Het noodfonds voor Andre Rieu
dinsdag 21 september 2010 om 14:40
Het kan verkeren, Andre Rieu is ziek, maar nu lees ik dat zijn zoon in de telegraaf heeft laten doorschemeren dat dit veel geld gaat kosten.
Heel vervelend, maar nu roepen de fans op voor een noodfonds voor de maestro zodat die kan uitzieken.
Dat Andre een dromer is en zijn zaakjes niet goed geregeld heeft en compleet is doorgeschoten is vervelend. Dat hij klassieke muziek heeft verkracht is tot daar aan toe. Het verkoopt klaarblijkelijk, maar waarom heeft hij dan niet gezorgd voor zijn zaak? Was er niemand die aan het jasje van de maestro trok?
Ik ben benieuwd hoeveel geld er wordt gestort voor het noodfonds voor Rieu, maar helaas nee, ik geef niet. Geven jullie?
Heel vervelend, maar nu roepen de fans op voor een noodfonds voor de maestro zodat die kan uitzieken.
Dat Andre een dromer is en zijn zaakjes niet goed geregeld heeft en compleet is doorgeschoten is vervelend. Dat hij klassieke muziek heeft verkracht is tot daar aan toe. Het verkoopt klaarblijkelijk, maar waarom heeft hij dan niet gezorgd voor zijn zaak? Was er niemand die aan het jasje van de maestro trok?
Ik ben benieuwd hoeveel geld er wordt gestort voor het noodfonds voor Rieu, maar helaas nee, ik geef niet. Geven jullie?
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
dinsdag 21 september 2010 om 15:44
dinsdag 21 september 2010 om 15:52
dinsdag 21 september 2010 om 15:52
quote:Kipstra schreef op 21 september 2010 @ 15:27:
[afbeelding]
Leuk stulpje hoor!zozo. Nou, als hij nou al die kamertjes verhuurt aan conservatoriumstudenten...Slaat hij 3 vliegen in een klap: 1) geld, 2) helpt het kamertekort op te lossen, 3) kan meteen nieuwe muzikanten voor zijn shows uitzoeken zonder ellenlange audities
[afbeelding]
Leuk stulpje hoor!zozo. Nou, als hij nou al die kamertjes verhuurt aan conservatoriumstudenten...Slaat hij 3 vliegen in een klap: 1) geld, 2) helpt het kamertekort op te lossen, 3) kan meteen nieuwe muzikanten voor zijn shows uitzoeken zonder ellenlange audities
dinsdag 21 september 2010 om 16:01
dinsdag 21 september 2010 om 16:02
quote:qwertuu schreef op 21 september 2010 @ 15:53:
[...]
Ik ben vel over been momenteel, dus ik kan best nog wat bot missen.
Mag ik de torenkamer? Ligt eraan met hoeveel botjes we komen En alles op eerlijke manier verdelen. Dus gewoon die torenkamer nemen.
[...]
Ik ben vel over been momenteel, dus ik kan best nog wat bot missen.
Mag ik de torenkamer? Ligt eraan met hoeveel botjes we komen En alles op eerlijke manier verdelen. Dus gewoon die torenkamer nemen.
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
dinsdag 21 september 2010 om 16:03
dinsdag 21 september 2010 om 16:04
quote:meharis schreef op 21 september 2010 @ 16:02:
[...]
Ligt eraan met hoeveel botjes we komen En alles op eerlijke manier verdelen. Dus gewoon die torenkamer nemen.No way dat Andre aan mijn botjes komt.
[...]
Ligt eraan met hoeveel botjes we komen En alles op eerlijke manier verdelen. Dus gewoon die torenkamer nemen.No way dat Andre aan mijn botjes komt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 21 september 2010 om 16:11
dinsdag 21 september 2010 om 16:37
Wie zegt dat Rieu zelf zit te wachten op zo'n noodfonds? De kosten die hij heeft als hij zelf niet kan optreden zullen gigantisch en wellicht slecht verzekerbaar zijn: hij heeft ontelbaar veel mensen in dienst voor zijn shows (musici, opbouwers, decorontwerpers, kostuumontwerpers). Het enige dat zijn zoon heeft laten doorschemeren is dat de kosten die bij de ziekte van Rieu komen kijken, erg hoog zijn en dat lijkt mij een correcte vaststelling. Dat er dan allerlei mensen in de houding schieten om een noodfonds op te zetten, wil nog niet zeggen dat dat ook moet, he.
dinsdag 21 september 2010 om 18:23
dinsdag 21 september 2010 om 19:04
Zijn zoon zei net in Boulevard dat een noodfonds lief bedacht was, maar niet nodig. Wel zei hij ongeveer hetzelfde als wat MissSissy zei: het is een bedrijf met 120 mensen vast in dienst, een hoop freelancers, hoge vaste lasten, en tja, als Andre geen concerten doet, komt er geen geld binnen en veel van de kosten lopen wel gewoon door.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 21 september 2010 om 19:12
quote:MissSissy schreef op 21 september 2010 @ 16:37:
Wie zegt dat Rieu zelf zit te wachten op zo'n noodfonds? De kosten die hij heeft als hij zelf niet kan optreden zullen gigantisch en wellicht slecht verzekerbaar zijn: hij heeft ontelbaar veel mensen in dienst voor zijn shows (musici, opbouwers, decorontwerpers, kostuumontwerpers). Het enige dat zijn zoon heeft laten doorschemeren is dat de kosten die bij de ziekte van Rieu komen kijken, erg hoog zijn en dat lijkt mij een correcte vaststelling. Dat er dan allerlei mensen in de houding schieten om een noodfonds op te zetten, wil nog niet zeggen dat dat ook moet, he.Jij gunt mij die torenkamer niet hè?
Wie zegt dat Rieu zelf zit te wachten op zo'n noodfonds? De kosten die hij heeft als hij zelf niet kan optreden zullen gigantisch en wellicht slecht verzekerbaar zijn: hij heeft ontelbaar veel mensen in dienst voor zijn shows (musici, opbouwers, decorontwerpers, kostuumontwerpers). Het enige dat zijn zoon heeft laten doorschemeren is dat de kosten die bij de ziekte van Rieu komen kijken, erg hoog zijn en dat lijkt mij een correcte vaststelling. Dat er dan allerlei mensen in de houding schieten om een noodfonds op te zetten, wil nog niet zeggen dat dat ook moet, he.Jij gunt mij die torenkamer niet hè?
dinsdag 21 september 2010 om 19:23
quote:qwertuu schreef op 21 september 2010 @ 19:12:
[...]
Jij gunt mij die torenkamer niet hè? Er zijn nog genoeg rijjksmonumenten te koop, ook kasteeltjes met torenkamers. Dus als we collectief flink sparen, komt die torenkamer er wel.
[...]
Jij gunt mij die torenkamer niet hè? Er zijn nog genoeg rijjksmonumenten te koop, ook kasteeltjes met torenkamers. Dus als we collectief flink sparen, komt die torenkamer er wel.