Entertainment alle pijlers

Het Blok 2024

21-04-2024 19:48 792 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanaf morgen (maandag 22 april) begint er een Nederlands seizoen van het Blok.

De afleveringen zijn elke werkdag om 20:30 te zien bij Net 5.

Ik ga kijken, wie ook?
Sanne en Jair allebei 'gewond', ze hebben nog nooit van werkhandschoenen gehoord zeker.

Rene geeft aan dat de beoordeling waarschijnlijk op styling gaat zijn en niet zozeer op het geklus. Dan zijn zij in het nadeel. Dat zou ik jammer en stom vinden. De woning moet toch ook goed bewoonbaar zijn ipv alleen mooie spulletjes. Net zoals dat er geen lichtschakelaar bij het bed van Anouk zit.

Daniel het verkoopwonder doet niks om die bakfiets te verkopen. Product placement van Marktplaats denk ik.

Als ik Rene was, zou ik die fiets ook niet gaan uitlenen. Ieder voor zich denk ik dan.
Maar een lichtschakelaar naast het bed, dat heb ik nog nooit gehad :$ hebben jullie dat allemaal wel dan? Mijn oma en opa hadden vroeger wel zo’n touwtje boven het bed hangen voor de lichtschakelaar :proud:
Voor iedereen een groene tuin
TVP
GroenTuintje schreef:
03-05-2024 10:36
Maar een lichtschakelaar naast het bed, dat heb ik nog nooit gehad :$ hebben jullie dat allemaal wel dan? Mijn oma en opa hadden vroeger wel zo’n touwtje boven het bed hangen voor de lichtschakelaar :proud:
Ik heb dat ook niet hoor, slaapkamer was eerst twee kleinere kamers. Bij mijn ouders wel, zo'n touwtje inderdaad. Ik verwacht wel iets van stop contact/ lichtpunt naast het bed.

Ging meer over dat zo'n woning ook praktisch moet zijn. Straks bijv ook genoeg stop contacten in de keuken. In mijn huurhuis van destijds was er 1 stop contact achter de koelkast. Daar kon de koelkast in en nog 1 ander ding, maar lastig bereikbaar. Een extra punt was dan zeker handig geweest.
GroenTuintje schreef:

Ik denk dat dat echt iets was voordat iedereen nachtlampjes had. Ik heb het althans ook alleen maar lang geleden meegemaakt.
Such fun!1
GroenTuintje schreef:
Ik heb geen lichtschakelaar naast het bed, maar wel aan 2 kanten een stopcontact. Lijkt me wel het minste wat je nodig hebt bij je bed. Voor je nachtlampje, lader van telefoon enz. Bij mijn ouders in de logeerkamer zit wel een schakelaar naast het bed om het grote licht uit te doen. Vind dat wel heel handig. Maar thuis doe ik altijd meteen het nachtlampje aan ipv het grote licht.
Mugske schreef:
03-05-2024 10:28
Sanne en Jair allebei 'gewond', ze hebben nog nooit van werkhandschoenen gehoord zeker.

Rene geeft aan dat de beoordeling waarschijnlijk op styling gaat zijn en niet zozeer op het geklus. Dan zijn zij in het nadeel. Dat zou ik jammer en stom vinden. De woning moet toch ook goed bewoonbaar zijn ipv alleen mooie spulletjes. Net zoals dat er geen lichtschakelaar bij het bed van Anouk zit.

Daniel het verkoopwonder doet niks om die bakfiets te verkopen. Product placement van Marktplaats denk ik.

Als ik Rene was, zou ik die fiets ook niet gaan uitlenen. Ieder voor zich denk ik dan.

Dat gingen ze nog maken, die extra lichtschakelaar.
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
GroenTuintje schreef:
02-05-2024 22:31
Die 2 jonge vrouwen zijn het meest irritant van het programma. 2 zeurpieten bij elkaar… hoe houden die mannen het vol?

Met Daniel op een goede derde plek. Hoe hij Sanne in aanbidding blijft aankijken, net een hondje.
MarindaH schreef:
03-05-2024 11:17
Ik denk dat dat echt iets was voordat iedereen nachtlampjes had. Ik heb het althans ook alleen maar lang geleden meegemaakt.
Ja idd! Ik heb ook gewoon een nachtlampje naast het bed.
MarindaH schreef:
03-05-2024 11:17

Ik heb het wel. Maar alleen in de grootste slaapkamer. Erg fijn.
PoesmetLaarzen schreef:
03-05-2024 12:24
Met Daniel op een goede derde plek. Hoe hij Sanne in aanbidding blijft aankijken, net een hondje.
Het zijn ook wel bepaald type mannen die op dit soort prinsesjes vrouwen vallen… het redders-syndroom types :P
PoesmetLaarzen schreef:
03-05-2024 12:28
Ik heb het wel. Maar alleen in de grootste slaapkamer. Erg fijn.
Bij ons inderdaad ook alleen in de grootste slaapkamer. Maar daar slapen wij zelf niet :)
GroenTuintje schreef:
02-05-2024 22:31
Die 2 jonge vrouwen zijn het meest irritant van het programma. 2 zeurpieten bij elkaar… hoe houden die mannen het vol?
Die twee ruggegraatloze mannen vind ik ook irritant hoor. Ik zei echt hardop: hè hè, eindelijk! toen Jair zei doe het zelf maar. Dat werd eens tijd.

Rene en Jessica worden als stel leuker en leuker naast al dat gevit. Ik hoop in ieder geval nu al dat zij of anders Hans en Famke winnen, want die andere twee stellen gun ik het niet, vooral Anouk niet.

Ik snap nog steeds niks van de tijdlijn, de oplevering is steeds bijna voor mijn gevoel.
Rondstruiner1 schreef:
03-05-2024 18:16
Die twee ruggegraatloze mannen vind ik ook irritant hoor. Ik zei echt hardop: hè hè, eindelijk! toen Jair zei doe het zelf maar. Dat werd eens tijd.

Rene en Jessica worden als stel leuker en leuker naast al dat gevit. Ik hoop in ieder geval nu al dat zij of anders Hans en Famke winnen, want die andere twee stellen gun ik het niet, vooral Anouk niet.

Ik snap nog steeds niks van de tijdlijn, de oplevering is steeds bijna voor mijn gevoel.
Helemaal eens, en idd die jonge stellen hebben beide geen gunfactor :mrgreen:
Ik vind Famke ook niet echt een gunfactor hebben.
Pelle schreef:
03-05-2024 20:22
Ik vind Famke ook niet echt een gunfactor hebben.
Die doet ook niet heel veel volgens mij, maar dat blijft lastig te zeggen omdat je maar een beetje ziet natuurlijk. Maar ik vind haar op zich niet vervelend, dus het is voor mij niet zo dat ik het haar niet gun.
Nou Sanne ik ben inmiddels ook echt geïrriteerd dat jullie zo nutteloos bezig zijn . Vreselijk wat een negatief jankerig type
Nou echt hoor, :sick: gedrag. Hoe zullen ze naar zichzelf kijken ? als ze het ooit terug zien.

Famke doet vgl mij, wat we zien, meer dan die andere 2. Die leveren alleen maar commentaar en staan met de handen in de zij. Famke zie ik nog met gereedschap staan en met een bouwvakersspleet

Ik zou trouwens ook niet een een van de appartementen van de 2 jongste koppels willen wonen, van wat ik zie hoe er gewerkt wordt.
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Aaaarghhhh die Sanne vanavond! My god wat wekt zij veel irritatie bij mij op. Met haar: weet je wat het is......
Zij heeft echt een vent nodig die even flink tegengas kan geven en haar op haar plek kan zetten, want nu loopt het zeuren echt de spuigaten uit. Doet me echt denken aan het gezeur van mijn kinderen soms, maar die zijn 6 en 8
Slim van René en Jessica om die 2500 euro aan Sanne en Daniel te geven. Die zijn toch geen concurrentie voor hun!
Ik vind het irritant dat ze 2500€ weg moesten geven. Dan win je en dan heeft een ander stel evenveel verdiend met niks doen. Heel ergerlijk. Doe dan een troostprijs van 1000€ of zo.
xiongmao schreef:
03-05-2024 22:11
Ik vind het irritant dat ze 2500€ weg moesten geven. Dan win je en dan heeft een ander stel evenveel verdiend met niks doen. Heel ergerlijk. Doe dan een troostprijs van 1000€ of zo.
Het was toch 5000 euro wat ze gewonnen hadden?
Dat nieuwe stel op de zolder, leuke twist :)
GroenTuintje schreef:
03-05-2024 22:17
Het was toch 5000 euro wat ze gewonnen hadden?
Oh dan heb ik niet op zitten letten. Ergernis een beetje weg dan :)
Of juist nog meer ergernis :lol: :popcorn:
It is
what it is.
Accept it
and move on!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven