Entertainment alle pijlers

Hollands Next Top Model 2019 - GEEN SPOILERS S.V.P.

27-08-2019 07:20 474 berichten
Wie kijkt er mee? Nieuwe seizoen begint 2 september op RTL 5.

In het nieuwe seizoen doen zowel jongens als meisjes mee, die in twee verschillende huizen verblijven. De jury bestaat uit Anna Nooshin, Kim Feenstra en Nigel Barker. De jury zal hulp krijgen van gastjuryleden Nikkie Plessen, Famke Louise, ontwerper Olaf Hussein en oud-winnares Loiza Lamers

Deelnemers:

Anouk Borgman,
Benjamin van Dam,
Bibi Doesburg,
Jawahir Khalifa,
Jay Hofstede,
Joella Ajayi,
Lenny Kruider,
Maha Eljak,
Marcus Hansma,
Marnix Baas,
Nick Bonsink,
Sam Hofman,
Samuel Verissimo,
Silke Otten,
Sinio Sanchez,
Tenisha Ramazan
anoniem_648d7f72e2b6c wijzigde dit bericht op 17-12-2019 07:40
95.50% gewijzigd
redbulletje schreef:
16-10-2019 11:22
Ik vind die jongen uit het andere huis dat 'brittish dandy' moest voorstellen vorige week, een goeie kanshebber. En ook dat meisje met die lange dunne benen.

Ja en Marcus!
chocho schreef:
16-10-2019 12:34
Die paagje werkt niet.
Hier ook niet :-D
Ik vind Jay ook echt niks, die kan alleen maar zwoel kijken wil hij een beetje mooi op foto's staan. En daarna houdt het ook wel op.
Ook zodra hij zelf zijn haar heeft gekamt lijkt het nergens op.
Dus ja, die British dandy foto was mooi, maar daar is dan alles ook mee geschreven.
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
16-10-2019 13:10
Hier ook niet :-D
Bij mij werkte hij eerst wel, nu niet meer.


Ik vind dus Benjamin vaak niet mooi op foto's staan. Maar misschien is dat ook omdat ik hem gewoon een vervelend ventje vind.
Dat gaat vaak samen ja, dat als je iemand vervelend vindt hij voor de rest ook weinigs goed kan doen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben voor marcus, hij heeft echt een apart gezicht/botstructuur die het goed doet op foto s.
AnAppleADay schreef:
16-10-2019 13:25
Bij mij werkte hij eerst wel, nu niet meer.


Ik vind dus Benjamin vaak niet mooi op foto's staan. Maar misschien is dat ook omdat ik hem gewoon een vervelend ventje vind.
Ik snap wat je bedoelt. Ik vind hem ook gewoon erg ongemotiveerd overkomen en dan is mijn gunfactor ook lager
Die gast is 17! Cut some slack.
AnAppleADay schreef:
16-10-2019 11:34
Dat is Jay, die bedoelde ik ook.
En Nick is inderdaad die blonde.
Dan bedoel ik ook Jay en niet Nick. Dat die ver gaat komen.
chocho schreef:
16-10-2019 16:44
Die gast is 17! Cut some slack.

Dit Ik vind hem juist echt zo'n aandoenlijke puber.
Alle reacties Link kopieren
chocho schreef:
16-10-2019 16:44
Die gast is 17! Cut some slack.
Het is niet voor niks dat er weinig 17-jarige mannelijke modellen zijn.
Gewoon even een paar jaar wachten tot hij wat volwassener is en het wel serieus neemt.
AnAppleADay schreef:
16-10-2019 16:51
Het is niet voor niks dat er weinig 17-jarige mannelijke modellen zijn.
Gewoon even een paar jaar wachten tot hij wat volwassener is en het wel serieus neemt.
Eens. Als je het eigenlijk niet echt wil, waarom doe je dan nu al mee.....
Hij was het jaar hiervoor afgewezen. Hij had dus in dit afgelopen jaar een modellencursus kunnen volgen en shoots kunnen doen ipv alleen op zijn prachtige blauwe ogen te vertrouwen.
redbulletje schreef:
17-10-2019 07:45
Hij was het jaar hiervoor afgewezen. Hij had dus in dit afgelopen jaar een modellencursus kunnen volgen en shoots kunnen doen ipv alleen op zijn prachtige blauwe ogen te vertrouwen.
Dat wist ik niet eens.
Dan vind ik het helemaal erg dat ie zo ongemotiveerd en ongeïnspireerd overkomt. Had ie tijd genoeg sinds de vorige keer om daar wat aan te doen, als hij zo graag nog een keertje mee wilde doen. Maar ik zie het echt niet. 17 of 27, zijn hele houding staat me tegen.

Ik vind Lenny en Marcus mooi.
Is er nog iemand die kijkt?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik kijk
Ik ook.
Hoi allebei :hello:

Ik vind die trampolineshoots altijd leuk. Hoewel m.i. niet altijd even duidelijk was dat men ondergoed moest verkopen.
:cheer:


Was mij ook niet duidelijk.
De meiden hadden gewoon een shirtje aan waadoor je ondergoed helemaal niet zag.


Ik hoop dat Silke wint of Lenny.

Jullie dan?
Ben trouwens wel benieuwd wat ze met Maha doen. Ondergoedshoot doet ze niet, haarshoot doet ze niet, dus kan me voorstellen dat het toch wel een beetje lastig wordt zo om opdrachten te vinden omdat je zo beperkt inzetbaar bent.
Tijdschriftenverslindster schreef:
28-10-2019 21:08
Ben trouwens wel benieuwd wat ze met Maha doen. Ondergoedshoot doet ze niet, haarshoot doet ze niet, dus kan me voorstellen dat het toch wel een beetje lastig wordt zo om opdrachten te vinden omdat je zo beperkt inzetbaar bent.


Ja klopt. Maar de jury wist van te voren dat ze die dingen niet wilde, dus dan moeten ze nu niet moeilijk doen vind ik.
Snoetje-80 schreef:
28-10-2019 21:08
:cheer:


Was mij ook niet duidelijk.
De meiden hadden gewoon een shirtje aan waadoor je ondergoed helemaal niet zag.


Ik hoop dat Silke wint of Lenny.

Jullie dan?
Precies. Dat was echt niet te zien soms.
Ik vind Lenny vaak wel mooi op de foto's staan.
Zou Nick iets voelen voor Sam? Of is het gewoon een goede vriendschap?
Terechte opmerking van Nigel
En Sam dus de eerste opgever dit jaar
Doe Bibi maar weg. Marcus is prachtig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven