Entertainment alle pijlers

Ik vertrek

01-11-2014 21:09 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe afleveringen per 1 november. Wie kijkt ook?
Ik vind hier dingen van.
Dit is een herhaling, of is dat hier al gemeld?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Sjoh, kráánwater drinken. Ja dan ben je echt blut.
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 november 2014 @ 21:53:

Dit is een herhaling, of is dat hier al gemeld?Echt? Ik had deze nog niet gezien.
Ik heb er nog geen één gezien
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Bye!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Dit was volgens mij wel een nieuwe aflevering kwam mij in ieder geval niet bekend voor. Ze spraken trouwens wel een aardig woordje spaans. Dat was wel weer een meevaller.
Volgens de voice over aan het begin was dit een nieuwe aflevering.
Wat giechelt die moeder irritant zeg. En te pas en te onpas.

Bloedirritant.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Moeilijk voor de kinderen en hun vader om naar Spanje te gaan.

Moeder nam de kinderen mee naar Spanje en hun eigen vader dan ?

Het zal wel in goed overleg gegaan zijn. Maar de kinderen kunnen niet zo een twee drie naar hun eigen vader toe.
ik dacht eerst , er is daar geen kip op straat waar zijn ze aan begonnen. Maar uiteindelijk hebben ze het echt super leuk gedaan! Ik denk dat die kinderen daar goed opgroeien. Lekker Spaans leren en als ze oud genoeg zijn kunnen ze toch weer terug naar Nederland om te gaan studeren bijvoorbeeld. Prima leven lijkt me zo.
Achteraf, was het toch wel leuk en een succes.

Ik vond het een raar stel, weet niet waarom.............
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Nu pas terug gekeken.... met kromme tenen!

Gaan emigreren met je kinderen terwijl je gescheiden bent, vind ik echt niet kunnen. En waarom noemen ze de vader steeds "de biologische vader"? Dat is m.i. een term die je gebruikt bij adoptiekinderen, die een vader in hun leven hebben, en ergens op de wereld een biologische vader, die ze niet kennen.

Wel knap hoe ze met weinig middelen toch een sfeervol bedrijf weten neer te zetten, dat dan weer wel.
quote:sassafras schreef op 07 november 2014 @ 14:09:

Nu pas terug gekeken.... met kromme tenen!

Gaan emigreren met je kinderen terwijl je gescheiden bent, vind ik echt niet kunnen. En waarom noemen ze de vader steeds "de biologische vader"? Dat is m.i. een term die je gebruikt bij adoptiekinderen, die een vader in hun leven hebben, en ergens op de wereld een biologische vader, die ze niet kennen.

Wel knap hoe ze met weinig middelen toch een sfeervol bedrijf weten neer te zetten, dat dan weer wel.Echt raar ja, " de biologische vader"
*Korporaal S. Huntur meld zich*
Present.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vind hier dingen van.
Ik ga ook kijken.
Cum non tum age
Belooft veel goeds.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
O grutjes, veel drama.
Ik zit ook klaar!
Vier maanden. Daar is goed over nagedacht.
Ik vind hier dingen van.
Beetje onozeltjes.
Ohhh....die tegelvloer
Ik vind hier dingen van.
Voor ¤1100 de maand mag je wel goed je best gaan doen met 4 kamers en nog een aardig inkomen er aan over houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven