Ik vertrek
maandag 3 november 2014 om 17:09
dinsdag 4 november 2014 om 13:51
ik dacht eerst , er is daar geen kip op straat waar zijn ze aan begonnen. Maar uiteindelijk hebben ze het echt super leuk gedaan! Ik denk dat die kinderen daar goed opgroeien. Lekker Spaans leren en als ze oud genoeg zijn kunnen ze toch weer terug naar Nederland om te gaan studeren bijvoorbeeld. Prima leven lijkt me zo.
dinsdag 4 november 2014 om 18:43
vrijdag 7 november 2014 om 14:09
Nu pas terug gekeken.... met kromme tenen!
Gaan emigreren met je kinderen terwijl je gescheiden bent, vind ik echt niet kunnen. En waarom noemen ze de vader steeds "de biologische vader"? Dat is m.i. een term die je gebruikt bij adoptiekinderen, die een vader in hun leven hebben, en ergens op de wereld een biologische vader, die ze niet kennen.
Wel knap hoe ze met weinig middelen toch een sfeervol bedrijf weten neer te zetten, dat dan weer wel.
Gaan emigreren met je kinderen terwijl je gescheiden bent, vind ik echt niet kunnen. En waarom noemen ze de vader steeds "de biologische vader"? Dat is m.i. een term die je gebruikt bij adoptiekinderen, die een vader in hun leven hebben, en ergens op de wereld een biologische vader, die ze niet kennen.
Wel knap hoe ze met weinig middelen toch een sfeervol bedrijf weten neer te zetten, dat dan weer wel.
vrijdag 7 november 2014 om 15:01
quote:sassafras schreef op 07 november 2014 @ 14:09:
Wel knap hoe ze met weinig middelen toch een sfeervol bedrijf weten neer te zetten, dat dan weer wel.Echt raar ja, " de biologische vader"
Wel knap hoe ze met weinig middelen toch een sfeervol bedrijf weten neer te zetten, dat dan weer wel.Echt raar ja, " de biologische vader"
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé