Entertainment alle pijlers

Lelijke vrouwen

19-09-2008 00:46 450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Regelmatig zie ik topics van " Wie vind je een mooie ( bekende vrouw ) Mijn vraag is " Wie vind je een lelijke bekende vrouw"?

Ik vind Halina van Reijn? absoluut geen mooie vrouw.

En jullie??
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
Ik vind haar ook dik Fleurtje en gadver, is dat die Hazestelg? Smerige foto voor een jong meisje.

Susan Smit vind ik heel erg mooi. Maar ik vind haar ook geen typische Hollandse vrouw, ze heeft iets Slavisch.

Sylvie Meis vind ik ook niks, ze ziet er zo dom uit.

Carice van Houten vind ik mooi, arme Halina. Sascha de Boer is ook leuk.
quote:Djoels schreef op 13 maart 2009 @ 12:53:

Ik ken maar één zaza en dat is de kakkerlak uit pluk van de petteflat. Neem aan dat we het nu over kinder

programma's hebben? Dan haak ik even af.
quote:Digitalis schreef op 13 maart 2009 @ 13:13:

Ik vind haar ook dik Fleurtje en gadver, is dat die Hazestelg? Smerige foto voor een jong meisje.

Ik wou typen dat ze een hoerekop heeft, maar daarmee zou ik alle hoeren over een kam scheren en dat isse nie eerlijk
Whaha Fleurtje, ordinaire plofkop mag wel. Goedkope hoerenkop ook. Die zou nooit veel geld verdienen Maar ja, uit zulke ouders verwacht je ook geen mooi kind met noemenswaardig IQ...
Wendy van Dijk vind ik lelijk. Ze is ontzettend verlopen, de laatste jaren.
Verder lelijk: Paris Hilton, Mabel Wisse Smit en haar schoonzus Laurentine vind ik net een kerel.
Zamirah....wat is dat?!
ze zijn niet lelijk maar ze komen zo dom over en daarom vind ik ze wel lelijk

Tooske

Jorinde de Mol

Chantal Janzen
Dat is Mabel Wisse Smit, Minny......

Brr.
quote:Zamirah schreef op 13 maart 2009 @ 15:17:

Wendy van Dijk vind ik lelijk. Ze is ontzettend verlopen, de laatste jaren.Ja, en met de laatste opnames van X-factor valt dat helemaal op. Dat dode geblondeerde kapsel en haar oranje gezicht. Ziet er niet uit.
Grief is just love with nowhere to go
Er was hier ooit iemand op het forum die pretendeerde een BN'er te zijn en Van Dijk te kennen en die vond het zoooooooooooo gemeen hoe er hier over haar Wendy geschreven werd. Weet niet meer hoe ze heette, iets met een -B.
Het heeft veel weg van iets dat ik van mijn vliegenmepper schraap....brrr....

Jorinde Mol vind ik trouwens wel superduperyukkie....!
Doutzen lelijk? Yolanthe lelijk?

Volgens mij mis ik iets... Ik vind sowieso heel weinig mensen lelijk (rotwoord ook) maar volgens mij zijn zij dat sowieso niet. Iedereen heeft dan wel een andere smaak, maar volgens mij kan je hun moeilijk als lelijk bestempelen

Ik vind Patty Brard wel lelijk... te hard, te ordinair, dat straalt ze ook uit.
quote:Zamirah schreef op 13 maart 2009 @ 12:04:

Lieve Tang, wat dacht je.....dit wordt allemaal gemanipuleerd en gefotoshopt.

Moet je haar eens in het echt zien, of op een "kale" foto. Ze is echt mager.Tuurlijk wordt dat allemaal gephotoshopt, maar ook in andere films en op andere foto's vind ik serieus dat ze prima tieten en een prima kont heeft. Echt, beweren dat ze graatmager zonder rondingen is vind ik van de zotte.
quote:lindy schreef op 19 september 2008 @ 00:50:

Jan Terri

www.youtube.com/watch?v=dZ94vnmvPrwIs deze Jan Terri een zgn. Youtube-star? Wel schattig, is ze niet helemaal normaal?
quote:marijn_81 schreef op 14 maart 2009 @ 18:00:

Volgens mij mis ik iets... Ik vind sowieso heel weinig mensen lelijk (rotwoord ook) maar volgens mij zijn zij dat sowieso niet. Iedereen heeft dan wel een andere smaak, maar volgens mij kan je hun moeilijk als lelijk bestempelen

Ik vind Patty Brard wel lelijk... te hard, te ordinair, dat straalt ze ook uit.

En die vind ik dan weer niet lelijk.

Idd, smaken verschillen
Paris Hilton vind ik echt een gedrocht brrrr.
Ik snap de hilariteit om Fraukje de Both niet zo.

Ik blijf met mijn blik altijd steken op die foeilelijke neus van haar

Voor de rest komen hier namen voorbij waarvan wordt gezegd dat ze lelijk zijn dat ik denk ,come on, die is verre van lelijk.

Angelina Jolie is ech nie lelijk.

Wendy van Dijk is toch niet lelijk, als wel de pispaal van 2009.
quote:robo schreef op 13 maart 2009 @ 12:56:

Wie ik trouwens echt oprecht lelijk vind: Vanessa Paradis. Rare uit elkaar staande ogen... raar rond bolletje... hier in Frankrijk zijn ze weg van haar maar ik vind het drie keer niks.

Wat ziét Johnny Depp toch in haar, vraag ik me af?

Ze is skeletdun en ziet eruit alsof ze al jarenlang dagelijks meerdere pakjes sigaretten wegpaft, maar ze heeft wel een bepaalde x-factor. Maar om eerlijk te zijn: In haar Be my baby-clip (uit 1992) zag ze er nog een stuk frisser uit dan nu. Ook al mager, alleen niet zo afgeleefd. Daar durf ik haar bijna móói te noemen.

Naast Nicole Richie en de Olsen Twins, die ik ergens aan het begin van dit topic noemde, ben ik Sylvie Meis heel erg lelijk gaan vinden. Ik vond het met haar natuurlijke gewicht een mooie vrouw (ookal lijkt het me een heks), maar nu lijkt het net alsof haar hoofd er bijna af valt. En die grijns op haar smoel lijkt steeds nepper te worden.
quote:marijn_81 schreef op 14 maart 2009 @ 18:00:

.

Precies. LELIJK?

Een vrouw vind ik niet snel lelijk. Sommige vrouwen vind ik minder mooi. Sommigen zijn echt lelijk maar de namen die hier voorbij komen, nee, die kan ik niet als lelijk zien. En als je naar jezelf gaat kijken, kun je echt niet deze vrouwen als lelijk bestempelen. Te vreemd om zo'n vrouwen lelijk te noemen.
quote:Princesita schreef op 13 maart 2009 @ 11:01:

Sonja Bakker vind ik ook erg met haar spraakgebrek.

Hahah, dat is een West-Fries accent! (ik voel me niet niet niet aangesproken! Alhoewel, bij mij valt het nog wel mee)

Lekkere knauw erin he?!
quote:v1981 schreef op 16 maart 2009 @ 10:02:

[...]

Ze is skeletdun en ziet eruit alsof ze al jarenlang dagelijks meerdere pakjes sigaretten wegpaft, maar ze heeft wel een bepaalde x-factor. Maar om eerlijk te zijn: In haar Be my baby-clip (uit 1992) zag ze er nog een stuk frisser uit dan nu. Ook al mager, alleen niet zo afgeleefd. Daar durf ik haar bijna móói te noemen.

Ik durf haar daar zeker mooi te noemen!
na lang nadenken heb ik voor mezelf ook iemand gevonden die ik echt heel lelijk en sikkeneurig type vind, echt afstotelijk.

ten eerste vind ik het een mega sjacherijn en ik vind haar veel te dun en ik vind haar 0 uitstraling hebben, niks liefs en heel bitchy.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven