Entertainment alle pijlers

Junior Masterchef Australia seizoen2

07-08-2012 18:24 1733 berichten
Alle reacties Link kopieren
straks om 19.30 op net5 begint er een nieuwe serie Junior Masterchef Australia

Allemaal jonge kokkies, 8-12 jaar oud die beter koken dan menige volwassene, Gary, Matt Preston en natuurlijk George zijn er ook weer bij

Wie kijkt er mee?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
80 minuten? Dat is toch niet genoeg om meringue te bakken?
Liever elitair dan een pauper!
als je ze niet te groot maakt en opschiet, moet het lukken
ah arme Zac
Holy sh*t! Daar sloeg de bliksem ergens in ofzo! De ramen trilden ervan.
Arme Zac.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ow okee, ik heb pas twee keer meringue gemaakt en toen duurde het veel langer. Maar ik kan het ook niet zo goed als deze kinderen.

Wat is Harry toch een schatje.
Is hier een poets- en opruimwonder in de zaal?

Ik kijk namelijk niet mee, ben m'n huis aan het voorbereiden voor zaterdag
Ik wil ook zo'n kind thuis lijkt mij toch zo heerlijk, ma op het forum en kind in de keuken.O, maar Greta gaat het bij mij niet worden, doe maar Zac of zo. Nog een echt kinderlijk kind, aan Greta zie ik weinig kind in.Meer een snel volwassen geschopt kind die van jongs af aan gewend is om met publiek in aanmerking te komen, wie weet door de ouders of zo.
in theorie wel Iny, niet in de praktijk

vertel
Wat is een pavlova nou precies? Een taart van meringue?

Ik zie het altijd bij Masterchef.
Wat leuk dat ze er zo verschillend uitzien.
Iets met eiwitschuim
quote:rosanna08 schreef op 30 augustus 2012 @ 19:50:

vertel +1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik wil ook een stuk taartttttttttt...
quote:rosanna08, 2 minuten geleden

vertel

Vier zaterdag m'n verjaardag, moet 22 mensen kwijt op zo'n 25 vierkante meter en in die 25 zit een keuken, een dressoir, een bank, 4 grote eetkamerstoelen, een eettafel en een salontafel. En ik kom er niet uit hoe ik ze kwijt kan

's Middags komen de eerste 22 en 's avonds de laatste 15 mensen... Het past niet m'n huis is te klein

*Biedt verontschuldigingen aan voor het huilen, zit er al een tijdje doorheen, volgende week vrij om bij te tanken*
Pavlova is een op een merinque gebaseerd dessert. Het dessert werd genoemd naar Anna Pavlova. En word geserveerd met fruit/
Heb je die regen nou teruggestuurd Roos?
ok, schuif zoveel mogelijk tegen de muur aan en kijk of je bij de plaatselijke slijter 2 statafels kunt lenen/huren
Pff, die van Zac ziet er heel machtig uit.
quote:Kalliope schreef op 30 augustus 2012 @ 19:57:

Heb je die regen nou teruggestuurd Roos?

nee zo gemeen ben ik niet
quote:InyMiny schreef op 30 augustus 2012 @ 19:55:

[...]

Vier zaterdag m'n verjaardag, moet 22 mensen kwijt op zo'n 25 vierkante meter en in die 25 zit een keuken, een dressoir, een bank, 4 grote eetkamerstoelen, een eettafel en een salontafel. En ik kom er niet uit hoe ik ze kwijt kan

's Middags komen de eerste 22 en 's avonds de laatste 15 mensen... Het past niet m'n huis is te klein

*Biedt verontschuldigingen aan voor het huilen, zit er al een tijdje doorheen, volgende week vrij om bij te tanken*Ach Iny toch . Ik herken het hoor Iny het er doorheen zitten heb er helaas ook last van. En dan ben ik ook snel emotioneel.
quote:rosanna08 schreef op 30 augustus 2012 @ 19:58:

[...]

nee zo gemeen ben ik niet
oh ja nog vergeten

Iny
quote:rosanna08, 64 seconden geleden

ok, schuif zoveel mogelijk tegen de muur aan en kijk of je bij de plaatselijke slijter 2 statafels kunt lenen/huren

Alles staat al tegen de muur, maar m'n salontafel en bank passen daar niet meer bij.

Nou ja, eerst maar alles klaar leggen dan, anders gaan ze maar lekker bij elkaar op schoot ofzo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven