Ik weet wie jij bent - Geen spoilers S.V.P.

woensdag 19 september 2018 om 17:14
Ach ja we zien wel.watdachtjehiervan schreef: ↑19-09-2018 15:54Dat vind ik ook veel. Terwijl ik de serie wel heel mooi vind. Ik ben bang dat het te langdradig wordt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
vrijdag 21 september 2018 om 15:34
Michella_1991 schreef: ↑20-09-2018 09:53Ik probeer alle afleveringen te kijken. want wil toch weten hoe het nou zit
Maar ben er ook wel een beetje klaar mee
Het is té..
Dat vind ik ook.
Het is allemaal een beetje te veel, te ingewikkeld, te veel karakters, te veel verhaallijnen.
Jammer, want ik hou van dit soort series!
zondag 23 september 2018 om 09:12
zondag 23 september 2018 om 11:47
Ik heb dit weekend de eerste 4 afleveringen terug gekeken.
Goede serie maar ben benieuwd of het me 16 afleveringen lang kan vasthouden, ben bang dat er dan steeds nieuwe verhaallijnen inkomen terwijl het er nu wel genoeg zijn.
Verder denk ik dat Anna zelf vertrokken is en Daniel er in luist, omdat hij haar gedwongen heeft abortus te doen. Ik denk niet dat Alize echt met de verdwijning te maken heeft, aangezien we nog 12 afleveringen moeten lijkt het me dat iedereen die nu heel verdacht wordt gemaakt er niks mee te maken heeft.
Goede serie maar ben benieuwd of het me 16 afleveringen lang kan vasthouden, ben bang dat er dan steeds nieuwe verhaallijnen inkomen terwijl het er nu wel genoeg zijn.
Verder denk ik dat Anna zelf vertrokken is en Daniel er in luist, omdat hij haar gedwongen heeft abortus te doen. Ik denk niet dat Alize echt met de verdwijning te maken heeft, aangezien we nog 12 afleveringen moeten lijkt het me dat iedereen die nu heel verdacht wordt gemaakt er niks mee te maken heeft.

maandag 24 september 2018 om 08:59
Het is me er nog niet duidelijker op geworden. Alize lijkt overal aan de touwtjes te trekken, zoals bij Charlie, de terugkeer van haar zus naar Ramon en het meest opmerkelijke, na Paul's dramatische ontdekking van Bruno, schikt hij zich direct naar Alize's wil na haar stemverheffing. Vind Paul een lulletje rozenwater, maar dat is misschien juist de bedoeling.

maandag 24 september 2018 om 11:13
Die zakenpartner heeft niet gelekt. Dat heeft die vrouw (recherche?) zelf gedaan die dat tegen Eva zei. Je zag vorige week dat ze dat geluidsfragment op de partner van Eva zijn telefoon zette.pilatespas schreef: ↑23-09-2018 22:14Oeh spannend weer!!
Paul en Marc hebben er dus niks mee te maken..Charlie wel...hoe weet Elize dat?
Zakenpartner van Eva heeft gelekt voor geld. Meer niet denk ik...en Anna is denk ik wel dood en Charlie wil met die 100 duizend op reis.
maandag 24 september 2018 om 13:54

dinsdag 25 september 2018 om 07:53
Anna heeft toch geld van haar opa in de gevangenis gehad om met Charlie naar Thailand te vertrekken? Opa heeft er geen belang bij om Paul of Alize een hand boven het hoofd te houden, integendeel. Maar iemand heeft Anna laten verdwijnen voor ze zelf het vliegtuig kon nemen.mevrouwiglesias schreef: ↑24-09-2018 22:04Charly weet dat en krijgt daarom een groot geld bedrag zodat ze kan verdwijnen.
dinsdag 25 september 2018 om 17:14

woensdag 26 september 2018 om 10:07
Daarom denk ik dat Daniel niet met Anna naar bed is geweest maar dat het niet zo raar is dat dat wel het eerste is wat Alize denkt als ze hoort dat Anna zwanger is.redbulletje schreef: ↑26-09-2018 10:01Je zag in 'n scene dat Anna Daniel wilde verleiden maar dat hij zei dat gaat niet gebeuren, dus volgens mij was ze niet zwanger van hem. Ze dook wel met haar eigen (stief)broer in bed trouwens.
woensdag 26 september 2018 om 13:27
Dit.
Alize weet ook wel hoe Anna en Daniel zijn. Alleen weet ze niet dat Daniel voor één keer wat beter heeft nagedacht.
Ik vind Anna trouwens echt niet helemaal gezond, je hele stief-familie verleiden doe je niet zomaar.

woensdag 26 september 2018 om 15:38
Nee, er is nog niets geweest waardoor ik sympathie heb gekregen voor die Anna.... Een willoos ontvoerd of vermoord of 'kwijtgemaakt' meisje lijkt het me niet.
Overigens vind ik de rol van Daniel ook niet echt sympathiek en die Eva ook niet. Serie wel spannend en onvoorspelbaar maar ik leef met niemand echt mee zoals ik dat normaal wel doe.
Overigens vind ik de rol van Daniel ook niet echt sympathiek en die Eva ook niet. Serie wel spannend en onvoorspelbaar maar ik leef met niemand echt mee zoals ik dat normaal wel doe.
woensdag 26 september 2018 om 15:54
Alleen met Juliëtte (?) en met de vader van Anna.hamaika schreef: ↑26-09-2018 15:38Nee, er is nog niets geweest waardoor ik sympathie heb gekregen voor die Anna.... Een willoos ontvoerd of vermoord of 'kwijtgemaakt' meisje lijkt het me niet.

woensdag 26 september 2018 om 16:03
Eens
woensdag 26 september 2018 om 16:47
Het is haar opa niet, maar de vader van haar stiefmoeder. Om het allemaal nog iets eenvoudiger te maken.Mik* schreef: ↑25-09-2018 07:53Anna heeft toch geld van haar opa in de gevangenis gehad om met Charlie naar Thailand te vertrekken? Opa heeft er geen belang bij om Paul of Alize een hand boven het hoofd te houden, integendeel. Maar iemand heeft Anna laten verdwijnen voor ze zelf het vliegtuig kon nemen.