Entertainment alle pijlers

Hét Viva Boekentopic - deel 4

07-08-2009 22:45 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
De opvolger van Hét Viva Boekentopic van Trenchtown.

Wat ben je nu aan het lezen? Welke boeken raad je aan? Welke raad je af? Thrillers, romans, non-fictie, fantasy enz, gaat het om boeken dan zit je hier goed.

Klik hier voor het vorige topic.

If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Chardonnay83, ik heb het Spel vd Engel ook net uit en ik vond het ook een erg goed boek! Het speelt zich natuurlijk af op de grens van wat mogelijk is en wat niet. Ik vind dat absoluut niet storend, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen zo'n "ja, maar dat kan toch helemaal niet?" gevoel hebben als ze het lezen. Maargoed, ik vond het heel mooi.

Ik moet nog even bedenken wat ik nu ga lezen...
spel van de engel vond ik fantastisch!

Komt een vrouw bij de dokter is een van de weinige boeken waarvan ik vond dat mij nu aanstaande ex hem ook MOEST lezen en waarbij ik gehuild heb.!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Wat gaat dit topic snel zeg!!

Komt een vrouw bij de dokter vond ik echt een heel mooi verhaal.. Heb wel een traantje moeten wegpinken.

Speculaas78; misschien is het verloren labyrinth wat voor je?
quote:Chardonnay83 schreef op 12 oktober 2009 @ 10:44:

Speculaas78; misschien is het verloren labyrinth wat voor je?Inderdaad een prachtig boek. Ook de nieuwe Kate Mosse "De Tombe", is een aanrader.
@ zusje.. ik heb veel van Rene Appel gelezen wat ik wel aardig vond maar loverboy ken ik niet helaas dus ik kan er niets over zeggen!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Bij Komt een vrouw bij dokter ook een traan gelaten want het is zo realistisch geschreven! echt een aanrader voor iedereen. Ehm nee niet voor iedereen,want niet iedereen kan tegen de dingen die in het boek voorkomen....
Over een paar dagen vallen de nieuwste van Kinsella en Brusselmans in de bus.

Na het uitlezen van 'haar naam was Sarah' ga ik in de nieuwste Kinsella lezen.

Heeft iemand de nieuwste Kinsella trouwens al uit. En wat vond je ervan?
Nee,de nieuwste van Kinsella niet gelezen en ook niet gekocht....het lijkt mij helemaal niets,net als de laaste Wickham ook zo anders als ik van haar ben gewend! jammer....

Maar wil wel graag lezen wat men er hier van vind...
ik ben begonnen aan dostojevwski's misdaad en straf (of schuld en boete, zo je wil). heb net 1e hfst uit (nogal kleine druk, dus moeilijk te lezen voor het slapen gaan met vermoeide oogjes). vind het wel al beter dan tolstoi's anna karenina. werd daar helemaal gek van die irritante achternamen.
Ik ben bezig in Ladykiller van Elisabeth Mollema maar vind er tot nu toe niet veel aan,een eerder boek van haar Vergelding vond ik wel lekker weglezen maar dit boeit niet echt op de een of andere manier..
Fijn topic dit, zo kom ik nog eens aan een paar mooie titels om te lezen, ik bleef altijd een beetje hangen in de chicklits, omdat ik niet wist wat ik anders moest lezen. Heb pas schaduw van de wind gelezen, was dus echt een aanrader. Nu heb ik het spel van de engel gereserveerd bij de bieb, hopelijk pakt deze me net zo. Wat trouwens ook een aanrader is zijn de boeken van Sebastian Fitzek, de gijzeling en de wreker. De therapy moet ik nog lezen.

Op het moment lees ik drie vrouwen, drie moeders van Imogen parker, weer een lekker wegleesboek.
Wie heeft het verloren labyrinth geschreven? Bedankt voor de tip!

Ben nu bezig in Haar naam was Sarah. Ik wil op zich wel graag weten hoe het verder gaat (duik zo m'n boek weer in), maar op de een of andere manier vind ik het een beetje te tranentrekkerig geschreven. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen... De emoties liggen er een beetje dik bovenop ofzo.
@Sari: ik heb De Therapie van Fitzek gelezen en vond m ook erg goed! Verrassend en spannend geschreven.

