Het grote : 90 days to wed/ fiancee topic
vrijdag 24 januari 2020 om 22:08
Welkom in het grote 90's to wed/fiance/the other way kletstopic :
*Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen/series van 90 days schrijven.*
GEEN SPOILERS S.V.P.
90 Fiance happily ever after
dinsdagavond 21.30
Elizabeth & Andrei (Moldavie)
Kalani & Ansulo (Samoa)
Angela & Micheal ( Nigeria)
Colt & Jess (Brazilië)
Larissa & ?
Paul & Karine (Brazilië)
Tania & Syngin (Z-A)
The other way S2 : vrijdagavond om 20.30
Brittany (26) & Yazan ( 24 Amman,Jordanië)
Jenny (61) & Sumit (32, Delhi India)
Deavan (23) & Jihoon (29, Zuid-Korea)
Kenneth (57) & Armando (31, Mexico)
Tim (34) & Melyza (29,Colombia)
Ariella (28) & Biniyam (29 Ethiopië)
before the 90 days : dit zijn de koppels (ook afgerond)
* Ed(54) & Rosemarie (23) (de Filipijnen)
*Lisa (52) & Usman (30) (Nigeria)
*Yolanda (51) & Williams (UK)
*Darcy & Tom (UK)
*Geoffrey (41) & Varya (30) (Moskou Rusland)
*Avery (32) & Ash (34) (Melbourne Australië)
*Stephanie (29) & Erica (24) (Port August Australië )
David (60) & Lana (Oekraïne)
voor iedereen die even bij wil lezen: entertainment/90-days-geen-spoilers-s-v ... start=3025 &
voor iedereen die vooruit kijkt/ graag roddelt over de vorige castleden het spoiler topic : entertainment/90-day-fiance-spoiler-top ... ges/433371
*Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen/series van 90 days schrijven.*
GEEN SPOILERS S.V.P.
90 Fiance happily ever after
dinsdagavond 21.30
Elizabeth & Andrei (Moldavie)
Kalani & Ansulo (Samoa)
Angela & Micheal ( Nigeria)
Colt & Jess (Brazilië)
Larissa & ?
Paul & Karine (Brazilië)
Tania & Syngin (Z-A)
The other way S2 : vrijdagavond om 20.30
Brittany (26) & Yazan ( 24 Amman,Jordanië)
Jenny (61) & Sumit (32, Delhi India)
Deavan (23) & Jihoon (29, Zuid-Korea)
Kenneth (57) & Armando (31, Mexico)
Tim (34) & Melyza (29,Colombia)
Ariella (28) & Biniyam (29 Ethiopië)
before the 90 days : dit zijn de koppels (ook afgerond)
* Ed(54) & Rosemarie (23) (de Filipijnen)
*Lisa (52) & Usman (30) (Nigeria)
*Yolanda (51) & Williams (UK)
*Darcy & Tom (UK)
*Geoffrey (41) & Varya (30) (Moskou Rusland)
*Avery (32) & Ash (34) (Melbourne Australië)
*Stephanie (29) & Erica (24) (Port August Australië )
David (60) & Lana (Oekraïne)
voor iedereen die even bij wil lezen: entertainment/90-days-geen-spoilers-s-v ... start=3025 &
voor iedereen die vooruit kijkt/ graag roddelt over de vorige castleden het spoiler topic : entertainment/90-day-fiance-spoiler-top ... ges/433371
rouge__ wijzigde dit bericht op 25-08-2020 22:22
63.48% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
zaterdag 25 april 2020 om 02:46
zaterdag 25 april 2020 om 12:02
Grietje51 schreef: ↑25-04-2020 02:46Ik vind Ed letterlijk en figuurlijk een glibberige paling. Rose is net kind af, hij middelbaar. Is zelf vreemd gegaan bij zijn ex en verwacht een soa test en tekst en uitleg van Rose. Ik vind hem echt walgzaam met zijn may i haliki jou en lingeriesetjes. Hele foute enge man, brrrr.
Nou paling...... ik heb toch eerder een walvis idee bij hem.
zaterdag 25 april 2020 om 22:07
Ed is zonder meer een griezel. Maar ik lees overal dat Rose zo jong zou zijn en dat valt nog wel mee. Ik noem 23 niet 'net kind-af'. Daarnaast is ze zelf al moeder. Dat Ed in real life tegenvalt, zal best, maar ze hebben ook ge-videobeld, dus dat hij oud en lelijk is, heeft hij niet voor haar verborgen gehouden. Het is heel erg om te zien waartoe wanhoop je drijft.. Maar een hulpeloos kind is Rose ook niet.Grietje51 schreef: ↑25-04-2020 02:46Ik vind Ed letterlijk en figuurlijk een glibberige paling. Rose is net kind af, hij middelbaar. Is zelf vreemd gegaan bij zijn ex en verwacht een soa test en tekst en uitleg van Rose. Ik vind hem echt walgzaam met zijn may i haliki jou en lingeriesetjes. Hele foute enge man, brrrr.
maandag 27 april 2020 om 04:03
Je hersenen zijn pas volgroeid rond je 25e. Kind of geen kind. Ik heb er zelf een van 23 en vriendinnen ook, zijn soms echt nog halve pubers. Over dat videobellen zei ze al gelijk bij de eerste ontmoeting dat hij veel kleiner en dikker was omdat ze altijd alleen maar de bovenkant heeft gezien en hij gelogen had over zijn lengte, Tuurlijk snap ik de wanhoop waardoor Rose gedreven wordt. Maar die enge Ed zou beter moeten weten. En dan nog zijn walgelijke gedrag en eisenlijstje, ik kijk vooruit via joetjoep en mn tenen gaan steeds krommer staan van die vent. Ik zou mn hond er nog vanaf trappen. By far de grootste creap van alle seizoenen.LieveMona schreef: ↑25-04-2020 22:07Ed is zonder meer een griezel. Maar ik lees overal dat Rose zo jong zou zijn en dat valt nog wel mee. Ik noem 23 niet 'net kind-af'. Daarnaast is ze zelf al moeder. Dat Ed in real life tegenvalt, zal best, maar ze hebben ook ge-videobeld, dus dat hij oud en lelijk is, heeft hij niet voor haar verborgen gehouden. Het is heel erg om te zien waartoe wanhoop je drijft.. Maar een hulpeloos kind is Rose ook niet.
vrijdag 1 mei 2020 om 19:42
betoverend schreef: ↑01-05-2020 18:37Ik wou wel zeggen dat ik Darcey echt voor zichzelf op kwam. Heel anders dan met de break-up met jesse
Nou.. ze is ook wel eens bij Jesse weggelopen hoor, en daarna heel veel huilen en drama en sorry en ik hou zo van hem en ik geef hem toch nog een kans.
Dus dit zegt nog niks.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 1 mei 2020 om 20:02
Nou als Tom een uur later met een ring op de stoep zou staan was ze zo weer om .betoverend schreef: ↑01-05-2020 18:37Ik wou wel zeggen dat ik Darcey echt voor zichzelf op kwam. Heel anders dan met de break-up met jesse
vrijdag 1 mei 2020 om 20:42
Precies. Moeder wist toch dat ze naar een vriendin ging?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 1 mei 2020 om 20:46