Lelijke vrouwen
vrijdag 19 september 2008 om 00:46
vrijdag 13 maart 2009 om 13:13
Ik vind haar ook dik Fleurtje en gadver, is dat die Hazestelg? Smerige foto voor een jong meisje.
Susan Smit vind ik heel erg mooi. Maar ik vind haar ook geen typische Hollandse vrouw, ze heeft iets Slavisch.
Sylvie Meis vind ik ook niks, ze ziet er zo dom uit.
Carice van Houten vind ik mooi, arme Halina. Sascha de Boer is ook leuk.
Susan Smit vind ik heel erg mooi. Maar ik vind haar ook geen typische Hollandse vrouw, ze heeft iets Slavisch.
Sylvie Meis vind ik ook niks, ze ziet er zo dom uit.
Carice van Houten vind ik mooi, arme Halina. Sascha de Boer is ook leuk.
vrijdag 13 maart 2009 om 16:45
zaterdag 14 maart 2009 om 18:00
Doutzen lelijk? Yolanthe lelijk?
Volgens mij mis ik iets... Ik vind sowieso heel weinig mensen lelijk (rotwoord ook) maar volgens mij zijn zij dat sowieso niet. Iedereen heeft dan wel een andere smaak, maar volgens mij kan je hun moeilijk als lelijk bestempelen
Ik vind Patty Brard wel lelijk... te hard, te ordinair, dat straalt ze ook uit.
Volgens mij mis ik iets... Ik vind sowieso heel weinig mensen lelijk (rotwoord ook) maar volgens mij zijn zij dat sowieso niet. Iedereen heeft dan wel een andere smaak, maar volgens mij kan je hun moeilijk als lelijk bestempelen
zondag 15 maart 2009 om 19:00
quote:Zamirah schreef op 13 maart 2009 @ 12:04:
Lieve Tang, wat dacht je.....dit wordt allemaal gemanipuleerd en gefotoshopt.
Moet je haar eens in het echt zien, of op een "kale" foto. Ze is echt mager.Tuurlijk wordt dat allemaal gephotoshopt, maar ook in andere films en op andere foto's vind ik serieus dat ze prima tieten en een prima kont heeft. Echt, beweren dat ze graatmager zonder rondingen is vind ik van de zotte.
Lieve Tang, wat dacht je.....dit wordt allemaal gemanipuleerd en gefotoshopt.
Moet je haar eens in het echt zien, of op een "kale" foto. Ze is echt mager.Tuurlijk wordt dat allemaal gephotoshopt, maar ook in andere films en op andere foto's vind ik serieus dat ze prima tieten en een prima kont heeft. Echt, beweren dat ze graatmager zonder rondingen is vind ik van de zotte.
zondag 15 maart 2009 om 19:05
quote:lindy schreef op 19 september 2008 @ 00:50:
Jan Terri
www.youtube.com/watch?v=dZ94vnmvPrwIs deze Jan Terri een zgn. Youtube-star? Wel schattig, is ze niet helemaal normaal?
Jan Terri
www.youtube.com/watch?v=dZ94vnmvPrwIs deze Jan Terri een zgn. Youtube-star? Wel schattig, is ze niet helemaal normaal?
zondag 15 maart 2009 om 19:43
quote:marijn_81 schreef op 14 maart 2009 @ 18:00:
En die vind ik dan weer niet lelijk.
Idd, smaken verschillen
En die vind ik dan weer niet lelijk.
Idd, smaken verschillen
maandag 16 maart 2009 om 08:09
Ik snap de hilariteit om Fraukje de Both niet zo.
Ik blijf met mijn blik altijd steken op die foeilelijke neus van haar
Voor de rest komen hier namen voorbij waarvan wordt gezegd dat ze lelijk zijn dat ik denk ,come on, die is verre van lelijk.
Angelina Jolie is ech nie lelijk.
Wendy van Dijk is toch niet lelijk, als wel de pispaal van 2009.
Ik blijf met mijn blik altijd steken op die foeilelijke neus van haar
Voor de rest komen hier namen voorbij waarvan wordt gezegd dat ze lelijk zijn dat ik denk ,come on, die is verre van lelijk.
Angelina Jolie is ech nie lelijk.
Wendy van Dijk is toch niet lelijk, als wel de pispaal van 2009.
maandag 16 maart 2009 om 10:02
quote:robo schreef op 13 maart 2009 @ 12:56:
Wie ik trouwens echt oprecht lelijk vind: Vanessa Paradis. Rare uit elkaar staande ogen... raar rond bolletje... hier in Frankrijk zijn ze weg van haar maar ik vind het drie keer niks.
Wat ziét Johnny Depp toch in haar, vraag ik me af?
Ze is skeletdun en ziet eruit alsof ze al jarenlang dagelijks meerdere pakjes sigaretten wegpaft, maar ze heeft wel een bepaalde x-factor. Maar om eerlijk te zijn: In haar Be my baby-clip (uit 1992) zag ze er nog een stuk frisser uit dan nu. Ook al mager, alleen niet zo afgeleefd. Daar durf ik haar bijna móói te noemen.
Naast Nicole Richie en de Olsen Twins, die ik ergens aan het begin van dit topic noemde, ben ik Sylvie Meis heel erg lelijk gaan vinden. Ik vond het met haar natuurlijke gewicht een mooie vrouw (ookal lijkt het me een heks), maar nu lijkt het net alsof haar hoofd er bijna af valt. En die grijns op haar smoel lijkt steeds nepper te worden.
Wie ik trouwens echt oprecht lelijk vind: Vanessa Paradis. Rare uit elkaar staande ogen... raar rond bolletje... hier in Frankrijk zijn ze weg van haar maar ik vind het drie keer niks.
Wat ziét Johnny Depp toch in haar, vraag ik me af?
Ze is skeletdun en ziet eruit alsof ze al jarenlang dagelijks meerdere pakjes sigaretten wegpaft, maar ze heeft wel een bepaalde x-factor. Maar om eerlijk te zijn: In haar Be my baby-clip (uit 1992) zag ze er nog een stuk frisser uit dan nu. Ook al mager, alleen niet zo afgeleefd. Daar durf ik haar bijna móói te noemen.
Naast Nicole Richie en de Olsen Twins, die ik ergens aan het begin van dit topic noemde, ben ik Sylvie Meis heel erg lelijk gaan vinden. Ik vond het met haar natuurlijke gewicht een mooie vrouw (ookal lijkt het me een heks), maar nu lijkt het net alsof haar hoofd er bijna af valt. En die grijns op haar smoel lijkt steeds nepper te worden.
maandag 16 maart 2009 om 10:20
quote:marijn_81 schreef op 14 maart 2009 @ 18:00:
.
Precies. LELIJK?
Een vrouw vind ik niet snel lelijk. Sommige vrouwen vind ik minder mooi. Sommigen zijn echt lelijk maar de namen die hier voorbij komen, nee, die kan ik niet als lelijk zien. En als je naar jezelf gaat kijken, kun je echt niet deze vrouwen als lelijk bestempelen. Te vreemd om zo'n vrouwen lelijk te noemen.
.
Precies. LELIJK?
Een vrouw vind ik niet snel lelijk. Sommige vrouwen vind ik minder mooi. Sommigen zijn echt lelijk maar de namen die hier voorbij komen, nee, die kan ik niet als lelijk zien. En als je naar jezelf gaat kijken, kun je echt niet deze vrouwen als lelijk bestempelen. Te vreemd om zo'n vrouwen lelijk te noemen.
maandag 16 maart 2009 om 10:32
maandag 16 maart 2009 om 11:11
quote:v1981 schreef op 16 maart 2009 @ 10:02:
[...]
Ik durf haar daar zeker mooi te noemen!
[...]
Ik durf haar daar zeker mooi te noemen!
maandag 16 maart 2009 om 12:29