Entertainment alle pijlers

Ik weet wie jij bent - Geen spoilers S.V.P.

27-08-2018 11:51 460 berichten
Volgt nog iemand deze serie? Ik vond deel 1 gisteravond erg goed! Ben heel benieuwd naar de rest van de serie.

NPO 3 op zondagavond om 21.10
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 05-09-2018 12:45
12.80% gewijzigd
hamaika schreef:
03-09-2018 07:26
Niemand gekeken gisteravond??

Ik begin te twijfelen of hij wel geheugenverlies heeft.

Vond die scene met het ontbijt zo gek, eerst pakte hij alles zelf uit de goeie kasten zonder na te denken, en toen zijn dochtertje kwam zette hij alles snel terug en deed net of hij niet wist waar alles stond.

Ik denk echt dat hij de boel bedondert en niet zo onschuldig is.
Zeker gekeken, het is weer intrigerender geworden! Ik twijfel nog hevig over zijn (on) schuld.
Alle reacties Link kopieren
Jaaa, ik kijk ook mee. Ik hou sowieso van Nederlandse series. Dat van dat ontbijt is me niet opgevallen maar ik vrees inderdaad dat hij zich wel meer herinnert dan hij nu iedereen wil doen geloven aangezien de serie ergens over moet gaan :-). Op zich zou dat wel bijzonder zijn want na twee afleveringen wordt duidelijk dat hij in zijn vorige leven een behoorlijke schoft was en nu de betere vorm van zichzelf is.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
mevrouwiglesias schreef:
03-09-2018 09:14
Jaaa, ik kijk ook mee. Ik hou sowieso van Nederlandse series. Dat van dat ontbijt is me niet opgevallen maar ik vrees inderdaad dat hij zich wel meer herinnert dan hij nu iedereen wil doen geloven aangezien de serie ergens over moet gaan :-). Op zich zou dat wel bijzonder zijn want na twee afleveringen wordt duidelijk dat hij in zijn vorige leven een behoorlijke schoft was en nu de betere vorm van zichzelf is.
In de brief die ze voorlazen bij het nieuws schreef hij: Voor jou zal ik mijn verleden vergeten en me richten op de toekomst.........

Ik vind het een spannende serie. En ik kijk door dit topic! Ik werd er zo nieuwsgierig van.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
03-09-2018 09:45
In de brief die ze voorlazen bij het nieuws schreef hij: Voor jou zal ik mijn verleden vergeten en me richten op de toekomst.........

Ik vind het een spannende serie. En ik kijk door dit topic! Ik werd er zo nieuwsgierig van.
Ow echt? Dat heb ik ook al gemist :-). Goed dat er nu een topic over is...
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Geweldige serie.
Ik vond het vooral heel bijzonder dat hij tijdens de rechtzaak glashard ging liegen tegen z'n ex. Het gooide op z'n geheugenverlies.
Ik verwacht niet dat hij aangeheugenverlies lijdt. Ook niet dat hij Anna heeft gedood. Er moet iets anders achter zitten. Mensen die iets van hem willen en hij het zo probeert te omzeilen.
Super spannend.
Qua sfeer doet de serie me inderdaad denken aan Tabula Rasa.
Ik moet de 2e aflevering nog kijken, ik hou echt van dit soort series. Vind Daan ook (meestal) goed spelen.
Een bekende van mij figureert een aantal keer. Ben benieuwd wanneer ik diegene zie :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook gaan kijken. Wel opvallend dat in de synopsis staat dat hij bij een moordzaak betrokken wordt. Dus het is moord. Of een domme synopsis.

Dat van het ontbijt viel me ook op.. maar ja, hij was er toen al drie dagen, kan ook dat ie inmiddels wist waar de muesli stond.

Wat ik wel raar vind is de leeftijd van z'n vrouw. Waarom is zij zoveel ouder dan hij? Zeker 10 jaar?? Of moet hij ouder spelen dan hij is (waar ik dus niet in geloof, omdat hij er domweg niet zo oud uitziet).

En was Eva van Duren (typische inspiratieloze personagenaam) niet de rechercheur in een van de seizoenen Heer en Meester? Vind ik leuk.

Edit: Ariane Schluter is 6 jaar ouder dan Daan - maar lijkt echt stukken ouder zeg.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vrijdag gekeken, de herhaling en de vrijdagavond komt me beter uit. Lijkt me een mooie serie. Heb al wat mensen getipt dat het echt de moeite waard is om (terug) te kijken.
Wel heel benieuwd naar de band tussen Daniel en die blonde advocate!
Ik denk dat die (zaken)partner (Tibor Lucas) van Eva er iets mee te maken heeft. Hij en Daniël zijn natuurlijk concurrenten.
Ik dacht trouwens ook dat Ariane een stuk ouder was, maar dat valt dan nog mee.
Mevrouw Iglesias ja Nederlandse series zijn de laatste tijd wel n stuk beter geworden vind ik ook.

Watdachtjehiervan ja dat ook, die brief zaait ook wel verwarring over hoe echt zijn geheugenverlies is.

Juliadenders ik geloof ook dat het te makkelijk zou zijn dat hij dat zomaar heeft gedaan, Anna doden, Ben heel erg benieuwd welke kant het opgaat!

MarindaH kan zeker, maar waarom dan alles weer terugzetten als hij het dochtertje hoort komen...
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf ook geboeid kijken! Dat met het ontbijt viel me inderdaad ook onmiddellijk op. Maar ze willen ons natuurlijk op een dwaalspoor brengen en het tot het einde spannend houden.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Volgens mij weet hij heel goed wat er is gebeurt maar houdt hij zich van de domme om met Anna onder 1 hoedje te spelen,ik denk niet dat ze dood is,wel dat er iets aan de hand is waardoor dit spel zo gespeeld wordt.

Die 2 collega's van zijn kantoor die met elkaar naar bed gingen en zij zei dat Daniel hen in de weg kwam te staan zoiets?
En toen die vader van Anne,zwager van Daniel,zijn zoon zo aanviel dat die iets moest verklaren maar wat die zoon niet wilde?
Er is 1 of ander complot gaande lijkt het wel.
Alle reacties Link kopieren
Kan niet over alles meepraten nu want de meeste van jullie hebben aflevering 2 al gezien en die kijk ik pas vrijdag a.s. dus waarschijnlijk loop ik steeds iets achter of ik moet het op zondag opnemen.
Puur op basis van aflevering 1 denk ik dat zijn geheugenverlies echt is.
Habbekratz schreef:
04-09-2018 14:08
Volgens mij weet hij heel goed wat er is gebeurt maar houdt hij zich van de domme om met Anna onder 1 hoedje te spelen,ik denk niet dat ze dood is,wel dat er iets aan de hand is waardoor dit spel zo gespeeld wordt.
Dat kan ook nog ja, ze hebben ook nog helemaal geen lijk gevonden,
Dit topic is zonder spoilers toch?
Misschien even in de titel erbij zetten?
watdachtjehiervan schreef:
05-09-2018 07:32
Dit topic is zonder spoilers toch?
Misschien even in de titel erbij zetten?
is toegevoegd inmiddels
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 05-09-2018 12:45
14.65% gewijzigd
Ik kijk ook! Vond de eerste twee afleveringen al heel spannend. Krijg ook zo’n raar gevoel van die stiefbroer van Anne. Geen idee haha.

De ene keer denk ik dat zijn geheugenverlies echt is en de andere keer denk ik dat hij het speelt.
Waarom geeft de advocaat van de tegenpartij ( die blonde bedoel ik) de politie opdrachten om bv hem te fouilleren? Raar.
Alle reacties Link kopieren
Ohhh, gaat de telefoon midden in deze aflevering, en ik kan het al zo moeilijk volgen. Hoe weet de vader van Marc opeens dat hij ketamine in het drankje van Daniel heeft gedaan? Wie wil me dat even uitleggen?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het ook nog niet allemaal volgen....


Wie is die vrouw met dat donkere haar die bij die blonde ex van Daniel Elias in de auto zat?
Ik kijk ook. Super serie!
Voorstukje van volgende week zie je dat ie een tas pakt in het bos!! Geen geheugenverlies dus..
mevrouwiglesias schreef:
09-09-2018 22:09
Ohhh, gaat de telefoon midden in deze aflevering, en ik kan het al zo moeilijk volgen. Hoe weet de vader van Marc opeens dat hij ketamine in het drankje van Daniel heeft gedaan? Wie wil me dat even uitleggen?
Het is zijn vader niet. Er werd gezegd dat Marc en Anne stiefbroer en zus zijn. Ik vermoed dat Marc verliefd was op Anne en jaloers was op Daniel. Misschien is Bart ook wel verliefd op Anne. Want dat zijn dus ook geen neef en nicht van elkaar.

Ik vermoed dat die stiefvader weet dat Marc ketamine gebruikt en daarom daaro had dat hij dat bij Daniel in zijn drankje had gedaan.
Yasna schreef:
09-09-2018 23:45
Ik kan het ook nog niet allemaal volgen....


Wie is die vrouw met dat donkere haar die bij die blonde ex van Daniel Elias in de auto zat?
de officier van justitie
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
10-09-2018 09:19
Het is zijn vader niet. Er werd gezegd dat Marc en Anne stiefbroer en zus zijn. Ik vermoed dat Marc verliefd was op Anne en jaloers was op Daniel. Misschien is Bart ook wel verliefd op Anne. Want dat zijn dus ook geen neef en nicht van elkaar.

Ik vermoed dat die stiefvader weet dat Marc ketamine gebruikt en daarom daaro had dat hij dat bij Daniel in zijn drankje had gedaan.
Oké, dankjewel, dan wordt het weer iets duidelijker.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
t Begint me te duizelen.
Die jonge man in de collegezaal heeft er wat mee te maken, dacht ik. Maar goed, die komt vlgs oo de castinglijst niet voor, dus zal dan toch niet. :-D "k vond m wel wat op de zoon van Daniel lijken/"vadermoord"/, is t iets in die richting?
Daaraan moest ik wel denken toen zoon van Daniel beschreef aan wie hij de ketamine had verkocht.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven