Entertainment alle pijlers

Ik vertrek 2021

11-11-2021 23:25 245 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond kwam er weer een prachtige aflevering over Patrick en Hennie die een avontuur begonnen in Frankrijk. De ik-vertrek-bingokaart was in de intro al bijna vol. Wie kijkt volgende week ook? (Er was een oud topic, maar dat kon ik zo snel niet vinden.) :P
Alle reacties Link kopieren Quote
Hee wat geinig!
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond de laatste aflevering leuk! Geen drama’s eigenlijk maar positieve verhalen.
Als er zo lang tussen zit, zegt een terugblik ook veel meer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik snapte het verhaal van die mensen die nu weer terug moesten naar Frankrijk omdat de vorige eigenaar de camping niet had afbetaald niet helemaal, maar ik begrijp dat ze proberen de schulden die ze aan dit avontuur overhouden te beperken. Ik vond het knap, vooral omdat zij al wist dat ze daar niet wil wonen. Vwrstandig dat ze in de winter terug gaan naar Nederland, maar het lijkt me zwaar om nooit vrij te zijn.
Het tweede stel had duidelijk geld van (zijn) familie als startkapitaal gehad. Daar hebben ze veel mee gedaan en ik denk dat ze heel hard werken. Maar ik denk dat ze zelf geen bedden opmaken en ontbijt klaarzetten met 20 man personeel, maar het gaf wel een leuk inkijkje in het runnen van een groot hotel. Dat ze vervolgens ook nog in hun eigen huis groepsaccommodatie hebben verraste mij, daar zou ik echt geen zin in hebben ipv privacy.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik snapte dat verhaal van die eerste mensen ook niet. Zou die camping dan gewoon weer in de verkoop doen, nu met goede voorwaarden. Of gewoon niks mee doen als het je zo tegen staat. Begreep niet zo goed waarom ze hem perce tegen hun zin in gingen draaien. Maar als ze er nog schulden over hadden, snap ik het wel. Alleen was me dat niet helemaal duidelijk nee.
Tweede koppel had het prima voor elkaar. Maar ja, dat is natuurlijk makkelijk als geld geen probleem is :) het leek me wel een leuk hotel, prachtige locatie ook! Maar die mensen in hun eigen huis had ik ook nooit gedaan nee. Lijkt me vreselijk!
Alle reacties Link kopieren Quote
Op de site staat dat ze de camping eerst weer goed willen laten draaien zodat ze het daarna kunnen verkopen. Het was nu zo verwaarloosd dat het niks waard was denk ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
De mensen van de camping hadden geen keus. De "koper" was niet alle 10 jaar de afspraken nagekomen en ze konden gewoon niet verkopen in de huidige staat. Dat zou schulden opleveren, dus draaien ze zelf tot de camping weer goed draait.

De manier hoe het andere stel in het leven staat kan ik wel waarderen. Ze gaan binnenkort 4 maanden op reis.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dahlia74 schreef:
24-05-2022 09:55
De mensen van de camping hadden geen keus. De "koper" was niet alle 10 jaar de afspraken nagekomen en ze konden gewoon niet verkopen in de huidige staat. Dat zou schulden opleveren, dus draaien ze zelf tot de camping weer goed draait.
Ik had niet begrepen dat er een schuld was. Er is alleen gezegd dat er geen budget was, vanwege rechtszaken waar het geld aan op was gegaan. Maar heb niet gehoord dat er nog een schuld zat op die camping. Daarom snapte ik ook niet waarom ze perce terug gingen tegen hun zin in. Dan had ik het in die staat verkocht of gewoon laten vervallen en dat was het dan, zeg maar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zelfs als er geen schuld is hebben ze er waarschijnlijk veel geld ingestoken toen ze het kochten en opgeknapt hebben.

Als ze niet rijk zijn is het gewoon laten vervallen niet zo’n makkelijke keuze denk ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik lees net dat Kasteelvrouw Emmy een jaar lang gevolgd is voor een programma. Dat is die hyper positieve vrouw die in haar een een kasteel ging verbouwen, want haar man wilde niet mee.
Vanaf a.s. dinsdag iedere week om 20.30 op npo1
Alle reacties Link kopieren Quote
viennas schreef:
29-05-2022 20:32
Ik lees net dat Kasteelvrouw Emmy een jaar lang gevolgd is voor een programma. Dat is die hyper positieve vrouw die in haar een een kasteel ging verbouwen, want haar man wilde niet mee.
Vanaf a.s. dinsdag iedere week om 20.30 op npo1

Las je dat op de vorige pagina? :proud:
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah leuke aflevering met Aafje
En Richard en het stel Met de nudistencamping.
Veel waardering voor elkaar al hebben ze totaal verschillende accomodaties
Is er iemand die de XL versie volgt?
Is daar in een ander topic al over geschreven? Of is dit het laatste "Ik vertrek" topic?
Alle reacties Link kopieren Quote
watdachtjehiervan1 schreef:
25-09-2022 11:44
Is er iemand die de XL versie volgt?
Is daar in een ander topic al over geschreven? Of is dit het laatste "Ik vertrek" topic?
Ik heb alle afleveringen al gezien :). Ik vond het een leuke serie.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisteravond voor de eerste keer gezien .en ik kwam in de war met al die namen en stellen wist niet wie bij wie hoorde.
Zal komen doordat ik de eerdere afleveringen niet gezien heb .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb de XL versie ook gekeken.
Wat een drama's overal
Ik vond trouwens geen van de mensen echt leuk
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik snapte die mensen in Italië niet ben je met pensioen koop je zo’n bouwval althans kopen dat was de bedoeling . Koop lekker een huis dat klaar is en geniet daar van het Italië waar je van houdt . Hij was echt aan rust toe .
Op Bonaire hoe naïef kun je zijn met iemand in zee gaan die nog nooit een groot project had gedaan . Vergeten de leidingen en rioleringen er al te leggen en dan zeggen ja er moet nog een vlier op . Nee gewoon vergeten .
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 26-09-2022 14:25
0.55% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik snapte de keuzes ook niet. Idd koop een kant en klaar huis en doe niet zo moeilijk. En op Bonaire snapte ik ook niet, je zag dat de huizen om hun heen als paddestoelen de grond uitschoten…. Waarom dan niet zoiets kopen??
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenTuintje schreef:
26-09-2022 13:36
Ik snapte de keuzes ook niet. Idd koop een kant en klaar huis en doe niet zo moeilijk. En op Bonaire snapte ik ook niet, je zag dat de huizen om hun heen als paddestoelen de grond uitschoten…. Waarom dan niet zoiets kopen??
Nou zeker, iedereen die bijna met pensioen is, wil daar rustig gaan leven en dan beginnen ze een B&B !!

Dat is dus altijd werken, ontbijt verzorgen, schoonmaken, wassen, wachten tot de mensen arriveren ( en ook niet alle gasten zijn leuk hoor)
Ik zou een kant en klaar iets kopen en dan gaan genieten
Alle reacties Link kopieren Quote
Die op Bonaire waren echt niet slim, die zoon had nog het meeste verstand

En dan gaan wonen in een container, die volproppen met je zooi, ladingen huisdieren, tich sloopauto's erbij en dan zeggen: Straks is de container leger en dan maak ik de container gezellig. Zo sneu en simpel
Ik zie dat Italië nog wel goed komen. Het is een mooi pand. En een mooie locatie.
En wat een fijne vriendschap hebben ze. Ik dacht echt dat gaat helemaal fout lopen maar het lijkt wel hechter te worden.

Tja, en dan Bonaire...... Echt, hoe kun je zo onvoorbereid in zo'n avontuur stappen.
Alle reacties Link kopieren Quote
pearle schreef:
26-09-2022 13:51
Die op Bonaire waren echt niet slim, die zoon had nog het meeste verstand

En dan gaan wonen in een container, die volproppen met je zooi, ladingen huisdieren, tich sloopauto's erbij en dan zeggen: Straks is de container leger en dan maak ik de container gezellig. Zo sneu en simpel
Geen helder licht die lui
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Die aannemer had geen ervaring en was erg incapabel.
Alle reacties Link kopieren Quote
En die man op Bonaire was toch handhaver geweest? Dan zou je toch een beetje mensenkennis moeten hebben :wtf:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Die mensen op Bonaire zijn zo dom, echt niet normaal. Ondertussen hebben ze ook vijf honden…
Ze wonen in een container…
Alle reacties Link kopieren Quote
En daarvoor verhuis je dan naar Bonaire, om in een container te gaan wonen…mijn hemel. En het geld is op, maar wel 5 honden en 3 katten :facepalm: wat een slechte voorbereiding ook. In zee met iemand die nog nooit een huis gebouwd heeft. Met vrienden moet je niet handelen, levert altijd gezeik op. Ben benieuwd of het ooit af komt.

Italië, tja…bijzondere mensen. Dat huis staat op naam van 1 iemand en het hele kostenplaatje is allemaal op basis van goed vertrouwen. Er staat verder niks op papier over wie wat heeft ingelegd en hoe de hele betaling is opgebouwd. Ook dat kan alleen maar gezeik gaan opleveren lijkt me. Als die alleenstaande man komt te overlijden, is zijn geld gewoon weg en kan niemand van de nabestaanden ergens aanspraak op maken. Zelfde met dat stel. Alles staat op naam van die vrouw met de gebroken enkel :bonk: lijkt me ook echt gedoemd om gezeik op te leveren ooit. En of het af komt ooit, wat een project zeg! Op die leeftijd was ik daar nooit meer aan begonnen. Net zoals die mensen op Bonaire overigens. Ik zou willen genieten ipv me weer in de schulden te steken op die leeftijd en dus nog lang niet met pensioen te kunnen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven