Hét Viva Boekentopic - deel 4
vrijdag 7 augustus 2009 om 22:45
De opvolger van Hét Viva Boekentopic van Trenchtown.
Wat ben je nu aan het lezen? Welke boeken raad je aan? Welke raad je af? Thrillers, romans, non-fictie, fantasy enz, gaat het om boeken dan zit je hier goed.
Klik hier voor het vorige topic.
Wat ben je nu aan het lezen? Welke boeken raad je aan? Welke raad je af? Thrillers, romans, non-fictie, fantasy enz, gaat het om boeken dan zit je hier goed.
Klik hier voor het vorige topic.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.

donderdag 12 november 2009 om 10:18
Heerlijk, hoor, nu de avonden lang en donker zijn om met een boek op de bank te zitten. Kopje thee erbij, chocolaatjes of kruidnootjes binnen handbereik en lekker lezen.
Ik ben nu bezig in Mannen die vrouwen haten, van Stieg Larsson. Een erg fijn boek, lekker spannend, er gaat van alles gebeuren, maar ik weet nog niet hoe of wat.
Ik wil het uit hebben zodat ik de ontknoping weet, maar als het dan uit is, vind ik het jammer, want ik zat er net zo lekker in.
Ik ben nu bezig in Mannen die vrouwen haten, van Stieg Larsson. Een erg fijn boek, lekker spannend, er gaat van alles gebeuren, maar ik weet nog niet hoe of wat.
Ik wil het uit hebben zodat ik de ontknoping weet, maar als het dan uit is, vind ik het jammer, want ik zat er net zo lekker in.
donderdag 12 november 2009 om 10:25
donderdag 12 november 2009 om 10:26
donderdag 12 november 2009 om 10:36

donderdag 12 november 2009 om 10:38

donderdag 12 november 2009 om 10:51
Ik lees nu Het spel van de Engel van dezelfde schrijver als De schaduw van de wind. Wel leuk, bepaalde figuren komen ook weer terug, maar ook bepaalde wendingen gaan hetzelfde. Normaal zou ik me daar dood aan ergeren, maar het is zo mooi geschreven en boeiend dat ik me er niet aan stoor. Ik ben nog maar op een vijfde ofzo, dus ik wie weet wat er nog allemaal gebeurt.
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
donderdag 12 november 2009 om 11:01
quote:Jorina schreef op 12 november 2009 @ 10:47:
Ik ga vandaag beginnen aan 'Zo God het wil' van Niccolo Ammaniti'. Heb het gekocht n.a.v. 'Ik haal je op, ik neem je mee', die vond ik echt geweldig!Ben benieuwd hoe je 'm vindt, Jorina. Vond Ik haal je op, ik neem je mee prachtig en wil binnenkort ook Zo God het wil gaan lezen.
Ik ga vandaag beginnen aan 'Zo God het wil' van Niccolo Ammaniti'. Heb het gekocht n.a.v. 'Ik haal je op, ik neem je mee', die vond ik echt geweldig!Ben benieuwd hoe je 'm vindt, Jorina. Vond Ik haal je op, ik neem je mee prachtig en wil binnenkort ook Zo God het wil gaan lezen.

donderdag 12 november 2009 om 11:03
donderdag 12 november 2009 om 11:04
Spel van de Engel ligt ergens te verstoffen, was op 3/4 van het boek maar het heeft me niet kunnen pakken zoals Schaduw van de Wind.
Tipje: www.boekenkraam.nl
Heb daar de laatste 2 delen van Larson gekocht, voor 24 euro.
Scheelt dus 16 euro en de boeken waren echt niet heel erg beschadigd!
Tipje: www.boekenkraam.nl
Heb daar de laatste 2 delen van Larson gekocht, voor 24 euro.
Scheelt dus 16 euro en de boeken waren echt niet heel erg beschadigd!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
donderdag 12 november 2009 om 11:05
Ik heb net de 3 boeken achter elkaar gelezen van Thomas Jaud: Vollidiot, Resturlaub en Die Millionaire (voor de vierde keer alweer) als je eens goed wilt lachen zijn deze verplichte kost. Als zoon vanmiddag naar peuterspeelzaal is verstop ik me voor de zoveelste keer maar weer in The Hitchhikers Guide of the Galaxy. (ook verplichte kost trouwens:-))
donderdag 12 november 2009 om 11:05
Ik haal tegenwoordig eerst alles van de bieb en als ik het echt echt echt heel mooi vond, koop ik nog wel eens wat. Is echt een stuk minder geworden.
In de nieuwe studeerkamer krijg ik een boekenwand. Van plafond tot grond mooie planken waar alles wat ik tot nu toe verzameld heb een plekje krijgt
In de nieuwe studeerkamer krijg ik een boekenwand. Van plafond tot grond mooie planken waar alles wat ik tot nu toe verzameld heb een plekje krijgt
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
donderdag 12 november 2009 om 11:06