Hollands Got Talent 2012
vrijdag 27 april 2012 om 22:25
vrijdag 27 april 2012 om 22:26
quote:chocolover schreef op 27 april 2012 @ 22:25:
Oh sorry trouwens..
dames! Ik las dus mee maar mag niet meer niet schrijven van poppeding
Mensen met humor zijn altijd welkom!
En door jou bedenk ik me ineens dat ik nog een rol rolo's heb liggen
Yummmmmmmmmmmmmmmmmm
Oh sorry trouwens..
dames! Ik las dus mee maar mag niet meer niet schrijven van poppeding
Mensen met humor zijn altijd welkom!
En door jou bedenk ik me ineens dat ik nog een rol rolo's heb liggen
Yummmmmmmmmmmmmmmmmm
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 27 april 2012 om 22:26
quote:Tickel schreef op 27 april 2012 @ 22:24:
[...]
Waarom zou je dat willen. Vrouwen zijn toch jaloers op je? Tenminste.............dat heb je al een paar keer geroepen, en zelfs een topic over geopend.Laat maar niet eens zin in.Jullie zouden inderdaad hatelijk gaan doen vanwege me looks. Schrok ook dat er zoveel ouderen zijn zelfs ouder dan mijn moeder zou er ook niet mee gezien willen worden.
[...]
Waarom zou je dat willen. Vrouwen zijn toch jaloers op je? Tenminste.............dat heb je al een paar keer geroepen, en zelfs een topic over geopend.Laat maar niet eens zin in.Jullie zouden inderdaad hatelijk gaan doen vanwege me looks. Schrok ook dat er zoveel ouderen zijn zelfs ouder dan mijn moeder zou er ook niet mee gezien willen worden.
vrijdag 27 april 2012 om 22:27
quote:verliefdopiemand schreef op 27 april 2012 @ 22:26:
[...]
Laat maar niet eens zin in jullie zouden inderdaad hatelijk gaan doen vanwege me looks, schrok ook dat er zoveel ouderen zijn zelfs ouder dan mijn moeder zou er ook niet mee gezien willen worden.
[...]
Laat maar niet eens zin in jullie zouden inderdaad hatelijk gaan doen vanwege me looks, schrok ook dat er zoveel ouderen zijn zelfs ouder dan mijn moeder zou er ook niet mee gezien willen worden.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:verliefdopiemand schreef op 27 april 2012 @ 22:26:
[...]
Laat maar niet eens zin in jullie zouden inderdaad hatelijk gaan doen vanwege me looks, schrok ook dat er zoveel ouderen zijn zelfs ouder dan mijn moeder zou er ook niet mee gezien willen worden.Nou dan zijn we het eens, kind pak je tul, neem nog een papfles en dan lekker je bedje in! Trustekusje
[...]
Laat maar niet eens zin in jullie zouden inderdaad hatelijk gaan doen vanwege me looks, schrok ook dat er zoveel ouderen zijn zelfs ouder dan mijn moeder zou er ook niet mee gezien willen worden.Nou dan zijn we het eens, kind pak je tul, neem nog een papfles en dan lekker je bedje in! Trustekusje
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!