Entertainment alle pijlers

Ik weet wie jij bent - Geen spoilers S.V.P.

27-08-2018 11:51 460 berichten
Volgt nog iemand deze serie? Ik vond deel 1 gisteravond erg goed! Ben heel benieuwd naar de rest van de serie.

NPO 3 op zondagavond om 21.10
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 05-09-2018 12:45
12.80% gewijzigd
Apatura schreef:
19-09-2018 11:57
Ik zag dat er 16! afleveringen zijn. Ben benieuwd of ik t vol hou.
Dat vind ik ook veel. Terwijl ik de serie wel heel mooi vind. Ik ben bang dat het te langdradig wordt.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
19-09-2018 15:54
Dat vind ik ook veel. Terwijl ik de serie wel heel mooi vind. Ik ben bang dat het te langdradig wordt.
Ach ja we zien wel.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Ik probeer alle afleveringen te kijken. want wil toch weten hoe het nou zit
Maar ben er ook wel een beetje klaar mee

Het is té..
michella_1991 wijzigde dit bericht op 20-09-2018 10:09
6.77% gewijzigd
Ik kan het ook niet echt meer volgen.
Ik baal dat het niet meer herhaald wordt op vrijdagavond. Dus dan kom ik zondag bij deel 5 terwijl ik 4 heb gemist. Dingen online terugkijken doe ik sowieso niet.
Michella_1991 schreef:
20-09-2018 09:53
Ik probeer alle afleveringen te kijken. want wil toch weten hoe het nou zit
Maar ben er ook wel een beetje klaar mee

Het is té..

Dat vind ik ook.

Het is allemaal een beetje te veel, te ingewikkeld, te veel karakters, te veel verhaallijnen.
Jammer, want ik hou van dit soort series!
Yasna schreef:
21-09-2018 15:34
Dat vind ik ook.

Het is allemaal een beetje te veel, te ingewikkeld, te veel karakters, te veel verhaallijnen.
Jammer, want ik hou van dit soort series!
Precies dat, geef mij maar Moordvrouw of de 12 van Oldenheim.
Dat is nog bij te houden
Ik heb dit weekend de eerste 4 afleveringen terug gekeken.
Goede serie maar ben benieuwd of het me 16 afleveringen lang kan vasthouden, ben bang dat er dan steeds nieuwe verhaallijnen inkomen terwijl het er nu wel genoeg zijn.

Verder denk ik dat Anna zelf vertrokken is en Daniel er in luist, omdat hij haar gedwongen heeft abortus te doen. Ik denk niet dat Alize echt met de verdwijning te maken heeft, aangezien we nog 12 afleveringen moeten lijkt het me dat iedereen die nu heel verdacht wordt gemaakt er niks mee te maken heeft. :proud:
Oeh spannend weer!!
Paul en Marc hebben er dus niks mee te maken..Charlie wel...hoe weet Elize dat?
Zakenpartner van Eva heeft gelekt voor geld. Meer niet denk ik...en Anna is denk ik wel dood en Charlie wil met die 100 duizend op reis.
Ja en Anna was dus niet zwanger van Daniel, weer iets dat me logisch leek wat niet klopt....

Charlie vind ik ook steeds verdachter worden.
Het is me er nog niet duidelijker op geworden. Alize lijkt overal aan de touwtjes te trekken, zoals bij Charlie, de terugkeer van haar zus naar Ramon en het meest opmerkelijke, na Paul's dramatische ontdekking van Bruno, schikt hij zich direct naar Alize's wil na haar stemverheffing. Vind Paul een lulletje rozenwater, maar dat is misschien juist de bedoeling. ;-D
pilatespas schreef:
23-09-2018 22:14
Oeh spannend weer!!
Paul en Marc hebben er dus niks mee te maken..Charlie wel...hoe weet Elize dat?
Zakenpartner van Eva heeft gelekt voor geld. Meer niet denk ik...en Anna is denk ik wel dood en Charlie wil met die 100 duizend op reis.
Die zakenpartner heeft niet gelekt. Dat heeft die vrouw (recherche?) zelf gedaan die dat tegen Eva zei. Je zag vorige week dat ze dat geluidsfragment op de partner van Eva zijn telefoon zette.
Ik denk dat Alize samenwerkt met die zakenpartner van Daniel. Alles om alles onder controle te houden. Ik weet nog niet zeker of zij er iets mee te maken heeft. Dat Anna is verdwenen. Al kan zij wel een grote oorzaak ervan zijn. Ik denk dat Anna nog leeft.
Anna is zwanger van Paul en moet daarom weg. Charly weet dat en krijgt daarom een groot geld bedrag zodat ze kan verdwijnen. En toen was ik het kwijt...
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
mevrouwiglesias schreef:
24-09-2018 22:04
Charly weet dat en krijgt daarom een groot geld bedrag zodat ze kan verdwijnen.
Anna heeft toch geld van haar opa in de gevangenis gehad om met Charlie naar Thailand te vertrekken? Opa heeft er geen belang bij om Paul of Alize een hand boven het hoofd te houden, integendeel. Maar iemand heeft Anna laten verdwijnen voor ze zelf het vliegtuig kon nemen.
hamaika schreef:
24-09-2018 07:33
Ja en Anna was dus niet zwanger van Daniel, weer iets dat me logisch leek wat niet klopt....

Charlie vind ik ook steeds verdachter worden.

En Alize wist dus dat Anna het met haar man deed, want ze vroeg aan Anna of ze zwanger was van Daniël.

Volgens mij....
Yasna schreef:
25-09-2018 17:14
En Alize wist dus dat Anna het met haar man deed, want ze vroeg aan Anna of ze zwanger was van Daniël.

Volgens mij....
Ja dat vroeg ze inderdaad
Of ze had vermoedens omdat ze wist Anna verliefd was en ze haar man langer kent wat betreft affaires met jonge studentes.
Je zag in 'n scene dat Anna Daniel wilde verleiden maar dat hij zei dat gaat niet gebeuren, dus volgens mij was ze niet zwanger van hem. Ze dook wel met haar eigen (stief)broer in bed trouwens.
redbulletje schreef:
26-09-2018 10:01
Je zag in 'n scene dat Anna Daniel wilde verleiden maar dat hij zei dat gaat niet gebeuren, dus volgens mij was ze niet zwanger van hem. Ze dook wel met haar eigen (stief)broer in bed trouwens.
Daarom denk ik dat Daniel niet met Anna naar bed is geweest maar dat het niet zo raar is dat dat wel het eerste is wat Alize denkt als ze hoort dat Anna zwanger is.
Mik* schreef:
26-09-2018 10:07
Daarom denk ik dat Daniel niet met Anna naar bed is geweest maar dat het niet zo raar is dat dat wel het eerste is wat Alize denkt als ze hoort dat Anna zwanger is.
Dit.
Alize weet ook wel hoe Anna en Daniel zijn. Alleen weet ze niet dat Daniel voor één keer wat beter heeft nagedacht.

Ik vind Anna trouwens echt niet helemaal gezond, je hele stief-familie verleiden doe je niet zomaar.
Nee, er is nog niets geweest waardoor ik sympathie heb gekregen voor die Anna.... Een willoos ontvoerd of vermoord of 'kwijtgemaakt' meisje lijkt het me niet.

Overigens vind ik de rol van Daniel ook niet echt sympathiek en die Eva ook niet. Serie wel spannend en onvoorspelbaar maar ik leef met niemand echt mee zoals ik dat normaal wel doe.
hamaika schreef:
26-09-2018 15:38
Nee, er is nog niets geweest waardoor ik sympathie heb gekregen voor die Anna.... Een willoos ontvoerd of vermoord of 'kwijtgemaakt' meisje lijkt het me niet.

Overigens vind ik de rol van Daniel ook niet echt sympathiek en die Eva ook niet. Serie wel spannend en onvoorspelbaar maar ik leef met niemand echt mee zoals ik dat normaal wel doe.
Alleen met Juliëtte (?) en met de vader van Anna.
AnAppleADay schreef:
26-09-2018 15:54
Alleen met Juliëtte (?) en met de vader van Anna.
Eens
Mik* schreef:
25-09-2018 07:53
Anna heeft toch geld van haar opa in de gevangenis gehad om met Charlie naar Thailand te vertrekken? Opa heeft er geen belang bij om Paul of Alize een hand boven het hoofd te houden, integendeel. Maar iemand heeft Anna laten verdwijnen voor ze zelf het vliegtuig kon nemen.
Het is haar opa niet, maar de vader van haar stiefmoeder. Om het allemaal nog iets eenvoudiger te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven