Entertainment alle pijlers

Het noodfonds voor Andre Rieu

21-09-2010 14:40 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het kan verkeren, Andre Rieu is ziek, maar nu lees ik dat zijn zoon in de telegraaf heeft laten doorschemeren dat dit veel geld gaat kosten.

Heel vervelend, maar nu roepen de fans op voor een noodfonds voor de maestro zodat die kan uitzieken.

Dat Andre een dromer is en zijn zaakjes niet goed geregeld heeft en compleet is doorgeschoten is vervelend. Dat hij klassieke muziek heeft verkracht is tot daar aan toe. Het verkoopt klaarblijkelijk, maar waarom heeft hij dan niet gezorgd voor zijn zaak? Was er niemand die aan het jasje van de maestro trok?

Ik ben benieuwd hoeveel geld er wordt gestort voor het noodfonds voor Rieu, maar helaas nee, ik geef niet. Geven jullie?
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
Vreemd, dat hij zich niet heeft verzekerd tegen dit soort dingen. Lijkt me toch wel logisch.
Ik doneer mijn geld liever aan Kika dan aan die vreselijke Andre Rieu. Had hij zijn zaakjes maar beter moeten regelen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:_Barbabella_ schreef op 21 september 2010 @ 15:28:

Nou en, ik heb dat fonds opgezet. Vind hem zoooooooooo geweldig. Echt een hele aantrekkelijke man. En zo gewoon gebleven ook.

Ik had het ook graag voor Wibi gedaan, maar ja, toen niet aan gedacht.....

Nu kan ik het goedmaken bij André
quote:Kipstra schreef op 21 september 2010 @ 15:27:

[afbeelding]

Leuk stulpje hoor!zozo. Nou, als hij nou al die kamertjes verhuurt aan conservatoriumstudenten...Slaat hij 3 vliegen in een klap: 1) geld, 2) helpt het kamertekort op te lossen, 3) kan meteen nieuwe muzikanten voor zijn shows uitzoeken zonder ellenlange audities
.
quote:meharis schreef op 21 september 2010 @ 15:30:

Misschien als we botje bij botje leggen, kunnen we ook zo'n stulpje kopen?

Ik ben vel over been momenteel, dus ik kan best nog wat bot missen.

Mag ik de torenkamer?
André is gewoon een ondernemer met blijkbaar slecht management.
Maare, mijn schoonvader heeft ook een eigen bedrijf en daar gaat het niet zo lekker mee. Zullen we voor hem dan ook maar een noddfonds doen?

Zeg maar hoeveel je wilt storten dan geef ik wel even mijn gironr (als coördinator neem ik wel 10% hè, dat jullie dat weten)
quote:qwertuu schreef op 21 september 2010 @ 15:53:

[...]

Ik ben vel over been momenteel, dus ik kan best nog wat bot missen.

Mag ik de torenkamer? Ligt eraan met hoeveel botjes we komen En alles op eerlijke manier verdelen. Dus gewoon die torenkamer nemen.
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
Zolang Andre niet in een dubbeltje op zijn komt zal het wel los lopen met hem
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:meharis schreef op 21 september 2010 @ 16:02:

[...]

Ligt eraan met hoeveel botjes we komen En alles op eerlijke manier verdelen. Dus gewoon die torenkamer nemen.No way dat Andre aan mijn botjes komt.
quote:charlottew88 schreef op 21 september 2010 @ 16:04:

[...]

No way dat Andre aan mijn botjes komt. Die word overlopen door de forummers hier.
het moet niet gekker worden.
quote:Kipstra schreef op 21 september 2010 @ 15:27:

[afbeelding]Ik wil zijn huis wel huren met 30 man, met Oud & Nieuw! Dat is dan toch al gauw zo'n 2000 euro, toch?
Nou vooruit omdat ik toch een beetje medelijden krijg met Andre zal ik wel wat botjes doneren

quote:meharis schreef op 21 september 2010 @ 16:06:

[...]

Die word overlopen door de forummers hier.Zo lang ze maar op weg zijn naar een andere kamer dan de torenkamer, vind ik het best.
Kan er niet een gedeelte van het ingezamelde geld voor Pakistan naar hem?
This is not kosher!
Wie zegt dat Rieu zelf zit te wachten op zo'n noodfonds? De kosten die hij heeft als hij zelf niet kan optreden zullen gigantisch en wellicht slecht verzekerbaar zijn: hij heeft ontelbaar veel mensen in dienst voor zijn shows (musici, opbouwers, decorontwerpers, kostuumontwerpers). Het enige dat zijn zoon heeft laten doorschemeren is dat de kosten die bij de ziekte van Rieu komen kijken, erg hoog zijn en dat lijkt mij een correcte vaststelling. Dat er dan allerlei mensen in de houding schieten om een noodfonds op te zetten, wil nog niet zeggen dat dat ook moet, he.
Het zijn vast van die afschuwelijke fans zoals in het tv programma fans. Stuur er maar een cameraploeg op af.
Ja, als je het zo stelt MissSissy, dan gaan er een hoop werknemers een rottijd tegemoet.
Ojee waar is het rekeningnummer dan kan ik meteen geld storten, en mijn 13e maand komt eraan, die kan ik ook wel overmaken... zielig hoor
Kweenie hoor, maar volgens mij is die man al meervoudig miljonair.

Artikeltje

Lijkt me dat ie t wel kan lijen en niet echt een noodfonds nodig heeft.

Natuurlijk komt er even wat minder binnen, maar failliet??? Ik wou dat ik zo failliet was..!
Zijn zoon zei net in Boulevard dat een noodfonds lief bedacht was, maar niet nodig. Wel zei hij ongeveer hetzelfde als wat MissSissy zei: het is een bedrijf met 120 mensen vast in dienst, een hoop freelancers, hoge vaste lasten, en tja, als Andre geen concerten doet, komt er geen geld binnen en veel van de kosten lopen wel gewoon door.
Am Yisrael Chai!
quote:MissSissy schreef op 21 september 2010 @ 16:37:

Wie zegt dat Rieu zelf zit te wachten op zo'n noodfonds? De kosten die hij heeft als hij zelf niet kan optreden zullen gigantisch en wellicht slecht verzekerbaar zijn: hij heeft ontelbaar veel mensen in dienst voor zijn shows (musici, opbouwers, decorontwerpers, kostuumontwerpers). Het enige dat zijn zoon heeft laten doorschemeren is dat de kosten die bij de ziekte van Rieu komen kijken, erg hoog zijn en dat lijkt mij een correcte vaststelling. Dat er dan allerlei mensen in de houding schieten om een noodfonds op te zetten, wil nog niet zeggen dat dat ook moet, he.Jij gunt mij die torenkamer niet hè?
quote:qwertuu schreef op 21 september 2010 @ 19:12:

[...]

Jij gunt mij die torenkamer niet hè? Er zijn nog genoeg rijjksmonumenten te koop, ook kasteeltjes met torenkamers. Dus als we collectief flink sparen, komt die torenkamer er wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven