Hollands Got Talent 2012
vrijdag 6 april 2012 om 21:59
vrijdag 6 april 2012 om 22:01
vrijdag 6 april 2012 om 22:02
quote:itsme26 schreef op 06 april 2012 @ 22:00:
dames ik ken die mevrouw van zien he, ik werk op een heel groot bedrijf
Ik kan haar nu niet meer normaal aankijken dat dan weer welHeb jij even mazzel dat jij haar alleen van zien kent
Ik kan haar nu niet meer normaal aankijken dat dan weer welHeb jij even mazzel dat jij haar alleen van zien kent
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 6 april 2012 om 22:02
vrijdag 6 april 2012 om 22:03
quote:Summerdance schreef op 06 april 2012 @ 22:01:
Hij doet me denken aan die cabaretier.. Guzman of ben ik de enige die dat ziet?Nee hoor.
Hij doet me denken aan die cabaretier.. Guzman of ben ik de enige die dat ziet?Nee hoor.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Summerdance schreef op 06 april 2012 @ 22:03:
[...]
En dan op een functioneringsgesprek:
Zeg mw Linedancer, ik heb een een lijst met competenties:
En dansen staat daar NIET op
[...]
En dan op een functioneringsgesprek:
Zeg mw Linedancer, ik heb een een lijst met competenties:
En dansen staat daar NIET op
vrijdag 6 april 2012 om 22:04
quote:itsme26 schreef op 06 april 2012 @ 22:00:
Ik kan haar nu niet meer normaal aankijken dat dan weer welKun je dan niet iets doen als ze voorbij loopt? Bv heel hard HieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeHa roepen ofzo?
Ik kan haar nu niet meer normaal aankijken dat dan weer welKun je dan niet iets doen als ze voorbij loopt? Bv heel hard HieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeHa roepen ofzo?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
vrijdag 6 april 2012 om 22:04
quote:Tickel schreef op 06 april 2012 @ 22:02:
Sum, heb jij mij net "gevriend"? Ik had nl een rij met iets van 30 verzoeken staan, en jij stond daar tussen. Of heb ik weer op knoppen gedrukt waar ik af had moeten blijven?
Ik zag nl ook allemaal mensen staan die ik me niet herinner.Yep!
Sum, heb jij mij net "gevriend"? Ik had nl een rij met iets van 30 verzoeken staan, en jij stond daar tussen. Of heb ik weer op knoppen gedrukt waar ik af had moeten blijven?
Ik zag nl ook allemaal mensen staan die ik me niet herinner.Yep!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!