Entertainment alle pijlers

Love Island

27-05-2019 20:44 1677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie zo snel nog geen topic over Love Island. En ik vind het altijd zo gezellig op de trash tv-topics, dus.. wie kijkt??

Tot nu toe al een hoop aanstelleritis bij het voorstelrondje..
Alle reacties Link kopieren
Anna is echt strontvervelend aan het worden. Krijg je geen speld tussen. En ze heeft een eendenmond-en kont.

Curtis vind ik dus sexy as hell.
Laat hem maar flink los gaan met Maura. Ik hou er van!
Wie zouden eruit gaan morgen?? Ik denk lucie en George ...
Happy birthday Anna! Waaah! Programma-makers vonden haar ook niet geweldig?!
Ik dacht nou net dat Lucy overal maar doorheen glipt, maar dat zal waarschijnlijk nu niet meer zo zijn.

Danny en Jordan waren een echt koppel en zij niet. Ze wilt Tommy en Tommy is bezet. Dus kan ze er beter uit! Ze heeft al een keer de gunfactor gehad, nu is het wel klaar. Amy vind ik niet leuk meer.
Alle reacties Link kopieren
Curtis is zoveel gelukkiger nu. Hij lacht veel meer.
Amy heb ik nooit wat aan gevonden. Anna ook niet.
Jammer van danny en jordan. Vond het wel een mooi koppel.
Alle reacties Link kopieren
Amy kijkt permanent vies! Die trekt echt zo'n goor gezicht. Yaiks!

En die donkere dame waar Michael nu bij is heeft een gekke tik: ze trekt haar neusje op als een konijntje.
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
30-08-2019 17:16
Noo! Hoe? Ik durf nooit te googlen.
Belandde per ongeluk op een paar instagram accounts van deelnemers waarop winnaars en (huidige) koppels stonden.
Wat een slachtpartij jeetje. Ik vond het wel tijd dat er wat mensen vertrokken, ik vond het onoverzichtelijk worden. Wat mij betreft zijn de goede mensen vertrokken :evil:

Die chick van Anton ... wat een leeghoofd is dat zeg :@@: en Anna ook. Zij is echt geen apotheker, ze werkt gewoon in een Engelse variant van de Kruitvat ofzo.

Ik vind Molly en Tommy zo’n lief koppel samen, twee verliefde mensen is sowieso leuk om te zien samen.

Ik vind Amber wel sterk, zij maakt eigenlijk hetzelfde door als Amy...

Die Joanna, die nu met Michael is, wat is er in godsnaam zo bijzonder aan haar?! Ze is niet lelijk maar verder ook onboeiend. Wat mij betreft het volgende koppel dat eruit gaat.

Maar goed we zien natuurlijk maar 45 minuten van 24 uur, misschien zijn ze allemaal heel anders.
Ik lees straks je bericht, benieuwd! Moet hem nog afkijken. Maar voor ik het vergeet; wat is Ovie een schatje zo zeg. En Anna kill en koud; wat is er met hem aan de hand..?! En dan een beetje wrijven over zijn schouder.

Iemand zei dat ze een goede vriendin zou zijn, maar volgens mij is zij echt een brok ego. Allemaal om goed over te komen en kijk mij eens houding. Heel naar mens.
Ohhhhhh ik heb de volgende aflevering al gezien en ohhhhh.....!!!!! :jump:
Alle reacties Link kopieren
Oh my! Ik word gewoon emotioneel van Love Island hier. Amy :heart:
Sigilind schreef:
03-09-2019 19:26
Oh my! Ik word gewoon emotioneel van Love Island hier. Amy :heart:
Hier was ze verrassend deze aflevering!
Alle reacties Link kopieren
Ohnee, ik kreeg er de kriebels van. Volgens mij heeft ze nog ergens hoop dat hij haar gaat missen en terug wil en daarom de sterke vrouw speelt. Maar je faat mij niet vertellen dat ze dit doet voor hem en hem alles gunt.
Sorrie misschien ben ik te verrot ingesteld haha;)
juliadenders schreef:
03-09-2019 20:02
Ohnee, ik kreeg er de kriebels van. Volgens mij heeft ze nog ergens hoop dat hij haar gaat missen en terug wil en daarom de sterke vrouw speelt. Maar je faat mij niet vertellen dat ze dit doet voor hem en hem alles gunt.
Sorrie misschien ben ik te verrot ingesteld haha;)
Zo herkenbaar! Dit heb ik dus bij Curtis..echt slecht. Ik denk dan; zogenaamd respect voor Amy..nou dan zou je niet al zo snel willen koppelen met iemand op casa amor. Hij wilt zich beter voordoen denk ik nogmaals:D
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
03-09-2019 20:44
Zo herkenbaar! Dit heb ik dus bij Curtis..echt slecht. Ik denk dan; zogenaamd respect voor Amy..nou dan zou je niet al zo snel willen koppelen met iemand op casa amor. Hij wilt zich beter voordoen denk ik nogmaals:D
Hahaha, het houdt ons van de straat he :p.

Klopt wel wat je zegt over curtis. Maar ze kenden elkaar zo kort, het blijft een spel, en ik denk dat hij nooit verliefd op haar is geweest aangezien hij nu veel verliefder lijkt op maura. Hij gedraagt zich nu heel anders.
En dat kan gebeuren toch, we zijn mensen, ze waren niet jaren getrouwd met kids.
Ik denk ook van niet. Ja denk je? Ik heb het idee dat hij Maura niet zo interessant vindt. Maar zich wel gevleid voelt.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik denk dat hij smoor verliefd is. Hij lacht alleen maar bij haar.
Alle reacties Link kopieren
juliadenders schreef:
03-09-2019 20:02
...
Sorrie misschien ben ik te verrot ingesteld haha;)
Haha! Maar het was een mooie speech toch? Als we even doen alsof die recht uit het hart kwam ;)

Ik krijg ook wel het idee bij Curtis dat zijn probleem is dat hij te lief is. Amy ging helemaal voor hem en hij vond haar een leuke aardige meid, dus hij deed vrolijk mee en liep zichzelf voorbij. Hij was niet ondersteboven van haar.

Tommy vind ik ook lief. Hij lijkt echt nog een klein jongetje, van binnen dan. Hij kan nog geen ei bakken, maar is wel heel puur.
Alle reacties Link kopieren
Michael. Die snap ik niet. Oké, ik kan er nog wel inkomen dat Amber hem misschien te vaak afkapte o.i.d. Maar hebben jullie iets gezien van “de oude Michael” die weer terug zou zijn? Hij zit met hetzelfde verbijsterde gezicht naar Joanna te kijken als ze iets van hem wil weten.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Curtis echt sexy as hell. God damn.
Alle reacties Link kopieren
Nee michael snap ik ook niet. Ik vind amber wel lief en leuk.
Wat vinden jullie van die nieuwe islanders? Ik vind die vent echt 3 x niks ...
Ik weet het nog niet wat ik van ze vindt.
Gelukkig wat meer actie weer, want het werd eentonig.
Alle reacties Link kopieren
selene* schreef:
04-09-2019 14:03
Wat vinden jullie van die nieuwe islanders? Ik vind die vent echt 3 x niks ...
Ik ook niet, en die chick vind ik ook niks..

Ik vond de laatste challenge fantastisch, hardop gelachen 😂
Alle reacties Link kopieren
selene* schreef:
04-09-2019 14:03
Wat vinden jullie van die nieuwe islanders? Ik vind die vent echt 3 x niks ...
Ik ook niet, en die chick vind ik ook niks..

Ik vond de laatste challenge fantastisch, hardop gelachen 😂
Alle reacties Link kopieren
roderoosje85 schreef:
23-08-2019 14:14
Ow en ik heb wel gegoogled net op Curtis en omfg!!! Die spoiler had ik never nooit verwacht hahaha heel verrassend dit.
Zeg dat wel!
Ik ben nog maar bij aflevering 10 dus ik lees even niet verder in dit topic tot ik er meer gezien heb. Wat best snel zal zijn, want zit ziek thuis dus kan zo een paar afleveringen achter elkaar zien.
De uitslag weet ik dus al maar verder laat ik me nog graag verrassen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven