Het wel en wee van GTST
vrijdag 12 maart 2010 om 23:18
quote:meds schreef op 12 maart 2010 @ 23:16:
Ik denk dat de babyborn ondertussen al menstrueert en een aanlokkelijke prooi is voor Robert Alberts.
Loedo: hey martijn we moeten eens praten...
Martijn: nee ik moet nog naar de kapper
wat klopt hier niet?
Eh, dat je bij de kapper geen croissantjes kunt halen? Of ze moeten bij Charlies behalve sapjes nu ook croissantjes serveren maar dat heb ik dan gemist.
Hij ging dus naar de BaKKer
Ik denk dat de babyborn ondertussen al menstrueert en een aanlokkelijke prooi is voor Robert Alberts.
Loedo: hey martijn we moeten eens praten...
Martijn: nee ik moet nog naar de kapper
wat klopt hier niet?
Eh, dat je bij de kapper geen croissantjes kunt halen? Of ze moeten bij Charlies behalve sapjes nu ook croissantjes serveren maar dat heb ik dan gemist.
Hij ging dus naar de BaKKer
Whatever, I do what I want
zaterdag 13 maart 2010 om 10:30
zaterdag 13 maart 2010 om 16:31
quote:Loreyi schreef op 13 maart 2010 @ 12:15:
Ik vind die Barbaloeder er zo weeïg uitzien van achteren! En gisteren was het close up in beeld! Dat stomme nekje! Die zielige blonde plukjes! Die sneue smalle schoudertjes!
Bleeeeeeeh :puke:
hier ben ik het zooooo met eens!!!
ze heeft ook geen schouders en dat valt van achteren nog eens extra op... echt zo'n lijf waar eens een flinke duw tegen wilt geven...
Ik vind die Barbaloeder er zo weeïg uitzien van achteren! En gisteren was het close up in beeld! Dat stomme nekje! Die zielige blonde plukjes! Die sneue smalle schoudertjes!
Bleeeeeeeh :puke:
hier ben ik het zooooo met eens!!!
ze heeft ook geen schouders en dat valt van achteren nog eens extra op... echt zo'n lijf waar eens een flinke duw tegen wilt geven...