Ik zoek een liedje
dinsdag 11 mei 2010 om 20:15
Hallo, jullie zijn hier zulke kanjers dus ik leg mijn vraag hier maar neer.
Ik ben op zoek naar een liedje dat werd gezongen in een van de laatste shows van (denk ik) "Op zoek naar Evita".
Een van de 2 finalisten, volgens mij niet degene die won, zong daarin een liedje van een verbitterde vrouw (maar kan ook best niet zo zijn hoor) die het heeft over haar man die vreemd gaat of zo. Ik zie haar nog zo staan in haar jurk. Zingend vol woede en verdriet volgens mij. Het was een nederlandstalig liedje en ik dacht dat hij van Jasperina de Jongh was, maar als ik op Youtube zoek kan ik hem niet vinden. Heeft toen best veel indruk op mij gemaakt en ik zou hem best nog wel eens willen horen.
Wie o wie kan mij helpen?
Ik ben op zoek naar een liedje dat werd gezongen in een van de laatste shows van (denk ik) "Op zoek naar Evita".
Een van de 2 finalisten, volgens mij niet degene die won, zong daarin een liedje van een verbitterde vrouw (maar kan ook best niet zo zijn hoor) die het heeft over haar man die vreemd gaat of zo. Ik zie haar nog zo staan in haar jurk. Zingend vol woede en verdriet volgens mij. Het was een nederlandstalig liedje en ik dacht dat hij van Jasperina de Jongh was, maar als ik op Youtube zoek kan ik hem niet vinden. Heeft toen best veel indruk op mij gemaakt en ik zou hem best nog wel eens willen horen.
Wie o wie kan mij helpen?
dinsdag 11 mei 2010 om 20:25
dinsdag 11 mei 2010 om 20:27
Pfff, tranen in mijn ogen. Dankje Banba. Hij is nog heftiger dan ik dacht. Prachtig..... En volgens mij heeft zij toch gewonnnen of niet? Zo grappig ook. Ik heb heel die serie niet gevolgd en zap toevallig een keer langs en zie dit lied van het begin tot het einde. Moest er vanavond opeens weer aan denken.
Lang leve het viva forum
Ga nu even de versie van Simone Kleinsma kijken en dan nog een keer die andere en dan met commentaar van de jury.
Lang leve het viva forum
Ga nu even de versie van Simone Kleinsma kijken en dan nog een keer die andere en dan met commentaar van de jury.
dinsdag 11 mei 2010 om 21:23
Echt leuk om zoveel verschillde versies op youtube te vinden. Die van haar bij een van de eerste auditierondes is ook erg mooi en in de versie van Jenny Arean klinkt dan weer echt een oudere vrouw door. Maar de felheid en emotie van Brigitte doen me toch het meest hoor.
Zit al de hele avond te kijken.
Ga nu maar even wat anders doen
Zit al de hele avond te kijken.
Ga nu maar even wat anders doen