Ben maandag begonnen in Duizend schitterende zonnen van Khaled Hosseini. Veel wisselende verhalen over gehoord, sommigen vonden het erg mooi en anderen juist niet. Ik ga eens kijken wat ik ervan vind!
heb 'haar naam was sarah' vorige week in een ruk uitgelezen.Ik had, denk ik, wat te hoge verwachtingen, vond het te gelikt, te cliche. Wel een echte pageturner maar geen boek met diepgang.
quote:speculaas78 schreef op 14 oktober 2009 @ 20:25:

Wie heeft het verloren labyrinth geschreven? Bedankt voor de tip!

Kate Mosse
Op aanraden van dit topic, denk ik, Thom Arisman, Single man gelezen. Schrijft erg leuk en vlot.

Cecelia Ahern, PS: Ik hou van je vond ik ook een goed boek.

Wat betreft ''Haar naam was Sarah". Het verhaal pakt je wel maar ben het wel eens met de kritieken hier. Vooral het einde vond ik minder. Beetje, oneerbiedig gezegd "te soaperig".

Ik ga zo even naar de bieb. Kijken of ze wat van Kate Moss hebben staan.
Ben nu bezig in Carlos Ruiz Zafon met Het spel van de engel,

net zo mysterieus als het vorige boek Schaduw van de wind, zeker een goed boek.

Mijn vorige boek was Tatiana de Rosnay met Haar naam was Sarah....een goed en mooi verhaal.
quote:leeuwin1962 schreef op 18 oktober 2009 @ 16:12:

Ben nu bezig in Carlos Ruiz Zafon met Het spel van de engel,

net zo mysterieus als het vorige boek Schaduw van de wind, zeker een goed boek.

Mijn vorige boek was Tatiana de Rosnay met Haar naam was Sarah....een goed en mooi verhaal.

Heb het spel van de engel ook gelezen, maar vond het boek persoonlijk erg tegenvallen. Mooi geschereven en mystrieus maar einde vond ik heel erg tegenvallen. Misschien waren mijn verwachtingen te groot.

Had dat ook bij de eenzaamheid van de priemgetallen. Vond het heel pessimistisch geschreven en er gebeurde vrij weinig in het verhaal. Einde viel me ook weer tegen.

Heb net 'allleen maar nette mensen' van robert vuijstje uit. Erg grappig boek. Helaas ook erg herkenbaar.
quote:bettyboob schreef op 12 oktober 2009 @ 22:40:

Bij Komt een vrouw bij dokter ook een traan gelaten want het is zo realistisch geschreven! echt een aanrader voor iedereen. Ehm nee niet voor iedereen,want niet iedereen kan tegen de dingen die in het boek voorkomen....Inderdaad een prachtig boek, dat je echt raakt. Het boek is inmiddels verfilm, zag van de week een trailer. Ik weet niet wanneer het in bios komt, maar ik ga zeker kijken.
Eindelijk bezit in Larsson's eertste deel,en wat een superboek is het..moest eerst even door de eerste 50 blz heen worstelen maar nu kan ik het bijna niet wegleggen.
Haar naam was Sarah gisteren uitgelezen.

Ik vond het mooi verhaal. Alleen het laatste deel vond ik minder goed dan het begin.
Nog 80 blzn en ik heb 'haar naam was Sarah' uit. Wel een mooi boek vind ik, ga ik zeker bijhouden voor als zoonlief in de middelbare school zit.

Hierna ga ik beginnen in de nieuwste (wat spook je uit?) van Sophie Kinsella. Zal als ik het uitheb melden wat ik er van vind.
quote:Witchke55 schreef op 21 oktober 2009 @ 10:15:

Nog 80 blzn en ik heb 'haar naam was Sarah' uit. Wel een mooi boek vind ik, ga ik zeker bijhouden voor als zoonlief in de middelbare school zit.

Hierna ga ik beginnen in de nieuwste (wat spook je uit?) van Sophie Kinsella. Zal als ik het uitheb melden wat ik er van vind.

Ben gisteren begonnen in 'haar naam was sarah'. Tot nu toe leest het lekker en wil ik 'doorlezen'.

Tevens heb ik 'taal is zeg maar echt mijn ding' van Paulien Cornelisse liggen. Daar begin ik in het weekend lekker aan.
Dagen zonder Abby van Lynne Griffin is ook een absolute aanrader.
De nieuwe van Peter James,Ten dode opgeschreven ligt ook weer in de winkels,ook maar weer kopen.....blijf gewoon kopen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven