Entertainment alle pijlers

Hét Viva Boekentopic - deel 4

07-08-2009 22:45 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
De opvolger van Hét Viva Boekentopic van Trenchtown.

Wat ben je nu aan het lezen? Welke boeken raad je aan? Welke raad je af? Thrillers, romans, non-fictie, fantasy enz, gaat het om boeken dan zit je hier goed.

Klik hier voor het vorige topic.

If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Heb 'de boot gemist' uit en ga nu vandaag beginnen in 'kapers op de kust' van Jill Mansell
Heeft iemand het boek "Push" van Sapphire gelezen?

Hoe was het?
Heerlijk, hoor, nu de avonden lang en donker zijn om met een boek op de bank te zitten. Kopje thee erbij, chocolaatjes of kruidnootjes binnen handbereik en lekker lezen.

Ik ben nu bezig in Mannen die vrouwen haten, van Stieg Larsson. Een erg fijn boek, lekker spannend, er gaat van alles gebeuren, maar ik weet nog niet hoe of wat.

Ik wil het uit hebben zodat ik de ontknoping weet, maar als het dan uit is, vind ik het jammer, want ik zat er net zo lekker in.
Ik ben hetzelfde boek aan het lezen, maar het valt me tegen. Ik had er hogere verwachtingen van.
ja dat heb ik ook!!! bij goede/leuke boeken wil ik het liefst blijven doorlezen maar hoe minder bladzijden er over blijven hoe meer ik het ook jammer ga vinden dat het boek straks uit is!

Ben nu in Genesis van Karin Slaughter bezig. Ben op 1/4 van het boek dus kan er nog niet zoveel van zeggen.
Zijn nog twee vervolgen van! Dus je kunt een deel van de winter overbruggen, hahaha!

Helaas heb ik geen tijd om boeken te lezen, op mijn werk vonden ze het tijd voor permanente educatie, het enige dat ik momenteel lees zijn studieboeken
Ik heb net Twenties Girl, van Sophie Kinsella uit.

Vond het een erg leuk boek. Niet heel hoogdravend, maar t las lekker weg en het verhaal is anders dan anders
Ik ben Zwarte Winter van Connie Willis aan het lezen. Een kruising tussen sciencefiction en middeleeuwse geschiedenis. Jammer dat ie al bijna uit is(ik vind 'm dus goed )
Vreemd mijn post deed het niet.

Ik heb net 'The little book' van Selden Edwards uit. Heerlijke fictie verweven met de werkelijke geschiedenis.

Ik weet nog niet wat ik nu ga lezen. Waarschijnlijk dit boek gewoon nog een keer.
Ik ben bezig in het laatste deel van de Stieg Larsson trilogie, moet nog een bladzijde of 50. Vind het ontzettend jammer dat ze dan uit zijn alle 3!!!

Vind het 3e boek ook erg leuk, maar veel personages en ingewikkelde plotten..
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Heb net ''De Chirurg'' van Tess Gerritsen uit. Wat een heerlijk gruwelijk boek!

Ben nu bezig in ''Het Aandenken'' van Tess Gerritsen. Ook weer een enorm spannend boek.

Heb de afgelopen tijd best veel boeken van haar gelezen en vind dat ze goede spannende boeken schrijft!
Ben nu bezig met Exit geest van Philip Roth. Heb de afgelopen tijd veel boeken van hem gelezen: Verontwaardiging, Alleman, De menselijke smet. Fantastische auteur. Boeiende leeskost.
I know this much is true van Wally Lamb; echt een héél goed boek.

Ik vond She's come undone van dezelfde auteur ook al zo goed.
Ik ga vandaag beginnen aan 'Zo God het wil' van Niccolo Ammaniti'. Heb het gekocht n.a.v. 'Ik haal je op, ik neem je mee', die vond ik echt geweldig!
Ik ben bezig in ' The believers' van ZoeHeller...ik zit nu rond de blz. 50 dus kan nog niet echt zeggen waar het naartoe gaat maar vooralsnog vind ik het fijn geschreven.
Mannen die vrouwen haten leest ik heel fijn, maar waar ik me zooo aan erger: het woord story dat gebruikt wordt om 'verhaal' aan te duiden. ik kan er niks aan doen, maar ik moet gelijk aan de leesmap en Edwin Smulders en allerlei B-artiesten denken.
Ik lees nu Het spel van de Engel van dezelfde schrijver als De schaduw van de wind. Wel leuk, bepaalde figuren komen ook weer terug, maar ook bepaalde wendingen gaan hetzelfde. Normaal zou ik me daar dood aan ergeren, maar het is zo mooi geschreven en boeiend dat ik me er niet aan stoor. Ik ben nog maar op een vijfde ofzo, dus ik wie weet wat er nog allemaal gebeurt.
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
quote:Jorina schreef op 12 november 2009 @ 10:47:

Ik ga vandaag beginnen aan 'Zo God het wil' van Niccolo Ammaniti'. Heb het gekocht n.a.v. 'Ik haal je op, ik neem je mee', die vond ik echt geweldig!Ben benieuwd hoe je 'm vindt, Jorina. Vond Ik haal je op, ik neem je mee prachtig en wil binnenkort ook Zo God het wil gaan lezen.
Als ik niks meer te lezen heb en mijn budget laat geen nieuwe boeken toe, dan begin ik ALTIJD in een boek van Isabel Allende. Ik heb ze allemaal staan en allemaal regelmatig gelezen. Daar moet je zeker inkomen, maar wat kan zij het onwaarschijnlijke waarschijnlijk laten lijken.
Spel van de Engel ligt ergens te verstoffen, was op 3/4 van het boek maar het heeft me niet kunnen pakken zoals Schaduw van de Wind.

Tipje: www.boekenkraam.nl

Heb daar de laatste 2 delen van Larson gekocht, voor 24 euro.

Scheelt dus 16 euro en de boeken waren echt niet heel erg beschadigd!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
quote:robo schreef op 12 november 2009 @ 10:45:

I know this much is true van Wally Lamb; echt een héél goed boek.

Ik vond She's come undone van dezelfde auteur ook al zo goed.Inderdaad, GEWELDIGE BOEKEN!!!!!!!!!!
Ik heb net de 3 boeken achter elkaar gelezen van Thomas Jaud: Vollidiot, Resturlaub en Die Millionaire (voor de vierde keer alweer) als je eens goed wilt lachen zijn deze verplichte kost. Als zoon vanmiddag naar peuterspeelzaal is verstop ik me voor de zoveelste keer maar weer in The Hitchhikers Guide of the Galaxy. (ook verplichte kost trouwens:-))
Ik haal tegenwoordig eerst alles van de bieb en als ik het echt echt echt heel mooi vond, koop ik nog wel eens wat. Is echt een stuk minder geworden.

In de nieuwe studeerkamer krijg ik een boekenwand. Van plafond tot grond mooie planken waar alles wat ik tot nu toe verzameld heb een plekje krijgt
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
'Zo God het wil' heb ik vorige week uitgelezen. Supermooi boek, ik vond het net zo goed als 'Ik haal je op, ik neem je mee'.

Ik begin vandaag 'met 'Het leven uit een dag' van Van der Heijden. Heb er veel goede verhalen over gehoord, dus ben benieuwd.
Geen Dan Brown Het Verloren Symbool lezers hier? Was toch wel erg nieuwsgierig dus ben er nu net in begonnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven