Entertainment alle pijlers

Ik zoek een liedje

11-05-2010 20:15 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, jullie zijn hier zulke kanjers dus ik leg mijn vraag hier maar neer.

Ik ben op zoek naar een liedje dat werd gezongen in een van de laatste shows van (denk ik) "Op zoek naar Evita".

Een van de 2 finalisten, volgens mij niet degene die won, zong daarin een liedje van een verbitterde vrouw (maar kan ook best niet zo zijn hoor) die het heeft over haar man die vreemd gaat of zo. Ik zie haar nog zo staan in haar jurk. Zingend vol woede en verdriet volgens mij. Het was een nederlandstalig liedje en ik dacht dat hij van Jasperina de Jongh was, maar als ik op Youtube zoek kan ik hem niet vinden. Heeft toen best veel indruk op mij gemaakt en ik zou hem best nog wel eens willen horen.

Wie o wie kan mij helpen?
Het lied heet Het is over en is van Simone Kleinsma
The time is now
Dat is snel Banba!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Hier een linkje naar de uitvoering uit op zoek naar Evita:

Klik
The time is now
Mosterd

is potverdorie een van mijn favorieten, geschreven door Harrie Bannink Annie M.G Schmidt
anoniem_95418 wijzigde dit bericht op 11-05-2010 20:26
Reden: ?
% gewijzigd
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
@Esra: ik vind het zelf ook bloedmooi. Vooral de uitvoering waar TO het over heeft. Staat in mijn afspeellijst op youtube
The time is now
Haha ja dat lied en dan zeker hoe zij het heeft uitgevoerd is echt super mooi.
Pfffff mooi liedje!
quote:Banba schreef op 11 mei 2010 @ 20:19:

@Esra: ik vind het zelf ook bloedmooi. Vooral de uitvoering waar TO het over heeft. Staat in mijn afspeellijst op youtube Ik heb net gekeken....kippevel!!! Mooi liedje....
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Ook ik had het meteen kunnen vertellen... 1 van mijn favorieten! Geweldig nummer, zeker in de Evitashow uitvoering erg mooi gedaan. Kan niet meer op haar naam komen...
Pfff, tranen in mijn ogen. Dankje Banba. Hij is nog heftiger dan ik dacht. Prachtig..... En volgens mij heeft zij toch gewonnnen of niet? Zo grappig ook. Ik heb heel die serie niet gevolgd en zap toevallig een keer langs en zie dit lied van het begin tot het einde. Moest er vanavond opeens weer aan denken.

Lang leve het viva forum

Ga nu even de versie van Simone Kleinsma kijken en dan nog een keer die andere en dan met commentaar van de jury.
Brigitte heet ze.
The time is now
Brigitte Heitzer heet ze.

Het lied komt overigens uit de musical "Heerlijk duurt het langst", en is geschreven door Annie M.G. Schmidt.

"Op een mooie Pinksterdag" komt ook uit die musical.
Echt leuk om zoveel verschillde versies op youtube te vinden. Die van haar bij een van de eerste auditierondes is ook erg mooi en in de versie van Jenny Arean klinkt dan weer echt een oudere vrouw door. Maar de felheid en emotie van Brigitte doen me toch het meest hoor.

Zit al de hele avond te kijken.

Ga nu maar even wat anders doen ;)
IK kijk niet zo veel tv maar vraag mij serieus af wat de winnende inzending dan was want dit is zeker geen slechte prestatie...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven