Junior Masterchef Australia seizoen2
dinsdag 7 augustus 2012 om 18:24
straks om 19.30 op net5 begint er een nieuwe serie Junior Masterchef Australia
Allemaal jonge kokkies, 8-12 jaar oud die beter koken dan menige volwassene, Gary, Matt Preston en natuurlijk George zijn er ook weer bij
Wie kijkt er mee?
Allemaal jonge kokkies, 8-12 jaar oud die beter koken dan menige volwassene, Gary, Matt Preston en natuurlijk George zijn er ook weer bij
Wie kijkt er mee?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 30 augustus 2012 om 19:46
Ik wil ook zo'n kind thuis lijkt mij toch zo heerlijk, ma op het forum en kind in de keuken.O, maar Greta gaat het bij mij niet worden, doe maar Zac of zo. Nog een echt kinderlijk kind, aan Greta zie ik weinig kind in.Meer een snel volwassen geschopt kind die van jongs af aan gewend is om met publiek in aanmerking te komen, wie weet door de ouders of zo.
donderdag 30 augustus 2012 om 19:53
donderdag 30 augustus 2012 om 19:55
quote:rosanna08, 2 minuten geleden
in theorie wel Iny, niet in de praktijk
vertel
Vier zaterdag m'n verjaardag, moet 22 mensen kwijt op zo'n 25 vierkante meter en in die 25 zit een keuken, een dressoir, een bank, 4 grote eetkamerstoelen, een eettafel en een salontafel. En ik kom er niet uit hoe ik ze kwijt kan
's Middags komen de eerste 22 en 's avonds de laatste 15 mensen... Het past niet m'n huis is te klein
*Biedt verontschuldigingen aan voor het huilen, zit er al een tijdje doorheen, volgende week vrij om bij te tanken*
in theorie wel Iny, niet in de praktijk
vertel
Vier zaterdag m'n verjaardag, moet 22 mensen kwijt op zo'n 25 vierkante meter en in die 25 zit een keuken, een dressoir, een bank, 4 grote eetkamerstoelen, een eettafel en een salontafel. En ik kom er niet uit hoe ik ze kwijt kan
's Middags komen de eerste 22 en 's avonds de laatste 15 mensen... Het past niet m'n huis is te klein
*Biedt verontschuldigingen aan voor het huilen, zit er al een tijdje doorheen, volgende week vrij om bij te tanken*
donderdag 30 augustus 2012 om 19:57
donderdag 30 augustus 2012 om 19:59
quote:InyMiny schreef op 30 augustus 2012 @ 19:55:
[...]
*Biedt verontschuldigingen aan voor het huilen, zit er al een tijdje doorheen, volgende week vrij om bij te tanken*Ach Iny toch . Ik herken het hoor Iny het er doorheen zitten heb er helaas ook last van. En dan ben ik ook snel emotioneel.
[...]
*Biedt verontschuldigingen aan voor het huilen, zit er al een tijdje doorheen, volgende week vrij om bij te tanken*Ach Iny toch . Ik herken het hoor Iny het er doorheen zitten heb er helaas ook last van. En dan ben ik ook snel emotioneel.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 30 augustus 2012 om 20:00
donderdag 30 augustus 2012 om 20:01
quote:rosanna08, 64 seconden geleden
ok, schuif zoveel mogelijk tegen de muur aan en kijk of je bij de plaatselijke slijter 2 statafels kunt lenen/huren
Alles staat al tegen de muur, maar m'n salontafel en bank passen daar niet meer bij.
Nou ja, eerst maar alles klaar leggen dan, anders gaan ze maar lekker bij elkaar op schoot ofzo
ok, schuif zoveel mogelijk tegen de muur aan en kijk of je bij de plaatselijke slijter 2 statafels kunt lenen/huren
Alles staat al tegen de muur, maar m'n salontafel en bank passen daar niet meer bij.
Nou ja, eerst maar alles klaar leggen dan, anders gaan ze maar lekker bij elkaar op schoot ofzo