Entertainment
alle pijlers
Het Blok 2024
woensdag 1 mei 2024 21:03
Ja idd. En die 3 minuten herhaling van de vorige keer elke uitzending, word ik ook flauw van…
Voor iedereen een groene tuin
woensdag 1 mei 2024 22:27
Een plastic folie over je keukenkastjes plakken. Dan heb je voor weinig geld een nieuwe look in je keuken.
Ik ben dat gejengel van Sanne en Daniël echt zo zat! Ga lekker naar huis zeg. Mag toch hopen dat dat kind niet in die bouwput komt slapen. En Sanne moet d’r handjes eens laten wapperen. Die staat of te kleppen, of is aan het shoppen of huilt omdat ze d’r kind mist. Maar klussen heb ik d’r nog niet zien doen. Hooguit een bezem gebruikt een enkele keer.
Jair en Anouk vind ik steeds onsympathieker worden. Je neus drukken bij de vergadering en daarna ook nog eens als het afval wordt opgehaald en er mensen even moeten helpen. Snel weg met je bakwagen en zij kunnen lekker door terwijl de rest hun werk wel neerlegt om een gezamenlijk probleem op te lossen. En dan ook nog eens die zooi wel mee vinden vallen en pas actie gaan ondernemen als je een waarschuwing krijgt. Vrij egoïstisch allemaal.
De hele tijdlijn klopt weer voor geen meter. In de aflevering van gisteren liet Jair die lat ook al vallen tegen de muur en vandaag nog een keer. En eerst was die hele muur al klaar met hout en even later weer niet. Heel irritant dat alles zo door elkaar zit. Snap trouwens ook niet waarom Anouk en Jair eerst hout tegen de muur doen en dan nog eens gipsplaten. Wat is het nut daarvan?
donderdag 2 mei 2024 07:48
Ja, ik zie in een filmpje op shownieuws waarin de kandidaten worden voorgesteld, ook staan dat Famke 54 is en Hans 56.
Terwijl in de tekst dan weer die 49 en 52 staat..
https://www.shownieuws.nl/entertainment ... okt-janken
donderdag 2 mei 2024 18:04
Nou, ik ook! Ik erger me vooral heel erg aan Anouk, die gedraagt zich zo asociaal en egoïstisch.GroenTuintje schreef: ↑01-05-2024 23:39Ik vind dat stel Jair en Anouk ook enorm arrogant en onsympathiek overkomen. Stelletje kleuters gewoon..
Jessica en Rene vind ik steeds leuker. Hans moet stoppen met dat Vve-gedoe en voorstellen om het te rouleren, dat is veel eerlijker als het zoveel tijd kost.
Sanne die tijdens die wedstrijd Daniel ook maar op zo'n nare manier de schuld bleef geven, pffff. Meteen de handdoek in de ring gooien weer ook, zij kan echt niet met tegenslag omgaan. Die moeten gewoon opgeven en eerst maar volwassen worden.
donderdag 2 mei 2024 21:03
donderdag 2 mei 2024 21:10
Oh jawel hoor want Daniel mag zelf niks beslissenintothewild schreef: ↑02-05-2024 09:55Die relatie van Sanne en Daniel is geen lang leven beschoren.
donderdag 2 mei 2024 21:15
ow wat een heerlijke irriteer tv dit zeg Die Sanne en Anouk hebben teveel praatjes en hoog in de bol gedrag. En, sorry voor de stadsgenoten, maar wat een vreselijk accent hebben ze. Komt zo huilerig over.
Sanne met haar, oh het is echt wel heel diep en doet pijn wordt echt eerst eens volwassen en leer met tegenslagen omgaan!
Oh en als ik Jaiir was, rende ik heel hard weg van bitchie Anouk.
Sanne met haar, oh het is echt wel heel diep en doet pijn wordt echt eerst eens volwassen en leer met tegenslagen omgaan!
It is
what it is.
Accept it
and move on!
what it is.
Accept it
and move on!
donderdag 2 mei 2024 22:31
Die 2 jonge vrouwen zijn het meest irritant van het programma. 2 zeurpieten bij elkaar… hoe houden die mannen het vol?Lookie schreef: ↑02-05-2024 21:15ow wat een heerlijke irriteer tv dit zeg Die Sanne en Anouk hebben teveel praatjes en hoog in de bol gedrag. En, sorry voor de stadsgenoten, maar wat een vreselijk accent hebben ze. Komt zo huilerig over.
donderdag 2 mei 2024 22:32
Ik denk ook dat Hans het voor die 300 euro per week doet… het is toch lekker meegenomenRondstruiner1 schreef: ↑02-05-2024 18:04Nou, ik ook! Ik erger me vooral heel erg aan Anouk, die gedraagt zich zo asociaal en egoïstisch.
Jessica en Rene vind ik steeds leuker. Hans moet stoppen met dat Vve-gedoe en voorstellen om het te rouleren, dat is veel eerlijker als het zoveel tijd kost.
Sanne die tijdens die wedstrijd Daniel ook maar op zo'n nare manier de schuld bleef geven, pffff. Meteen de handdoek in de ring gooien weer ook, zij kan echt niet met tegenslag omgaan. Die moeten gewoon opgeven en eerst maar volwassen worden.
donderdag 2 mei 2024 22:52
Dat is geen accent, het is gewoon jengelen.Lookie schreef: ↑02-05-2024 21:15ow wat een heerlijke irriteer tv dit zeg Die Sanne en Anouk hebben teveel praatjes en hoog in de bol gedrag. En, sorry voor de stadsgenoten, maar wat een vreselijk accent hebben ze. Komt zo huilerig over.
vrijdag 3 mei 2024 07:47
Sanne hebben we echt nog niks zien doen behalve een beetje vegen. Anouk doet heel af en toe wat.
Verder staan ze toe te kijken hoe de mannen aan het werk zijn en opmerkingen te maken dat ze het niet goed doen en niet snel genoeg doen.
Wat zijn dat voor mannen dat ze dit ok vinden?
Maar eigenlijk zien we sowieso weinig van het echte klussen of is er gewoon nog niet veel gedaan?
Ook vreemd dat ze zelf mogen besluiten niet te stucen. Er zijn dus geen eisen qua hoogwaardige afwerking?
Benieuwd hoe de slaapkamers opgeleverd worden en hoe het met de badkamers gaat. Misschien wel beter als ze daar professionals voor inhuren.
Verder staan ze toe te kijken hoe de mannen aan het werk zijn en opmerkingen te maken dat ze het niet goed doen en niet snel genoeg doen.
Maar eigenlijk zien we sowieso weinig van het echte klussen of is er gewoon nog niet veel gedaan?
Ook vreemd dat ze zelf mogen besluiten niet te stucen. Er zijn dus geen eisen qua hoogwaardige afwerking?
Benieuwd hoe de slaapkamers opgeleverd worden en hoe het met de badkamers gaat. Misschien wel beter als ze daar professionals voor inhuren.
vrijdag 3 mei 2024 08:49
Voorgaande jaren was de afwerking soms ook echt beroerd. Dus volgens mij zijn daar geen regels aan verbonden nee. Bij sommige appartementen kon je dan alsnog de hele badkamer gaan verbouwen nadat je het gekocht had, zo slecht zat het in elkaar.
Ik erger me echt kapot aan dat gejank en gejengel van Sanne zeg. Een sneetje, poeh poeh. Ze trekt het allemaal niet, het is zwaar, ze mist dochter, blablabla. Ze doet niks, levert alleen maar commentaar. Wat had ze gedacht? Dat alles voor ze gedaan zou worden en ze er met de ton vandoor konden gaan zomaar? Ik heb echt het idee dat de 2 jongere koppels het zwaar onderschat hebben qua hoeveel werk het is en wat je er allemaal voor moet kunnen. Jair en Anouk ook, ze is 3 uur weg geweest en heeft alleen maar commentaar op Jair. Vond het wel geweldig toen hij eindelijk zei “ik ben er klaar mee, doe het zelf maar” toen stond ze raar te kijken. Ik denk dat hun relatie dit niet gaat overleven eigenlijk.
Ik vind Jessica en René steeds leuker worden. Zijn goed bezig, hebben een goede planning ook en de verdeling qua werk is goed bij hen. Die weten van aanpakken en het ziet er ook netjes uit. Wel jammer dat je inderdaad niet veel van het echte klussen ziet, want volgens mij heeft René de hele slaapkamer zelf gestuct. Dat hadden ze wel even mogen laten zien vind ik.
Ik erger me echt kapot aan dat gejank en gejengel van Sanne zeg. Een sneetje, poeh poeh. Ze trekt het allemaal niet, het is zwaar, ze mist dochter, blablabla. Ze doet niks, levert alleen maar commentaar. Wat had ze gedacht? Dat alles voor ze gedaan zou worden en ze er met de ton vandoor konden gaan zomaar? Ik heb echt het idee dat de 2 jongere koppels het zwaar onderschat hebben qua hoeveel werk het is en wat je er allemaal voor moet kunnen. Jair en Anouk ook, ze is 3 uur weg geweest en heeft alleen maar commentaar op Jair. Vond het wel geweldig toen hij eindelijk zei “ik ben er klaar mee, doe het zelf maar” toen stond ze raar te kijken. Ik denk dat hun relatie dit niet gaat overleven eigenlijk.
Ik vind Jessica en René steeds leuker worden. Zijn goed bezig, hebben een goede planning ook en de verdeling qua werk is goed bij hen. Die weten van aanpakken en het ziet er ook netjes uit. Wel jammer dat je inderdaad niet veel van het echte klussen ziet, want volgens mij heeft René de hele slaapkamer zelf gestuct. Dat hadden ze wel even mogen laten zien vind ik.
vrijdag 3 mei 2024 09:11
Ik ken dit soort vrouwen ook in mijn omgeving. Van die bepaalde types die niks nada noppes doen, en dan verwachten dat hun partner wel alles doet. Een paar moeders van school bijv, doen echt helemaal niks, zelfs brengen van de kinderen is al te veel gevraagd ( doen die partners ook). Huishouden doen ze ook niks aan ( altijd een enorme puinzooi) En dan vreemd opkijken dat op gegeven moment die mannen weggaan/ willen scheiden/een ander tegenkomen…xiongmao schreef: ↑03-05-2024 07:47Sanne hebben we echt nog niks zien doen behalve een beetje vegen. Anouk doet heel af en toe wat.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in