Entertainment alle pijlers

Het Familiediner

05-07-2011 09:40 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook het familiediner gezien gisteravond?

Wat een éérlijke man, die broer met de 2 zussen. Lompe man, maar vanaf het eerst moment gelijk al heel open en eerlijk.

Mooie man is dat.

De tweede familieruzie snap ik echt niet. Er kan van alles gebeurd zijn, en zonder te oordelen over het ontstaan van de ruzie: hoe kun je als ouders nu je kind op deze manier afwijzen?? Ik snap echt eerlijk waar niet hoe je als ouders die deur zo dicht kunt gooien. Kijk, meedoen aan het programma hadden ze al gedaan, dus het verhaal wordt toch al verteld op tv. Dat kan het niet zijn toch?

Het komt waarschijnlijk van de vader af denk ik, stijfkop. Wat jammer dat ze deze kans hebben laten schieten!!
Ja, dat denk ik ook want het verbaasde mij wel dat ze ingestapt was. Toen was ze wel wat milder. Maar denk als dochter dit op tv ziet, dat ze wel even moet slikken. Vond dochter wel heel eerlijk over hun verstandhouding en hoe het zo gekomen was.

Ik denk dat er over en weer dingen gezegd zijn in het verleden en inderdaad, dat de moeder zich er voor afgesloten had, wilde er niet aan denken.

Ook over de kleinkinderen, dat interesseerde haar niet, zei ze. Kan mij dat niet voorstellen dat dat echt zo is.
Nou, inderdaad. En ik denk ook, jij bent nog steeds de ouder hoor. Niet dat je dan alles maar moet pikken, maar wel accepteren dat pubers in hun puberteit nogal eens onaardige dingen kunnen zeggen. Ze vatte dat heel persoonlijk op.

Wat de moeder stak volgens mij, was dat de dochter naar anderen wel heel aardig was, maar tegen haar eigen moeder niet.

En de dochter gooide alles wel heel makkelijk op hormonen haha maar ze zei gelukkig ook wel dat ze echt haar best ging doen.

Durf het bijna niet te zeggen, maar die presentator krijgt toch wel mooie dingen voor elkaar zeg
Ja, over hormonen en dat oppassen, dat is ook zoiets, moeder wil het eigenlijk niet maar zegt het niet, en dochter denkt dat oma het leuk vindt om op te passen. Dan komt nr. 2 en barst de bom, omdat dochter denkt dat oma ook vanzelfsprekend op nr 2 gaat passen.

Kan mij ook best voorstellen dat moeder dat te veel vond. Maar ja, ze spreken allebei niet uit wat ze werkelijk vinden tot er ruzie van komt.
Alle reacties Link kopieren
Gister was er weer een nieuwe aflevering van Het familiediner. Leuke uitzending, jammer dat de ene verzoenpoging niet gelukt is.

Wat kunnen mensen toch om onbenullige dingen ruzie hebben/krijgen. Toch veel waardering dat die mensen eraan mee doen. Als ze bij mij voor de deur staan doe ik echt niet open
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven