Entertainment alle pijlers

Lelijke vrouwen

19-09-2008 00:46 450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Regelmatig zie ik topics van " Wie vind je een mooie ( bekende vrouw ) Mijn vraag is " Wie vind je een lelijke bekende vrouw"?

Ik vind Halina van Reijn? absoluut geen mooie vrouw.

En jullie??
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
Leontien van Moorsel vind ik met haar korte blonde haar en bruine gezicht niet meer zo mooi.

te gemaakt, te Leco
Leuk zo'n oud topic . Heeft iemand Inez Weski wel eens van dichtbij bekeken? Alles wat er mooi aan is verpest ze zelf met die poeplelijke make up

-------------------------------------------------------------

Dat vind ik pas een lelijke vrouw
Ik denk niet dat Inez enige reden heeft om zich druk te maken om haar uiterlijk.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Ik verbaas mij er altijd over dat Inez Weski zich met haar make-up nog lelijker maakt dan dat ze van zichzelf al is. Verder vind ik het best een leuke vrouw trouwens.
Verder vind ik weinig mensen erg lelijk. Iedereen heeft wel wat.
Vrouwen waarbij je bang met om ze te knuffelen omdat er dan het een en ander af kan vallen:

- Leotien van moorsel, zal wel zelfbruiner afgeven.

- Marijke helwege, zal wel ineens al een kaartenhuis in elkaar storten

- en ga zo maar door
quote:polki schreef op 14 december 2012 @ 13:47:

Vrouwen waarbij je bang met om ze te knuffelen omdat er dan het een en ander af kan vallen:

- Leotien van moorsel, zal wel zelfbruiner afgeven.

- Marijke helwege, zal wel ineens al een kaartenhuis in elkaar storten

- en ga zo maar door
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Ciska dresselhuys is niet zo aantrekkelijk hele rare stand van ogen heeft zij
Ciska lijkt sprekend op een Pekinees. Hoe veel make-up ze ook gebruikt en hoe goed verzorgd ze ook is, iets anders is er niet van te maken.
Dat is zo aan smaak onderhevig. Sommige mensen zijn niet klassiek mooi maar hebben wel "iets", zoals Halina. Bij Froukje is het vooral zonnebankbruin, dun en blond; zonder een van die drie zou het echt opvallen.
Heb ik ook met Angelina Jolie: ik vind haar er eng dun en gemeen uitzien. Maar niet veel mensen zijn het met me eens...
Inez Wezki bewonder ik dan weer omdat ze zo, dwars van heersende opvattingen, er uitziet zoals ze wil.

Ik vind het wel lef!
Vreemd topic. Als er iemand hier een topic opent met ik voel mij lelijk dan wordt er gereageerd van zal wel meevallen etc maar omdat dit nu bekende vrouwen betreft mogen wij schaamteloos maar reageren dat die persoon in kwestie inderdaad lelijk is? Ben altijd benieuwd naar de mensen die reageren hierop, ben je zelf zo mooi/aantrekkelijk of vind je jezelf ook lelijk en probeer je je eigen onzekerheid te verminderen door een topic te openen over vrouwen die "lelijk" zijn. Jammer dit soort gedrag van en door vrouwen, zal ook nooit veranderen.
Sommige mensen hebben zo'n persoonlijkheid. Dan valt het helemaal niet op of iemand mooi of lelijk is. Is met Inez het geval. Vind ik een topvrouw. Hetzelfde geldt voor Maarten van Rossum.
Ik kan iemand heel erg lelijk vinden als ze altijd een ontevreden of arrogante blik op hun gezicht hebben.

Dat kan iemand gewoon echt lelijk maken ongeacht hoe ze er uit zien.
quote:LouisaVuitton schreef op 14 december 2012 @ 22:03:

Sommige mensen hebben zo'n persoonlijkheid. Dan valt het helemaal niet op of iemand mooi of lelijk is. Is met Inez het geval. Vind ik een topvrouw. Hetzelfde geldt voor Maarten van Rossum.Ik vind Maarten van Rossum inderdaad ook een lelijke vrouw.
Van die sprieterige vrouwen zoals Helen Hunt, Jody Foster of Floortje Dessing.
quote:posi27 schreef op 14 december 2012 @ 21:50:

Vreemd topic. Als er iemand hier een topic opent met ik voel mij lelijk dan wordt er gereageerd van zal wel meevallen etc maar omdat dit nu bekende vrouwen betreft mogen wij schaamteloos maar reageren dat die persoon in kwestie inderdaad lelijk is? Ben altijd benieuwd naar de mensen die reageren hierop, ben je zelf zo mooi/aantrekkelijk of vind je jezelf ook lelijk en probeer je je eigen onzekerheid te verminderen door een topic te openen over vrouwen die "lelijk" zijn. Jammer dit soort gedrag van en door vrouwen, zal ook nooit veranderen.Zucht...lighten up darling.
quote:pinta schreef op 14 december 2012 @ 22:08:

Van die sprieterige vrouwen zoals Helen Hunt, Jody Foster of Floortje Dessing.Sprieten vind ik ook niet mooi. Maar Jodie Foster is toch geen spriet? Angelina Jolie zou er veel beter uitzien met een paar kilo erbij. Ik snap overigens wel dat veel filmactrices zo dun zijn.
Totaal off-topic, maar het meisje (die met de parel) bij louisa vuiton vind ik echt beeldschoon....

misschien vind ik daarom scarlett johansson ook wel mooi, want die heeft haar eens gespeeld.
Barbie!
quote:zammm schreef op 13 december 2012 @ 19:33:

Ik vind Halina van Rijn ook behoorlijk onaantrekkelijk.

Geen sorry.

Ik ook. Maar dat komt ook door haar blik, ik vind haar iets heel naars hebben.

Verder eens met types als marijke helwegen, rachel hazes, patty brard etc. Te bruin, te nep, te veel make-up en botox, brrrr.
quote:quattro35 schreef op 13 december 2012 @ 18:24:

[...]

Ik had haar nog nooit horen praten, maar sinds een poosje krakeelt ze in een radio commercial tegen aids dacht ik (Commercials die voor aids zijn hoor je nauwelijks

Ze ziet er prima uit, maar ow wee als ze zo'n tekst moet opzeggen, ik vind 't niet om aan te horen.Klopt! Ze is bloedmooi, maar dan moet ze wel haar mond houden
Als ik me er ook even in mag mengen.. :-)

Ik vind van die manwijven zo lelijk. Ze knippen ineens hun haar af als ze getrouwd zijn en trekken van die mannelijke spijkerbroeken aan met een fleecetrui of nog erger een bodywarmer en ze komen 15 kilo aan. Je herkent ze haast niet meer. Wat is er mis met een beetje voor jezelf zorgen, je haar leuk doen en iets kittigs aantrekken? Ook al ben je geen miss universe
Eens, ook al is 'de buit binnen' , beetje uiterlijke verzorging kan nooit kwaad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven