Entertainment alle pijlers

How the other half live

03-08-2011 22:20 953 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu op rtl 4. Wie kijkt ook?
Tickel: wil je dat huis er dan niet bij?
Ik heb al een rijke man en hij een rijke vriendin.
quote:_jessie_ schreef op 31 augustus 2011 @ 22:51:

Ik dacht alltijd dat zo amerikaans was: schoonmaakmiddelen in een soort deospuit... maar in de UK dus ook al.Doe ik ook! Allesreiniger verdunnen in een spuitfles, spuiten, spuiten doekje er over. Gaat 10 x zo snel als met zo'n vies sopje.
Als moeder is gestopt met werken om te zorgen voor de zoon met het syndroom van asperger, waarom moeten dan de twee jongere kinderen voor hem zorgen?
En je betaalt geen huur zodat je een fiets kan kopen? Wat heeft dat kind aan die fiets als ie op straat staat? Djeez, langharig én kortzichtig
quote:Tegucigalpa schreef op 31 augustus 2011 @ 22:52:

Als moeder is gestopt met werken om te zorgen voor de zoon met het syndroom van asperger, waarom moeten dan de twee jongere kinderen voor hem zorgen?Ze zou ook thuiswerk kunnen doen dan toch? Bijvoorbeeld een strijkservice ofzo. Ik zou álles doen om wat geld te hebben dan (wel legaal dan he)
quote:Tinkeldel schreef op 31 augustus 2011 @ 22:52:

[...]

Doe ik ook! Allesreiniger verdunnen in een spuitfles, spuiten, spuiten doekje er over. Gaat 10 x zo snel als met zo'n vies sopje.Ja, de spuitflacon is mij niet onbekend en gebruik ik ook met verdunde allesreiniger in een glassexfles bv. Maar een soort bus scheerschuim of toiletspray-achtige dingen als schoonmaakmiddel, dat vind ik altijd een beetje vreemd.
Wifra, ik weet niet of dat in England ook is thuiswerken.

Maar om nu geen huur te betalen en wel een fiets kopen, geen idee of ik dat zou doen.

Maarja, ik heb het goed en geen kinderen.
quote:wifra98 schreef op 31 augustus 2011 @ 22:54:

[...]

Ze zou ook thuiswerk kunnen doen dan toch? Bijvoorbeeld een strijkservice ofzo. Ik zou álles doen om wat geld te hebben dan (wel legaal dan he)Waarschijnlijk woont ze in een buurt waar daar geen vraag naar is wegens een tekort aan koopkracht?
quote:Tinkeldel schreef op 31 augustus 2011 @ 22:52:

[...]

Doe ik ook! Allesreiniger verdunnen in een spuitfles, spuiten, spuiten doekje er over. Gaat 10 x zo snel als met zo'n vies sopje.Waar zijn die flessen te koop?
quote:_jessie_ schreef op 31 augustus 2011 @ 22:55:

[...]

Ja, de spuitflacon is mij niet onbekend, maar een soort bus scheerschuim of toiletspray-achtige dingen als schoonmaakmiddel, dat vind ik altijd een beetje vreemd.

Nou pledge in een spuitbus is hier een uitkomst! Heb allemaal handgemaakte meubelen en dat geklooi met bijenwas 4x per jaar....

Was ik de héle dag bezig. Nu ben ik met een uurtje klaar
Ik kan me wel voorstellen dat ze haar kinderen toch iets wil geven, het is alleen idd op de lange termijn helemaal niet het beste.
quote:Tinkeldel schreef op 31 augustus 2011 @ 22:51:

Tickel: wil je dat huis er dan niet bij?Ik wil die arme kindertjes hun huis niet ontnemen, hij mag voor mij een ander huis kopen/bouwen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Sophiepapa schreef op 31 augustus 2011 @ 22:57:

[...]

Waarschijnlijk woont ze in een buurt waar daar geen vraag naar is wegens een tekort aan koopkracht?Er bestaat ook internet en je kunt dan toch ook briefjes ophangen bij de supermarkt in de betere buurten?
Steph: ik gebruik gewoon een lege glassex fles.

Jessie: daar ben ik ook altijd voorzichtig mee, ben bang dat gaat vreten of te agressief is.
quote:steph schreef op 31 augustus 2011 @ 22:57:

[...]

Waar zijn die flessen te koop?Je kunt ook een plantenspuit gebruiken, heb je al voor een paar euro's.
quote:Tickel schreef op 31 augustus 2011 @ 22:58:

[...]

Ik wil die arme kindertjes hun huis niet ontnemen, hij mag voor mij een ander huis kopen/bouwen.Dat vind ik dan weer netjes van je
quote:wifra98 schreef op 31 augustus 2011 @ 22:58:

[...]

Er bestaat ook internet en je kunt dan toch ook briefjes ophangen bij de supermarkt in de betere buurten?Briefjes ophangen kan wel maar volgens mij hebben ze geen computer.
quote:_yellowlove_ schreef op 31 augustus 2011 @ 22:57:

Ik kan me wel voorstellen dat ze haar kinderen toch iets wil geven, het is alleen idd op de lange termijn helemaal niet het beste.Dan spaar je desnoods 2 euro per week, voor een kado. Maar kinderen hebben liever een warm huis , dan dat het geld voor de huur opgaat aan een fiets. Kinderen die zo groot worden weten vaak heel goed dat het thuis geen vetpot is.
Hoeveel kregen ze?
quote:Tickel schreef op 31 augustus 2011 @ 23:00:

[...]

Je kunt ook een plantenspuit gebruiken, heb je al voor een paar euro's.Ook al een goed idee. Mijn vriend heeft die van ons om onze *kucht* meeschoon te maken.
Maar dan?

Nu krijgen ze dus 5.000 pond

En dan?

Dat is toch een druppel op een gloeiende plaat?

Ik wil niet ondankbaar klinken of zo, maar dat helpt toch niet....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:steph schreef op 31 augustus 2011 @ 23:00:

[...]

Briefjes ophangen kan wel maar volgens mij hebben ze geen computer.Wat ik bedoel is dat je als je de situatie wilt verbeteren, héél creatief moet zijn. Das niet de makkelijk weg, maar ik vind dat je niet achterover kunt leunen, en alles maar op zijn beloop laten. Dat is voor die kinderen toch ook niet goed zo?
Nou daar kun je flink wat huur en bills mee betalen.
Vorige week bv had die rijke man zijn invloed gebruikt om die vrouw aan een baan te helpen. DUs er komt nog meer hoor Sum!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven