Entertainment alle pijlers

Ik vertrek

01-11-2014 21:09 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe afleveringen per 1 november. Wie kijkt ook?
Ik vind hier dingen van.
Dokter Deen ook al herhaling.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Summerdance schreef op 20 juni 2015 @ 22:12:

Nah ik hoop dat die van volgende week smeuiger isIk ook! Vorige week was het ook al zo knudde.
quote:coolpack2 schreef op 20 juni 2015 @ 22:07:

Waarschijnlijk krijgt ze die migraine van haar eigen stemgeluid.
Ga in therapie!
quote:coolpack2 schreef op 20 juni 2015 @ 22:12:

Hee die man zit ook al in dokter deen 😜
Niks aan als alles goed gaat pffff
Van de site:

T/m 25 juli herhalingen. Vanaf 1 augustus de serie 10 jaar Ik Vertrek.

Terugblikken, altijd leuk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:NummerZoveel schreef op 20 juni 2015 @ 22:11:

[...]

Ik ben ooit met het werk naar Zwitserland geweest. Ik stond na 10 dagen nog te hannesen op het kinderweitje Ik heb het nooit geprobeerd (heb zonder ooit te skiën mijn kruisband al gemold), maar dat zou mij ongetwijfeld op dezelfde manier vergaan. Heb een klein tennistrauma: 'meisje, ga jij maar tegen het hek slaan ' 😆
quote:NummerZoveel schreef op 20 juni 2015 @ 22:08:

[...]

Grappig, hoor je niet vaak! Maar ik voel me echt opgesloten tussen de bergen.

Ja, kan me een beklemmend gevoel geven inderdaad.

Echte horizon hoeft ook weer niet, maar vind het niet fijn als al het natuurgebeuren zoveel hoger is dan ik.
quote:coolpack2 schreef op 20 juni 2015 @ 22:16:

[...]

Ik heb het nooit geprobeerd (heb zonder ooit te skiën mijn kruisband al gemold), maar dat zou mij ongetwijfeld op dezelfde manier vergaan. Heb een klein tennistrauma: 'meisje, ga jij maar tegen het hek slaan ' 😆High five!
quote:-Courage- schreef op 20 juni 2015 @ 22:17:

[...]

Ja, kan me een beklemmend gevoel geven inderdaad.

Echte horizon hoeft ook weer niet, maar vind het niet fijn als al het natuurgebeuren zoveel hoger is dan ik.Ik heb ook liever torenflats
quote:coolpack2 schreef op 20 juni 2015 @ 22:16:

[...]

Ik heb het nooit geprobeerd (heb zonder ooit te skiën mijn kruisband al gemold), maar dat zou mij ongetwijfeld op dezelfde manier vergaan. Heb een klein tennistrauma: 'meisje, ga jij maar tegen het hek slaan ' 😆 zo moest ik van mijn moeder ooit op hockey. Ik vond er geen bal aan en werd al snel naar het doel gedegradeerd. En mijn team werd sterker en sterker, want als die bal eens in de buurt kwam, stond ik altijd net achter het doel te ouwehoeren
quote:Nouschi schreef op 20 juni 2015 @ 22:18:

[...]

Ik heb ook liever torenflats
Skiën is aan mij ook niet besteed.

Ik weet nu al dat ik met gebroken been terug zou komen.

Dat of ook 10 dagen in het kinderklasje blijven.
quote:Nouschi schreef op 20 juni 2015 @ 22:15:

Van de site:

T/m 25 juli herhalingen. Vanaf 1 augustus de serie 10 jaar Ik Vertrek.

Terugblikken, altijd leuk.Nog even herhalen dus
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nou, see you laterly! 😉
Hasta la pasta.
quote:-Courage- schreef op 20 juni 2015 @ 22:21:

Skiën is aan mij ook niet besteed.

Ik weet nu al dat ik met gebroken been terug zou komen.

Dat of ook 10 dagen in het kinderklasje blijven. Neem ik jou mee als ik nog eens ga. Lijkt me erg gezellig met jou op het weitje!
quote:NummerZoveel schreef op 20 juni 2015 @ 22:19:

[...]

zo moest ik van mijn moeder ooit op hockey. Ik vond er geen bal aan en werd al snel naar het doel gedegradeerd. En mijn team werd sterker en sterker, want als die bal eens in de buurt kwam, stond ik altijd net achter het doel te ouwehoeren Dus dan was de beker eigenlijk voor jou 😁
See you laterly!
quote:NummerZoveel schreef op 20 juni 2015 @ 22:23:

[...]

Neem ik jou mee als ik nog eens ga. Lijkt me erg gezellig met jou op het weitje! Deal.
quote:-Courage- schreef op 20 juni 2015 @ 22:37:

[...]

Deal.
Vandaag een terugblik. Leuk! Wat een mooi stel in Noorwegen.

Harde werkers.
Sneu hè dat ze zo bedonderd zijn.
Ja echt. Ontzettend onverdiend want hij leeft voor kaas maken.
Vreselijk dat dit hen is overkomen. Ik ken deze terugblik aflevering volgens mij al. Ik ben benieuwd of ze verdere (recentere) updates hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven