Entertainment alle pijlers

K2 zoekt K3

21-08-2009 22:41 1703 berichten
Nou, aan mij dan de eer om een topic te openen over dit prachtige program

Na Popstars op vrijdag gewoon verder met K3 op zaterdag
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ze in dat geval wel eerder gaan inleiden. Mijn keuze zou het niet zijn, maar ze zal de eerste niet zijn (denk aan Sylvie Meis bv.)
The time is now
Super dat Sonja door is. En idd met die buik en dan nog even hupsen knap hoor.
Er zijn 16 mensen door de jury gekozen en de 2 van K3 mogen er 8 door laten gaan. Leuk dat ze zelf grote inbreng hebben. Terecht ook.
Ik heb trouwens het sterke idee dat die met de buik de voorkeur van de twee van K3 geniet.
Die vind ik ook heel lief. En ze heeft de juiste naam.
Ik vind hier dingen van.
Heeft wel de juiste naam ja ben ik met je eens. Zie trouwens alleen blonde dames tot nu toe doorgaan.
Die was toch ook al heeeel vroeguh gevraagd voor K3?
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
quote:noanne schreef op 05 september 2009 @ 21:23:

Die was toch ook al heeeel vroeguh gevraagd voor K3?Yep.
Sonja is niet door. Tja helaas!
Ok, het moet dus echt een blonde zijn. Jammer....
En die laatste trek het volgende week al niet meer geloof ik.
quote:Suze2 schreef op 05 september 2009 @ 21:25:

Ok, het moet dus echt een blonde zijn. Jammer....Nou niets moest maar de twee van K3 hebben wel allemaal blonde dames gekozen.
Idd, dat blonde viel mij ook op.

Jammer dat Sonja niet door is.

Ik vind Flore echt wel over doorzettingskracht beschikken!

Ik vind één van de dames bloedirritant, als ik daarmee zou komen samen te werken, zou ik binnen no time instorten geloof ik.
Overigens vind ik Sonja qua kleding saai. Maar ze heeft wel een lieve uitstraling. En ik vind dat een K3lid dat wel moet hebben.
Ik viel er pas de laatste 10 minuten in maar zit er een zwangere bij? En is die door dan? Of hadden jullie het over de K2 zwangere?
Er zit een zwangere bij. Die is morgen of overmorgen uitgerekend. Toen K3 in oprichting was is ze gevraagd om mee te doen.
Oh grappig. Dan zijn ze straks misschien wel alle 3 moeder. Schept een band zou je toch zeggen.
Hoihoi, heb vanavond voor het eerst (een stuk) gekeken dus ik weet nog niet precies wie nou wie is.

Alleen van Josje en Sonja weet ik de namen nog. Josje vind ik ontzettend leuk om te zien, maar of ze in K3 past... mwah.

Sonja vond ik er wel bij passen.

Maar, wat ontzettend gemeen om eerst 15 meiden te laten denken dat ze door waren voor de opleiding, om dan opeens nog 7 van hen alsnog te laten afvallen! Ik vond dit echt een domper op het programma, echt totaal onsympathiek. Bah.

xx lisa.
Leuk vanavond. Ik vind dat er veel leuke meiden door zijn gegaan. Ben het met de meeste wel eens qua keuze, maar ik had alleen de laatste niet door laten gaan.

Sonja Silva was wel heel enthousiast, dat vind ik echt leuk van haar! Ze zal welcommentaar krijgen omdat ze een BN-er is, maar daar trekt ze zich niks van aan.
Het was toch allang bekend dat er 8 blondines waren.

Leuk voor de belgen trouwens, het anp heeft al een nieuwsbericht terwel het daar morgen pas uitgezonden gaat worden.
Wat flauw zeg. Waarom hebben ze niet meteen bij de audities vermeld: alleen blonde meisjes, donker haar/huid geenkans?! Ik vond het best een leuk programma, totdat de uitslag kwam...

Sonja is er in ieder geval goed mee afgevallen en is alleen afgerekend op haar uiterlijk.

Mijn favoriet is dat meisje met het staartje met die grappige lach die als laatste werd toegevoegd.

Ik vond het trouwens wel raar dat de jury sommigen te oud vond, terwijl de dames k2 ook toch niet de jongsten meer zijn...
Flashy, was dat echt al bekend?
Ik snap niet dat die Paris-look-a-like door is, vond haar zo irritant zeg.

Sonja Silva is echt wel leuk, jammer dat ze niet door is.

Wel belachelijk dat het allemaal blonde dames waren.
Hoe weet je dat dit bekent is Flashy? Vind het niet zo leuk dat ze allemaal blond zijn. Vanuit de gedachte van de kinderen weer wel. Maar had dan expliciet dit vermeld in de audities. Wat Jasmina dus ook schrijft.
Omdat doen de serie begon, op youtube een filmpje stond van de voorstelling van de 8 meiden die door zijn, in de tekst stond: 8 blondines waarvan 1 zwanger.

Ik heb dus dat filmpje niet bekeken, maar het was dus al wel bekend......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven