Lelijke vrouwen
vrijdag 19 september 2008 om 00:46
maandag 16 maart 2009 om 12:36
quote:sarah2ndlife schreef op 16 maart 2009 @ 12:31:
en deze snap ik ook niet dat het mooi wordt gevonden
[afbeelding]
Type 'zo normaal dat je er bijna niets tegen kunt hebben', dus een grote doelgroep aansprekend. Vooral in doe-maar-gewoon-dan-doe-je-al-gek-genoeg-Nederland.
Ik vind haar een enorm saai hoofd hebben, maar om nou te zeggen dat er verder iets aan mankeert...
en deze snap ik ook niet dat het mooi wordt gevonden
[afbeelding]
Type 'zo normaal dat je er bijna niets tegen kunt hebben', dus een grote doelgroep aansprekend. Vooral in doe-maar-gewoon-dan-doe-je-al-gek-genoeg-Nederland.
Ik vind haar een enorm saai hoofd hebben, maar om nou te zeggen dat er verder iets aan mankeert...
maandag 16 maart 2009 om 12:40
Ik heb niet alles gelezen, misschien is ze al genoemd:
Tot een paar jaar geleden vond ik Cilly Dartell een mooie vrouw.
Jammer dat ze van die diepe lijnen tussen neus en mond gekregen heeft. Dat maakt haar gezicht zo mannelijk, valt erg op als ze haar haar steil lang haar gezicht heeft hangen. Kan geen recente foto van haar vinden.
Ze heeft wel heel mooie sprekende ogen.
Jammer dat ze van die diepe lijnen tussen neus en mond gekregen heeft. Dat maakt haar gezicht zo mannelijk, valt erg op als ze haar haar steil lang haar gezicht heeft hangen. Kan geen recente foto van haar vinden.
maandag 16 maart 2009 om 12:40
Ach ja, lelijk... Er minder mooi uitzien oke, maar echt lelijk? Maar goed dat is al een paar keer gezegd geloof ik.
Victoria Beckham heeft best een pittig smoeltje, maar doordat ze altijd zo afschuwelijk chagerijnig en bitchy kijkt vind ik haar gewoon niet mooi. En dat staat geen 1 vrouw. Ook al ben je nog zo mooi, door een chagerijnige blik verpest je het voor jezelf.
Victoria Beckham heeft best een pittig smoeltje, maar doordat ze altijd zo afschuwelijk chagerijnig en bitchy kijkt vind ik haar gewoon niet mooi. En dat staat geen 1 vrouw. Ook al ben je nog zo mooi, door een chagerijnige blik verpest je het voor jezelf.
...
maandag 16 maart 2009 om 13:22
quote:amarna schreef op 16 maart 2009 @ 12:40:
maandag 16 maart 2009 om 13:55
vrijdag 20 maart 2009 om 11:25
Ik vind Katja Schuurman van die kleine oogjes en een klein mondje hebben. Op een of andere manier kloppen die verhoudingen niet.
Aan de andere kant vind ik de mond van Angelina Jolie weer veel te groot. Ergens daar tussenin graag.
Ik vind Tooske dan wel weer mooi om te zien. Sophie Hilbrands eigenlijk ook wel. Tsja, dat vindt iemand anders dan weer niks.
O ja, Reese Witherspoon ook mooi. Wel allemaal blond trouwens.
Aan de andere kant vind ik de mond van Angelina Jolie weer veel te groot. Ergens daar tussenin graag.
Ik vind Tooske dan wel weer mooi om te zien. Sophie Hilbrands eigenlijk ook wel. Tsja, dat vindt iemand anders dan weer niks.
O ja, Reese Witherspoon ook mooi. Wel allemaal blond trouwens.
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
donderdag 26 maart 2009 om 13:34
quote:barba schreef op 20 maart 2009 @ 11:25:
Aan de andere kant vind ik de mond van Angelina Jolie weer veel te groot. Ergens daar tussenin graag.Ik denk dat als ik Angelina zoen, dat mijn lippen door haar lippen worden vermorzeld. Iemand zei dat haar mond op een opgeblazen k-t leek.
Aan de andere kant vind ik de mond van Angelina Jolie weer veel te groot. Ergens daar tussenin graag.Ik denk dat als ik Angelina zoen, dat mijn lippen door haar lippen worden vermorzeld. Iemand zei dat haar mond op een opgeblazen k-t leek.
World of Warcraft: Legion
vrijdag 27 maart 2009 om 12:06