Hollands Got Talent 2012
vrijdag 6 april 2012 om 22:04
vrijdag 6 april 2012 om 22:05
quote:Tickel schreef op 06 april 2012 @ 22:02:
Sum, heb jij mij net "gevriend"? Ik had nl een rij met iets van 30 verzoeken staan, en jij stond daar tussen. Of heb ik weer op knoppen gedrukt waar ik af had moeten blijven?
Ik zag nl ook allemaal mensen staan die ik me niet herinner.
En wie is Summer dan
Ik ben Joost. Gosh, ik krijg er allemaal vrienden bij zo.
Sum, heb jij mij net "gevriend"? Ik had nl een rij met iets van 30 verzoeken staan, en jij stond daar tussen. Of heb ik weer op knoppen gedrukt waar ik af had moeten blijven?
Ik zag nl ook allemaal mensen staan die ik me niet herinner.
En wie is Summer dan
Ik ben Joost. Gosh, ik krijg er allemaal vrienden bij zo.
vrijdag 6 april 2012 om 22:09
quote:Tickel schreef op 06 april 2012 @ 22:02:
Ik zag nl ook allemaal mensen staan die ik me niet herinner.Wat een ellende is dat met FB hè! Voordat ik het in de gaten heb, maak ik vrienden, like ik dingen...ik durf ondertussen niet eens meer ongegeneerd te neuzen, want ik laat steeds onbedoeld sporen na
Ik zag nl ook allemaal mensen staan die ik me niet herinner.Wat een ellende is dat met FB hè! Voordat ik het in de gaten heb, maak ik vrienden, like ik dingen...ik durf ondertussen niet eens meer ongegeneerd te neuzen, want ik laat steeds onbedoeld sporen na
vrijdag 6 april 2012 om 22:11