Entertainment alle pijlers

Junior Masterchef Australia seizoen2

07-08-2012 18:24 1733 berichten
Alle reacties Link kopieren
straks om 19.30 op net5 begint er een nieuwe serie Junior Masterchef Australia

Allemaal jonge kokkies, 8-12 jaar oud die beter koken dan menige volwassene, Gary, Matt Preston en natuurlijk George zijn er ook weer bij

Wie kijkt er mee?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Iny. lekker dat je volgende week vrij hebt. Neem maar de tijd om goed uit te rusten.
Liever elitair dan een pauper!
Jaaaaaaaaaaah Harry Goed zo jongen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Harry toch 1 !!
Dank je wel Roos en Char. En Kalli

Is gewoon tijd om even bij te tanken, komt wel goed. Nog even 2 dagen doorbijten en dan even niks.

Toch maar eerst koffie
quote:rosanna08 schreef op 30 augustus 2012 @ 19:57:

ok, schuif zoveel mogelijk tegen de muur aan en kijk of je bij de plaatselijke slijter 2 statafels kunt lenen/huren

Goeie tip.

Dat gezicht van harry toen hij gewonnen had!
Ik zag dit topic voorbijkomen en moet toch even kwijt dat ik Harry zo'n schatje vind. Wat een leuk manneke!
quote:InyMiny schreef op 30 augustus 2012 @ 20:01:

[...]

Alles staat al tegen de muur, maar m'n salontafel en bank passen daar niet meer bij.

Nou ja, eerst maar alles klaar leggen dan, anders gaan ze maar lekker bij elkaar op schoot ofzoPrecies en anders gaan ze in horizontaal op elkaar liggen. Als je mazzel hebt kun je er dan 10 op elkaar kwijt. Scheelt weer in ruimte.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik vind harry ook een schatje. Wat moeilijk die 2e ronde.
ziet er mooi uit dat gerecht
Harry is echt een jochie dat iedereen als zoon zou willen hebben of als neefje of zo
Als Harry naar huis gaat, ga ik huilen.
Harry eet het het liefst helemaal alleen op . Vroeger had ik nooit zulke leuke jongens in de klas als Harry alleen maar etters.
quote:InyMiny schreef op 30 augustus 2012 @ 19:55:

[...]

Vier zaterdag m'n verjaardag, moet 22 mensen kwijt op zo'n 25 vierkante meter en in die 25 zit een keuken, een dressoir, een bank, 4 grote eetkamerstoelen, een eettafel en een salontafel. En ik kom er niet uit hoe ik ze kwijt kan

's Middags komen de eerste 22 en 's avonds de laatste 15 mensen... Het past niet m'n huis is te klein

*Biedt verontschuldigingen aan voor het huilen, zit er al een tijdje doorheen, volgende week vrij om bij te tanken*

Maar dat komt allemaal wel goed joh! Mensen vinden vanzelf wel een plekje. Zal wel staand worden, maar wat geeft het.

En bekijk het positief. Geweldig toch, dat je zoveel leuke mensen om je heen hebt dat je wel 30 man op visite krijgt~
quote:rosanna08 schreef op 30 augustus 2012 @ 20:06:

Harry is echt een jochie dat iedereen als zoon zou willen hebben of als neefje of zo +1
Wat een lieve chef trouwens.
quote:charlottew88, 65 seconden geleden

Precies en anders gaan ze in horizontaal op elkaar liggen. Als je mazzel hebt kun je er dan 10 op elkaar kwijt. Scheelt weer in ruimte.
Fijn dat je een week vrij hebt (hopelijk om uit te rusten) Iny.

Heel mooi gerecht!!
waar vind je trouwens kinderen die dit uberhaupt lekker vinden?
quote:S0LEIL schreef op 30 augustus 2012 @ 20:06:

[...]

Maar dat komt allemaal wel goed joh! Mensen vinden vanzelf wel een plekje. Zal wel staand worden, maar wat geeft het.

En bekijk het positief. Geweldig toch, dat je zoveel leuke mensen om je heen hebt dat je wel 30 man op visite krijgt~Ja dat dus . Ik krijg nooit 30 man visite op mijn verjaardag.
Agossie! Mag ik Chandler?
De chef is heel erg geduldig, die heeft vast zelf kinderen.Oh wat lief die tekst in zijn hand, Ik kan het
chandler is ook wel een schatje hoor

ik wil ze geen van allen kwijt
quote:rosanna08 schreef op 30 augustus 2012 @ 20:08:

waar vind je trouwens kinderen die dit uberhaupt lekker vinden? Inderdaad de meesten trekken denk ik een vies gezicht.
quote:charlottew88 schreef op 30 augustus 2012 @ 20:09:

[...]

Ja dat dus . Ik krijg nooit 30 man visite op mijn verjaardag.Bij mij is 3 al veel
En de meeste hebben geen flauw idee wat het is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven