Entertainment alle pijlers

Lama"s! Waar is AdJust gebleven?

11-04-2007 19:56 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
[fgcolor=#0000ff]Hé die Lama's toch. Zo veel gedoe voor een nieuwe Lama, hebben ze er 1 gevonden: AdJust[/fgcolor] en komt ie vervolgens nooit in het programma. Ja 1x als gast.



Heb ik iets gemist?



Of komt er nu een nieuwe ronde: Waar is AdJust gebleven?
Alle reacties Link kopieren
Smaken verschillen. Ik vond deze uitzending beter dan de vorige.

Een 'topper' (...) was voor mij die met Gordon waarin hij en Gerard Joling werden nagedaan, daar moest ik erg om lachen.

En de 'jezus-act' van Ruben Nicolai :D
Alle reacties Link kopieren
Ik vond deze uitzending ook wel leuk. Vooral de hamsterrat, waarbij Tijl dacht: een combinatie tussen een hamster en een rat.....



Adjust had wel een paar leuke moves, maar hij moet er idd nog inkomen. Dat is begrijpelijk. Ik denk dat het wel helemaal goed gaat komen met Adjust. En ik hoop dat ik hem dan ook kan zien opttreden 13 augustus.
Alle reacties Link kopieren
Hij was vandeweek op de radio bij Chiel en hij vroeg ook waarom hij niet vaker al op TV was, toen zei hij dat die aflevering van deze week de enige was van dit seizoen waar hij in zit. Toen Chiel zei dat hij dus wel erg genaaid was mompelde hij alleen wat en ik had het idee of hij zelf ook niet het idee had of hij vaker mee zou gaan doen (wel bij de voorstellingen door het land af en toe zei hij nog, maar niet op TV).
Alle reacties Link kopieren
Pluizemuis, die info komt goed van pas nu ;) Ga zondag naar een tv-opname van de Lama's, en hoopte eigenlijk al dat Ad-Just niet zou komen, vind het om zich wel grappig, maar vind de rest veeeel leuker! Nou is de kans dus groot dat hij er niet bij is ;)

Wel een raar verhaal eigenlijk, dat hij het hele seizoen maar 1x te zien is (en dan nog een keer als gast, maar dat vind is anders). Kan me wel voorstellen dat hij eerst goed moet oefenen, maar zo weinig...Niet dat ik het erg vind dus!
Alle reacties Link kopieren
Op de site staat ook nog een Neger die bij de Lama's zou zitten. Die heb ik tot op heden ook nog niet voorbij zien komen.
Alle reacties Link kopieren
Op de site staat ook nog een Neger (een donkere man) ;)die bij de Lama's zou zitten. Die heb ik tot op heden ook nog niet voorbij zien komen.
Dat was mij ook al eens opgevallen, misschien komt hij dit seizoen ook nog niet ofzo? Snap er vrij weinig van eigenlijk...Maar eigenlijk vind ik het team zoals het nu is, met Ruben, Ruben, Tijl en Jeroen wel erg leuk!!
Alle reacties Link kopieren
Adjust hmm... heb hem gisteren dus ook in actie gezien maar ik vind hem dus helemaal niet leuk: zijn gezichtsuitdrukkingen, zijn maniertjes, vaak ook steeds hetzelfde. Nee vind hem niet grappig ...
Alle reacties Link kopieren
Ben dus niet de enige die Adjust niet leuk vond gisteren. Ach als hij er maar voor één keertje inzit dit seizoen dan is het niet zo'n ramp.

Arie was ook niet altijd leuk dat viel me wel op.
Alle reacties Link kopieren
Vond Adjust ook niet echt grappig, inderdaad vaak hetzelfde.



Jeroen vind ik echt hilarisch! Sara vond ik trouwens ook echt tof!



Die neger (weet zijn naam ook niet meer) heb ik gezien tijdens een try out van de Lama's in Rotterdam. Het is volgens mij ook een Rotterdammer. Hij echt echt niet gemaakt om bij de lama's mee te doen, echt enorm slecht. Geen 1 keer om hem moeten lachen en heel de zaal trouwens ook niet.



Wat mij wel op viel was gisteren dat de andere lama's niet moesten lachen als Adjust iets deed, terwijl ze onderling vaak in een deuk liggen.
Alle reacties Link kopieren
Hè hè daar was ie dan eindelijk.



Super leuke aflevering. En AdJust blijft ook super leuk.
Alle reacties Link kopieren


Ben dus niet de enige die Adjust niet leuk vond gisteren. Ach als hij er maar voor één keertje inzit dit seizoen dan is het niet zo'n ramp.

Arie was ook niet altijd leuk dat viel me wel op.





Ik vind Arie juist geweldig!!! De anderen ook, maar bij Arie heb ik altijd dat ik al moet lachen als ik hem alleen maar zie lopen. Hij heeft gewoon iets komisch.



Binnenkort ga ik naar de cabarestafette. Het schijnt (volgens de geruchten van de schouwburg) dat Ruben Nicolai er ook inzit die avond. Leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond AdJust wel leuk maar hij speelt heel anders dan de rest. Zijn grappen en uitspraken zijn wat 'intelligenter' dan die van de rest. Ik vond het een beetje een moeizame start eerlijk gezegd. Net als bij 'de slechtste onderwaterdocumentaire' kwam hij wel helemaal uit de verf. Hij moet het meer van het fysieke hebben denk ik.

Maar de leukste vind ik Ruben Nicolai, echt een schatje! En ook erg grappig.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind juist die simpele humor zo leuk. Niet als je het al van ver ziet aankomen, maar als ze het juist zo dichtbij vinden dat je het gewoon over het hoofd ziet. Zoals Tijl met zijn (voedselbank act): "Ik zit nu al een tijdje bij jullie bank,  maar mijn chipsknip doet het niet".



Ik heb het idee dat Adjust nog een beetje moet groeien in de interactie met de anderen. Dat vond ik van Jeroen trouwens ook. Eerlijk gezegd vind ik Adjust op dit moment geen aanwinst voor de Lama's, maar ik wil hem ook nog niet afschrijven. ZIjn hele onderwateract is mij trouwens niet bijgebleven. Kan me werkelijk waar niet herinneren, wat hij heeft gedaan... (Refresh my memory!).
Alle reacties Link kopieren
Ik merk dat dat de grappen nooit meer over sex gaan nu Sarah weg is.
Alle reacties Link kopieren
. ZIjn hele onderwateract is mij trouwens niet bijgebleven. Kan me werkelijk waar niet herinneren, wat hij heeft gedaan... (Refresh my memory!).
Ja hoe moet je dat omschrijven? Hij beeldde een duiker uit die een heel onverstaanbaar verhaal hield. net of hij een duikersuitrusting aanhad en dus onmogelijk te verstaan was. Dat was weer zoiets fysieks, en geknipt voor hem. Ik moet zeggen dat ik ook wel van die simpele humor hou hoor, zoals de chipsknip en de act bij de dierenwinkel vond ik ook geweldig (lekker zacht vachtje he? Dat is geen vacht, maarreeh.. veren. Ja, het is meer een een verenPAK'. Simpel en als je het leest helemaal niet leuk maar de manier waarop het gebracht wordt is gewoon zo grappig. En Pino over het feestje bij Sien toen Tommy met een fles jenever aankwam en Hakim nog wat hapjes erbij mimede.

Ik vond die Valerio trouwens ook niet echt een aanwinst voor de show. Hij heeft nog geen drie woorden gezegd denk ik. Wat een saaie gast zeg.
Alle reacties Link kopieren
Nou deze week ontbrak ie weer, toch is ie in het publiek gespot???????!!!!!



Beetje vreemd toch?
Alle reacties Link kopieren
Op de site staat ook nog een Neger die bij de Lama's zou zitten. Die heb ik tot op heden ook nog niet voorbij zien komen.
Die was er dus afgelopen uitzending bij. Niks aan die vent. Ik vond 'm echt niet grappig. Leukste combi is toch met Ruben, Ruben, Tijl en Jeroen.
Alle reacties Link kopieren


quote: duploo reageerde



Op de site staat ook nog een Neger die bij de Lama's zou zitten. Die heb ik tot op heden ook nog niet voorbij zien komen.



Die was er dus afgelopen uitzending bij. Niks aan die vent. Ik vond 'm echt niet grappig. Leukste combi is toch met Ruben, Ruben, Tijl en Jeroen.



Helemaal mee eens!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Ad-Just in Lama gezocht helemaal geweldig, maar inderdaad met de andere lama's erbij valt ie in het niet.

Ook Jandino Asporaat vond ik afgelopen vrijdag 10x niks, en ik had het idee dat de andere lama's ook zoiets hadden van: "Wat doet hij hier?" Ze zaten 'm een beetje uit te lachen.

Jeroen van Koningsbrugge vind ik daareentegen wel een echte lama, net zoals mopsmops en astair vind ik de lama's het leukst met Ruben, Ruben, Jeroen en Tijl. Arie en Sarah vond ik destijds niets. Sarah schreeuwde alleen maar, het ging alleen maar over seks en ze vond zichzelf erg grappig.

Arie kon wel grappig zijn, maar ook niet altijd.





Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me helemaal aan bij de voorgangers. Die Jandino vond ik echt helemaal niets. Adjust gaat dan nog wel, maar die Jandino hoeft helemaal niet meer. Ik had soms het idee dat hij niet eens uit zijn woorden kon komen. Jeroen is echt een hele goede vervanging voor Arie en Sara. De gozer is wel goed. Favo groep idd Tijl, Ruben, Ruben en Jeroen.
Alle reacties Link kopieren
Die Jandino of hoe hij heet vind ik ook niks. Aanvankelijk dacht ik nog dat dat nadenken bij z'n act hoorde, maar hij is gewoon traag! Ook deed hiij meermalen iets wat bij Lama Gezocht sterk bekritiseerd werd; hij was niet collegiaal, maar gaf een andere draai aan een verhaal, begon zelf een nieuw verhaal waardoor de ander(en) niet-begrijpend stonden te kijken. En op momenten dat hij wel iets moest bedenken (en je zag dat er ook naar hem gekeken werd van 'komt er nog wat') aan het begin van een odnerdeel, kwam er niks of legde hij het balletje snel bij de ander. Heel teleurstellend! Volgens mij is deze jongen absoluut niet in de wieg gelegd voor improvisatie, da's jammer bij een programma dat volledig om improvisatie draait en ik begrijp ook niet hoe ze hem hebben kunnen kiezen. Maar ja. Wie weet is hij volgende week ineens geweldig (...).



Ad-Just vond ik dan een stuk beter. Ben benieuwd of er met hem gerepeteerd wordt of dat het stomweg niet gaat werken. Op zich ben ik ook heel tevreden met het team van twee Rubens, Jeroen en Tijl. Ad-Just zou dan een goeie reserve-Lama zijn. Ik vraag me af of dat nu ook is wat er gebeurt. Vind ik zelf geen ramp, maar ik zou het voor hem wel lullig vinden...
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Ad-Just bij het programma Lama gezocht de beste van allemaal en ik hoopte ook echt dat hij de winaar zou zijn,maar nu ik hem mee heb zien spelen bij de echte Lama's vind ik hem niet goed uit de verf komen.Natuurlijk moet hij groeien en spelen de Lama's al jaren samen en op het podium,maar ik vond zijn niveau echt een stuk lager dan van de heren.Ik zie het liefst Tijl,Ruben,Ruben en mijn favoriet Jeroen op het podium staan.Die jongens zijn zo goed met zijn vieren! Ik vind ook dat Ruben Nicolai echt superscherp is dit seizoen.Heerlijk programma is het en ik kijk er altijd weer naar uit.Is het al bijna vrijdag?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat succes bij de Lama's zeer zeker ook gepaard moet gaan met zelfvertouwen. Zo was Ruben Nicolai in die voorwerpen ronde met zijn "mannetje van het herentoilet" ook niet zo sterk, maar door de manier waarop hij het brengt (en dus zijn zelfvertrouwen) was het wel grappig.



Ik verwacht dat de druk voor Adjust nu alleen maar groter wordt. Lama zijn is ook echt een vak, dat blijkt wel weer!



Jeroen is trouwens echt steengoed! Jandrino vind ik ook niets aan. Idd niet collegiaal zoals eerder gezegd hier.
Alle reacties Link kopieren
Artikel Party: Ruben van de M over Adjust
Alle reacties Link kopieren
Wat raar dat de berichtgeving naar hem toe kennelijk is dat het minder leuk is sinds Sara en Arie weg zijn. Ik vind het juist veel leuker, maar dan wel vooral in de bezetting met Jeroen. Jandrino vind ik zoals eerder gezegd helemaal niks en Ad-Just komt ook nog niet echt goed op stoom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven