijzigde dit bericht op 28-04-2024 11:08
0.41% gewijzigd
zondag 28 april 2024 08:42
Ik vind Hans ook sympathiek. En hij doet mij denken qua uiterlijk op Raymond van BarneveldYildizlar2 schreef: ↑27-04-2024 10:55Hans heeft mijn sympathie die weet wat hij doet en werkt gestaag door .
Dat jonge stel dat won, mooie indeling maar geen idee of ze het gaan redden als het echte opbouwen begint .
Voor iedereen een groene tuin
zondag 28 april 2024 11:03
Zo, ik ben bij met kijken. Leuk dat het er weer is! Ik mis Erik ook, vind Harm Edens wel leuk als commentaar.
Ik vind Hans ook de sympathiekste tot nu toe, vind sowieso de oudere stellen leuker dan de jongere. Anouk zit echt heel erg in mijn allergie, maar daar kan ze ook niks aan doen.
Dat die aannemer die mensen van de gemeente wegstuurde vond ik ook maar raar, sowieso vaag dat Hans voor hem moet gaan opletten.
Bij de vorige seizoenen herinner ik me dat ze alleen na werktijd en in het weekend mochten klussen. Als zij toch stiekem overdag iets deden kregen ze een boete. Dus mensen werkten gewoon naast hun deelname. Maar dat lijkt nu niet zo? Net als Irregular_choice snap ik niets van de tijdlijn. Klopt geen bal van volgens mij
Ik vind Hans ook de sympathiekste tot nu toe, vind sowieso de oudere stellen leuker dan de jongere. Anouk zit echt heel erg in mijn allergie, maar daar kan ze ook niks aan doen.
Dat die aannemer die mensen van de gemeente wegstuurde vond ik ook maar raar, sowieso vaag dat Hans voor hem moet gaan opletten.
Bij de vorige seizoenen herinner ik me dat ze alleen na werktijd en in het weekend mochten klussen. Als zij toch stiekem overdag iets deden kregen ze een boete. Dus mensen werkten gewoon naast hun deelname. Maar dat lijkt nu niet zo? Net als Irregular_choice snap ik niets van de tijdlijn. Klopt geen bal van volgens mij
maandag 29 april 2024 21:18
Het lijkt idd raar gemonteerd, die dagen. Zit niet echt logica in. Sanne is , vind ik, een blablabla jankerd. Veel geblaat maar ze voert niks uit. En hoe die Daniel in de bouw denkt te kunnen gaan werken, echt inzicht lijkt hij niet te hebben.
Doe ex commando en rechercheur, ik vond ze leuk, opzich, maar dat geslijm over en naar elkaar....bleh, dat mogen ze wel achterwege laten.
Die 2 oudere stellen vond ik ook echt het leukste. De jongere stellen zijn echt nog bleu qua verbouwingen. De tijd zal het leren wat het wordt.
Doe ex commando en rechercheur, ik vond ze leuk, opzich, maar dat geslijm over en naar elkaar....bleh, dat mogen ze wel achterwege laten.
Die 2 oudere stellen vond ik ook echt het leukste. De jongere stellen zijn echt nog bleu qua verbouwingen. De tijd zal het leren wat het wordt.
It is
what it is.
Accept it
and move on!
what it is.
Accept it
and move on!
maandag 29 april 2024 23:18
Sanne en Daniel willen de slaapkamer af maken zodat hun dochter een plek heeft oid (?). Kinderen horen niet op een bouwplaats.
Ik heb echt twijfels over de veiligheid: er moet gestut worden, dat gebeurt dan pas laat en dus ook niet overal goed. Anders kan ik alleen maar denken dat dit in scene is gezet. Zo kun je mensen zonder ervaring toch niet laten klussen?
Ik heb echt twijfels over de veiligheid: er moet gestut worden, dat gebeurt dan pas laat en dus ook niet overal goed. Anders kan ik alleen maar denken dat dit in scene is gezet. Zo kun je mensen zonder ervaring toch niet laten klussen?
dinsdag 30 april 2024 08:02
Ik begrijp heel veel niet van dit programma.
Is een voorzitter van de VVE tevens de opzichter, moet hij in de gaten houden hoe veilig iedereen werkt, of de rommel opgeruimd wordt enz.? Dat kun je toch niet van, in dit geval Hans, vragen? Daar zou hij een dagtaak aan hebben.
Die Sanne moet lekker naar huis gaan, al dat gejank overal om, onbegrijpelijk dat zij zich heeft opgegeven voor dit programma. Haar motivatie; ze zijn in het dagelijks leven altijd zo druk en wilden deze sleur doorbreken, meer tijd voor elkaar en hun kind? Koekkoek..
Ik heb verder niet het idee dat ze hiernaast nog naar hun werk gaan, dus hoe kunnen ze allemaal zo lang vrij krijgen/ nemen (10 weken)? Mij echt een raadsel..
Is een voorzitter van de VVE tevens de opzichter, moet hij in de gaten houden hoe veilig iedereen werkt, of de rommel opgeruimd wordt enz.? Dat kun je toch niet van, in dit geval Hans, vragen? Daar zou hij een dagtaak aan hebben.
Die Sanne moet lekker naar huis gaan, al dat gejank overal om, onbegrijpelijk dat zij zich heeft opgegeven voor dit programma. Haar motivatie; ze zijn in het dagelijks leven altijd zo druk en wilden deze sleur doorbreken, meer tijd voor elkaar en hun kind? Koekkoek..
Ik heb verder niet het idee dat ze hiernaast nog naar hun werk gaan, dus hoe kunnen ze allemaal zo lang vrij krijgen/ nemen (10 weken)? Mij echt een raadsel..
dinsdag 30 april 2024 08:06
En ook dit inderdaad.Mugske schreef: ↑29-04-2024 23:18Sanne en Daniel willen de slaapkamer af maken zodat hun dochter een plek heeft oid (?). Kinderen horen niet op een bouwplaats.
Ps. Als ik daar trouwens een buur was geweest, dan hadden ze aan mij een hele slechte.
dinsdag 30 april 2024 08:13
Ik vind het ook onbegrijpelijk allemaal. Inderdaad Hans die verantwoordelijk wordt gemaakt voor de rommel en het onveilig werken. Dat stutten moest zsm, maar een stel heeft het helemaal niet gedaan en een ander stel niet goed. Je zal er maar naast wonen. Hans die opmerkt dat ze andere materialen moeten gaan gebruiken voor het plafond, voor een betere geluidsisolatie. Maar zijn de stellen daar dan vrij in?
dinsdag 30 april 2024 13:33
Dat van dat plafond-materiaal stond in de instructies die de stellen hebben gekregen. Dat kregen ze pas na de vorige oplevering. Volgens mij kregen ze er ook geen uitleg bij, want Jair en Anouk begrepen niet wat dat allemaal was.Pelle schreef: ↑30-04-2024 08:13Ik vind het ook onbegrijpelijk allemaal. Inderdaad Hans die verantwoordelijk wordt gemaakt voor de rommel en het onveilig werken. Dat stutten moest zsm, maar een stel heeft het helemaal niet gedaan en een ander stel niet goed. Je zal er maar naast wonen. Hans die opmerkt dat ze andere materialen moeten gaan gebruiken voor het plafond, voor een betere geluidsisolatie. Maar zijn de stellen daar dan vrij in?
Hans wil graag recycelen en had daarom ook de plafondlatten laten zitten. De aannemer ging daar heel snel in mee (n gelukkig ook met de bewaarde deuren)
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in