Ik weet wie jij bent - Geen spoilers S.V.P.

zondag 16 september 2018 om 23:01
Ja daar heb ik ook last van. Ben blij dat Daniël op het einde aan zijn zoon uitlegde hoe hij aan de spullen van Anna kwam.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
zondag 16 september 2018 om 23:03
Ja idd. Ik zat ook al van 'he?!?' Alsof ik een stuk van de vorige aflevering gemist had. Maar toch nietmevrouwiglesias schreef: ↑16-09-2018 23:01Ja daar heb ik ook last van. Ben blij dat Daniël op het einde aan zijn zoon uitlegde hoe hij aan de spullen van Anna kwam.
Been there, done that, got the T-shirt.

maandag 17 september 2018 om 07:38
Daar begin ik ook naar te neigen ja, alles dat ik vorige week dacht is alweer achterhaald haha.pilatespas schreef: ↑16-09-2018 22:31Wow wow...wat een aflevering!
Zou de vrouw van Daniël uit wraak hem achter de tralies willen krijgen?
Ik denk ook dat Anne zwanger was van Daniel, misschien dat Anne daarom uit de weg moest en dat zijn vrouw er iets mee te maken heeft?
Het duurde ook ff voor ik begreep wie die Herman Kasteel nu weer was, Precies, alsof je stukken mist en zelf ook geheugenverlies hebt

maandag 17 september 2018 om 09:30
De vrouw van Daniel heeft er inderdaad iets mee te maken. Zij zou haar vader ook aangegeven hebben voor de moord op haar moeder. Maar ik denk dat zij ook met die moord iets te maken heeft gehad.
Misschien zit Anna zelf ook in het complot?
Ik denk nu: Vrouw van Daniel, die studente met haar broer en misschien dan Anna zelf.
Paul heeft volgens mij ook iets met Anna gehad. Hij is in iedergeval verliefd op haar.
Misschien zit Anna zelf ook in het complot?
Ik denk nu: Vrouw van Daniel, die studente met haar broer en misschien dan Anna zelf.
Paul heeft volgens mij ook iets met Anna gehad. Hij is in iedergeval verliefd op haar.
anoniem_270703 wijzigde dit bericht op 17-09-2018 09:58
5.21% gewijzigd
maandag 17 september 2018 om 12:14
Gelukkig kan dat tegenwoordig. Ik spoel ook af en toe een stukje terug.
Maar bij deze serie blijf ik tenminste wakker

I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.

maandag 17 september 2018 om 13:36
Dat heb ik dus ook ja! Als ik dan hier dingen teruglees die ik vorige week nog dacht en die dan niet zo zijn vind ik dat ook positief aan zo een serie. het blijft verrassen.gizzmo-returns schreef: ↑17-09-2018 12:23Ik ben wel fan, het verraste steeds . Dan denk ik dat ik het uitgedokterd heb, is het weer anders.

maandag 17 september 2018 om 15:33
Echt hè

I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
maandag 17 september 2018 om 15:54
Zeker!
Ik was bij Heer & Meester al verkocht.

Been there, done that, got the T-shirt.
maandag 17 september 2018 om 23:05
dinsdag 18 september 2018 om 00:30
dinsdag 18 september 2018 om 00:33
Paul bedoel je ? Er speelt geen Bart mee

dinsdag 18 september 2018 om 15:16
Er is geen Bart. En ook geen Anne.
Paul is de zoon van Daniel. De zus van Daniel's vrouw / Paul's moeder heeft uit een eerdere relatie zoon Marc en heeft nu een relatie met de vader van Anna. Anna is dus een stiefnichtje van Daniel en Paul, er is geen bloedband.
Die jonge vrouw die in dat kleine appartementje woont heeft er ook wat mee te maken. Anna heeft daar een tijdje gewoond? Zij weet dingen. Maar wat is haar relatie tot de rest, is dat al duidelijk geworden?
dinsdag 18 september 2018 om 19:24
Bart... Anne.... alsof het allemaal al niet ingewikkeld genoeg isMik* schreef: ↑18-09-2018 15:16Er is geen Bart. En ook geen Anne.
Paul is de zoon van Daniel. De zus van Daniel's vrouw / Paul's moeder heeft uit een eerdere relatie zoon Marc en heeft nu een relatie met de vader van Anna. Anna is dus een stiefnichtje van Daniel en Paul, er is geen bloedband.
Die jonge vrouw die in dat kleine appartementje woont heeft er ook wat mee te maken. Anna heeft daar een tijdje gewoond? Zij weet dingen. Maar wat is haar relatie tot de rest, is dat al duidelijk geworden?

Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.

woensdag 19 september 2018 om 11:30
Ik vind het verhaal heel sterk! Dat boeit me, maar ik vind het zo slecht geacteerd allemaal
Het pakt me gewoon niet zo heel erg omdat ik de karakters niet geloof denk ik.
Zeker de rol van Alize Kasteel door Ariane Schluter.
Van Daan Schuurmans ben ik nooit fan geweest en dat zal ik ook nooit worden.
Heel jammer vind ik dat.
Ik blijf het wel kijken door het verhaal wat ik wel wil weten

Zeker de rol van Alize Kasteel door Ariane Schluter.
Van Daan Schuurmans ben ik nooit fan geweest en dat zal ik ook nooit worden.
Heel jammer vind ik dat.
Ik blijf het wel kijken door het verhaal wat ik wel wil weten

woensdag 19 september 2018 om 11:40
mevrouwiglesias schreef: ↑18-09-2018 19:24Bart... Anne.... alsof het allemaal al niet ingewikkeld genoeg is![]()
Ik vind het ook vrij ingewikkeld allemaal.
Je moet je aandacht er goed bijhouden.