Entertainment alle pijlers

Lelijke vrouwen

19-09-2008 00:46 450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Regelmatig zie ik topics van " Wie vind je een mooie ( bekende vrouw ) Mijn vraag is " Wie vind je een lelijke bekende vrouw"?

Ik vind Halina van Reijn? absoluut geen mooie vrouw.

En jullie??
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
En die vrouw van dr. Phil vind ik ook niet mooi.

Halina lelijk?

ik vind Doutze Kroes lelijk! te nep en haar stem ook.. ik irriteer me matenloos als ik haar weer voorbij zie komen op tv! waardoor ik haar vroeger wel mooi vond.. maar nu irritant en waardoor ook lelijk!

ik vind veel mensen juist niet lelijk.. zelfs als ik mensen tegenkom op straat denk ik van wauw jij bent mooi zeg.. mooie ogen.. of mooi gezicht.. ik vind altijd wel iets.!
Ik vind vrouwen in principe mooi.

Wat ik minder vind: gebotoxte vrouwen, super slonzige vrouwen die niet om hun gezondheid/uiterlijk geven en alles laten lopen (figuurlijk gezien), hele domme vrouwen en super arrogante vrouwen.

Ik hou ook niet van vrouwen die niet zoveel kunnen maar wel constant in het nieuws zijn (Kim Kardashian, Paris Hilton)

Neppe en sletterige types val ik ook niet op.

Verder zijn vrouwen allemaal prachtig
quote:judliez schreef op 13 december 2012 @ 17:37:

ik vind altijd wel iets.!

Nu vond je bijvoorbeeld dat een oud topic uit de archieven opduiken wel lollig was?

Hoe kom je er op eigenlijk, googelde je op lelijke vrouw op viva?
'Ik vind altijd wel iets' strookt ook niet echt met beweren dat je Doutzen Kroes lelijk vindt.

Dat je haar niet bijzonder mooi vindt kan ik ergens nog begrijpen, maar echt 'lelijk', dus de hele andere zijde van het spectrum?

Smaken verschillen en zo maar Doutzen Kroes lelijk vinden vind ik eigenlijk gewoon verdacht.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Leuk zo'n oud topic . Heeft iemand Inez Weski wel eens van dichtbij bekeken? Alles wat er mooi aan is verpest ze zelf met die poeplelijke make up
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Trijntje Oosterhuis , is de lelijkst vrouw die ik rot nu toe gezien heb wat een gedrocht zeg
quote:alexatje schreef op 13 december 2012 @ 17:56:

Trijntje Oosterhuis , is de lelijkst vrouw die ik rot nu toe gezien heb wat een gedrocht zeg

Een gedrocht nog wel.

Zo zo.
quote:judliez schreef op 13 december 2012 @ 17:37:

Halina lelijk?

ik vind Doutze Kroes lelijk! te nep en haar stem ook.. ik irriteer me matenloos als ik haar weer voorbij zie komen op tv! waardoor ik haar vroeger wel mooi vond.. maar nu irritant en waardoor ook lelijk!

ik vind veel mensen juist niet lelijk.. zelfs als ik mensen tegenkom op straat denk ik van wauw jij bent mooi zeg.. mooie ogen.. of mooi gezicht.. ik vind altijd wel iets.!Maar bij Doutzen vind je niets?
Doutzen lelijk?

Ze kan je type niet zijn, maar lélijk?
Your luck's about to change, cher.
Wendy van dijk vind ik alleen mooi als Ushi ;) verder vind ik haar echt lelijk , Barbie en Brit en Ymke , Yolante Cabau , Kim Lian , Paty Brard
Doutzen lelijk? Haha, Doutzen is schitterend. Misschien niet je type, maar esthetisch gezien gewoon een bijna perfecte vrouw.

Trijntje een gedrocht? Wel een heel subjectieve aversie zeg...

Wat een naar topic eigenlijk, mja...
Doutzen is weer voor mij de mooiste vrouw , zo mooi dat het pijn in mijn ogen doet , wat een stoot is ze
Rachel Hazes.. Te bruin,veel te veel make-up. vind haar een vrouw met randjes.

En amanda krabbé.. connie breukhoven,Mariska helwegen. vind het zó jammer dat al die bekende vrouwen op elkaar gaan lijken.

Jaammer ook dat ze dikwijls ontkennen dat ze iets hebben laten doen/verbouwen..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
En Wilma Nanninga.. van een of ander roddelblad.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Nikkie Plessen Met die vierkante hoofd , en Nicolette met een varkens neusje ;)
Ik vond Doutzen niet uitzonderlijk mooi, maar ik zou met de beste wil niet kunnen zeggen `Wat is ze toch lelijk´.

Nee, over het algemeen moet het wel heel ver gaan wil je zo´n nare omschrijving geven.

@Judiez: je komt erg kinderlijk op me over. Omdat je in hatelijke termen spreekt als `lelijk´.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:alexatje schreef op 13 december 2012 @ 18:11:

Nikkie Plessen Met die vierkante hoofd , en Nicolette met een varkens neusje ;)Ik ben nu toch benieuwd hoe jij er zelf uitziet, als je op al die bekende vrouwen iets aan te merken hebt
Your luck's about to change, cher.
Doutzen vind ik wel oprecht, trouwens. Ik ben d´r wel mooier gaan vinden omdat het me een fijne persoon lijkt.

Of dat nu cliché klinkt of niet.

Bovendien heeft ze een stralende lach.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:LadyDarbanville schreef op 13 december 2012 @ 17:58:

Doutzen lelijk?

Ze kan je type niet zijn, maar lélijk?

Ik had haar nog nooit horen praten, maar sinds een poosje krakeelt ze in een radio commercial tegen aids dacht ik (Commercials die voor aids zijn hoor je nauwelijks

Ze ziet er prima uit, maar ow wee als ze zo'n tekst moet opzeggen, ik vind 't niet om aan te horen.
quote:alexatje schreef op 13 december 2012 @ 17:56:

Trijntje Oosterhuis , is de lelijkst vrouw die ik rot nu toe gezien heb wat een gedrocht zegje noemt mensen toch geen gedrochten?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
@judiez: ik erger me dan weer mateloos aan mensen die zich mateNloos irriteren...

verder vind ik niet zo gauw iemand lelijk. Ja, sommige extreem gebotoxte vrouwen, of vrouwen die hun gezicht volpleisteren met make up.
Ik vind Halina van Rijn ook behoorlijk onaantrekkelijk.

Geen sorry.
quote:alexatje schreef op 13 december 2012 @ 17:59:

Wendy van dijk vind ik alleen mooi als Ushi ;) verder vind ik haar echt lelijk , Barbie en Brit en Ymke , Yolante Cabau , Kim Lian , Paty BrardJe zal zelf vast volle zalen trekken gok ik zo.
Het is eigenlijk meer het karakter waardoor een ander voor mij lelijk wordt. Arrogantie, bijvoorbeeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven