Entertainment alle pijlers

Lelijke vrouwen

19-09-2008 00:46 450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Regelmatig zie ik topics van " Wie vind je een mooie ( bekende vrouw ) Mijn vraag is " Wie vind je een lelijke bekende vrouw"?

Ik vind Halina van Reijn? absoluut geen mooie vrouw.

En jullie??
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
quote:fleurtje schreef op 13 maart 2009 @ 10:57:

Zwarte Magica!O, ja! Gniffel.
Ik vind Yolante geil, dus die mond mag ze gebruiken.

Maar ja dat woord stond niet er discussie hier.

Dus......... gaan we weer verder.

Zwarte Magica, ja ! Jemig, wat een gelijkenis!
DTEEZ!
Sonja Bakker vind ik ook erg met haar spraakgebrek.
Yolanthe heeft uiteraard een goed figuur en mooi haar, maar haar gezicht vind ik ook lelijk.
Haha, leuk hè die verschillende smaken!
DTEEZ!
quote:kaatje_85 schreef op 13 maart 2009 @ 10:43:

[afbeelding]

Michaela Romanini dus. Ziet eruit alsof ze al 3 keer overleden is.Ohw hemel.... ik vind dit echt een heeeeeeeeeeeeeeele lelijke vrouw ja.... gadver... dat ze bestaan!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:hova schreef op 19 september 2008 @ 11:46:

Angelina Jolie een mooi lijf??? Sorry hoor, maar dat is echt een gratenpakhuis: er zit geen vorm in! Geen heupen, borsten of andere rondingen (bijna net zo eng als het lijf van Keira Huppeldepup van Pirates ot Carribean) . En dan ook nog van top tot teen bedekt door tattoos...

Haar gezicht is (op die vreselijke lippen na dan, maar die zijn bij haar puur natuur: kan ze ook niets aan doen ) verder wel mooi.

[...]

Sorry? Angelina Jolie geen rondingen?

Ik vind dat ze prachtige tieten heeft . Sowieso een goed figuur.
Lieve Tang, wat dacht je.....dit wordt allemaal gemanipuleerd en gefotoshopt.

Moet je haar eens in het echt zien, of op een "kale" foto. Ze is echt mager.
Vind ook niets aan die Yolanthe hoor....... niet mijn smaak.

Lelijk wil ik niet zeggen, maar een rare mond en dat haar vind ik ook niets.

A. Jolie kan heul mooi zijn.

En Doutzen is prachtig.

Zelfs Posh is wel mooi op een of andere wijze,lekker eigenzinnig met haar hakken en kleding.

Deed een moord voor die figuurtjes en de wilskracht om dat te houden.

Mmmm hier valt het nog mee.
quote:elleinspe schreef op 13 maart 2009 @ 12:05:

Deed een moord voor die figuurtjes en de wilskracht om dat te houden.Mwah, als je genoeg geld hebt voor een personal trainer en het bovendien nodig is voor je werk om er goed uit te zien heb je niet zoveel wilskracht nodig hoor.... En of het zo gezond is is ook nog maar de vraag.....
quote:elleinspe schreef op 13 maart 2009 @ 12:05:

En Doutzen is prachtig.

Die zag ik laatst voor het eerst in een reclame op tv, had haar nog nooit gezien. Vind ik ook een erg lelijk onaantrekkelijk meisje. Ze heeft zo'n sla-er-op-smoeltje.
Oh ja, die wilskracht... Bij hun heet het wilskracht en bij anderen anorexia. Nee, liever niet.
quote:fleurtje schreef op 13 maart 2009 @ 12:33:

[...]

Die zag ik laatst voor het eerst in een reclame op tv, had haar nog nooit gezien. Vind ik ook een erg lelijk onaantrekkelijk meisje. Ze heeft zo'n sla-er-op-bek.

Een sla-er-op-bek??

Meen je dat Fleur? Ik vind haar wel mooi eigenlijk.

Yolanthe is gewoon een prototype lekker wijf. Grappig dat veel vrouwen haar niets vinden. Bijna elke vent vindt haar wel knap.

Angelina had heel mooie rondingen. Helaas teveel vermagerd.
quote:fleurtje schreef op 13 maart 2009 @ 12:33:

[...]

Die zag ik laatst voor het eerst in een reclame op tv, had haar nog nooit gezien. Vind ik ook een erg lelijk onaantrekkelijk meisje. Ze heeft zo'n sla-er-op-bek.Ik weet niet precies hoe ze eruit ziet, maar dat zegt genoeg
En ik vind Yolanthe echt een héle mooie vrouw.

Gek dat zoveel mensen hier dat niet vinden eigenlijk, ik zie niet wat er aan haar niet mooi zou kunnen zijn (maar smaken verschillen, dat is duidelijk).
quote:Liv schreef op 13 maart 2009 @ 12:10:

[...]

Mwah, als je genoeg geld hebt voor een personal trainer en het bovendien nodig is voor je werk om er goed uit te zien heb je niet zoveel wilskracht nodig hoor.... En of het zo gezond is is ook nog maar de vraag.....

Oké verkeerd verwoord, met behulp van een PT is het mss wel makkelijker maar ze moeten het wel zelf doen.

Ik bedoel als ik een jaar op konijnenvoer ga leven heb ik mss ook zo'n figuurtje..............ok denk het niet!

En fotoshoppen natuurlijk.........maar dan nog.
quote:Digitalis schreef op 13 maart 2009 @ 12:36:

Meen je dat Fleur? Ik vind haar wel mooi eigenlijk.

Yolanthe is gewoon een prototype lekker wijf. Grappig dat veel vrouwen haar niets vinden. Bijna elke vent vindt haar wel knap.

.

Grappig, de mannen die ik ken, dan weer niet, inclusief mijn vriend.

En over Doutzen K.: ik had bek veranderd in smoeltje, vond ik wat aardiger staan
Doutzen vind je ook niets met d'r sla-er-op-smoeltje

Haha Fleur... ik vind dat ook echt grappig. (nee niet cynisch bedoelt)

Ik vind Doutzen echt een prachtig meisje...

Jemig. Wie vind jij wel mooi fleurtje (dat mag vast niet op dit topic, maar toch)
DTEEZ!
Ik vind Sophie Hilbrand mooi. En Ellemieke Vermolen (maar ik ken niemand anders die Ellemieke V. mooi vindt ). Tooske. Sacha van het journaal, kom even niet op haar achternaam. Katja Schuurman vond ik mooi maar nu niet meer; gezicht 'groeit' niet. Weny van Dijk vind ik meestal mooi. Haar ex ook, maar das een ander verhaal.
Oh ja, mooi: Carice van Houten (wat weer bevestigt dat mooie meisjes vaak een lelijke vriendin hebben :-)) en Thekla Reuten.
Je houdt duidelijk van blonde vrouwen, Fleurtje :-) (op Katja na, dan).

Overigens, in het topic lelijke vrouwen, mag ik toch hopelijk wel even kwijt dat ik Tooske én superirritant, én superlelijk vind. En dan ook nog Tooske heten.....
En zaza van Het Zandkasteel natuurlijk.
Ellemieke is zeker geen lelijke meid, maar zij heeft zo'n irritatiechakra, als ik haar zie ben ik geirriteerd.. maar lelijk is ze inderdaad niet. Maar eigenlijk vind ik haar ook niet mooi. Beetje wat jij met Yolanthe hebt vermoed ik.

Dat heb ik ook met Tooske, vind ik ook geen lelijke meid hoor, maar ja...

Sacha de Boer! Snap ik!

Katja vond ik ook zo mooi en Wendy ook. Welke ex, Chris Zegers of Xander? Ik ben namelijk helemaal niet van de Chris Zegers...

Nou bedankt voor je antwoord, kan ik weer iets mee..
DTEEZ!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven