Hollands Got Talent 2012
vrijdag 30 maart 2012 om 21:25
vrijdag 30 maart 2012 om 21:26
vrijdag 30 maart 2012 om 21:26
quote:Summerdance schreef op 30 maart 2012 @ 21:24:
[...]
Ik denk dat de kijkcijfers omhoog schieten al dat gebeurd...
Mwah...of ik word een emotieloos secreet maar ik werd er niet heel erg door gegrepen...Ik ook niet hoor.
[...]
Ik denk dat de kijkcijfers omhoog schieten al dat gebeurd...
Mwah...of ik word een emotieloos secreet maar ik werd er niet heel erg door gegrepen...Ik ook niet hoor.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 30 maart 2012 om 21:28
quote:nlies schreef op 30 maart 2012 @ 21:25:
[...]
Die gaten vallen bij mij nergens op de juiste plek
Ja hoor komt goed, je moet even over dat punt van immense gene heen, maar dan wordt het echt leuk!
Vorig jaar stal Djin hoogzwanger de show in haar zilvergrijze metallic lycra pakje...
[...]
Die gaten vallen bij mij nergens op de juiste plek
Ja hoor komt goed, je moet even over dat punt van immense gene heen, maar dan wordt het echt leuk!
Vorig jaar stal Djin hoogzwanger de show in haar zilvergrijze metallic lycra pakje...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 30 maart 2012 om 21:29
quote:S0LEIL schreef op 30 maart 2012 @ 21:26:
[...]
Nou hè
Maar het leukste vind ik toch, als hij iets héél goeds ziet en zijn ogen oplichten, hij een big smile heeft en hij zijn "ik vind het geweldig-moves" doet En als dan zijn hoofd ook nog een beetje op en neer gaat is het helemaal af
[...]
Nou hè
Maar het leukste vind ik toch, als hij iets héél goeds ziet en zijn ogen oplichten, hij een big smile heeft en hij zijn "ik vind het geweldig-moves" doet En als dan zijn hoofd ook nog een beetje op en neer gaat is het helemaal af
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!