Junior Masterchef Australia seizoen2
dinsdag 7 augustus 2012 om 18:24
straks om 19.30 op net5 begint er een nieuwe serie Junior Masterchef Australia
Allemaal jonge kokkies, 8-12 jaar oud die beter koken dan menige volwassene, Gary, Matt Preston en natuurlijk George zijn er ook weer bij
Wie kijkt er mee?
Allemaal jonge kokkies, 8-12 jaar oud die beter koken dan menige volwassene, Gary, Matt Preston en natuurlijk George zijn er ook weer bij
Wie kijkt er mee?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 30 augustus 2012 om 20:12
quote:Maar dat komt allemaal wel goed joh! Mensen vinden vanzelf wel een plekje. Zal wel staand worden, maar wat geeft het.
En bekijk het positief. Geweldig toch, dat je zoveel leuke mensen om je heen hebt dat je wel 30 man op visite krijgtDank je wel. Het is ook geweldig, veel familie die komen. Moet het ook gewoon positief bekijken. Dank je wel
En bekijk het positief. Geweldig toch, dat je zoveel leuke mensen om je heen hebt dat je wel 30 man op visite krijgtDank je wel. Het is ook geweldig, veel familie die komen. Moet het ook gewoon positief bekijken. Dank je wel
donderdag 30 augustus 2012 om 20:14
donderdag 30 augustus 2012 om 20:14
donderdag 30 augustus 2012 om 20:19
Ik wil deze kinderen ruilen voor mijn buurjongetje die jengelt de hele tijd mama mamma mamma maaaaammmmaaa, dan huilt hij, om vervolgens weer mama mamma mamma maaaaammmmaaa te jengelen, dan zit hij hun jonge kat achter na, en dan is het weer mama mamma mamma maaaaammmmaaa.
Gaat de hele dag zo door. Af en toe denk ik zit er geen uitknop op dat kind .
Gaat de hele dag zo door. Af en toe denk ik zit er geen uitknop op dat kind .
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 30 augustus 2012 om 20:21
quote:charlottew88 schreef op 30 augustus 2012 @ 20:14:
[...]
Ja, dan kan hij een lekker dinertje koken voor Dan en mij Van mijn eigen kookkunsten moet ik het niet hebben nl.
Nee, geintje natuurlijk, maar ik vind Chandler al van het begin af aan zo'n leuk joch. Volgens mij wordt dat straks een hartenbrekend rouwdouwertje, dat eigenlijk een hart van goud heeft
[...]
Ja, dan kan hij een lekker dinertje koken voor Dan en mij Van mijn eigen kookkunsten moet ik het niet hebben nl.
Nee, geintje natuurlijk, maar ik vind Chandler al van het begin af aan zo'n leuk joch. Volgens mij wordt dat straks een hartenbrekend rouwdouwertje, dat eigenlijk een hart van goud heeft
donderdag 30 augustus 2012 om 20:25