Entertainment alle pijlers

Love Island

27-05-2019 20:44 1677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie zo snel nog geen topic over Love Island. En ik vind het altijd zo gezellig op de trash tv-topics, dus.. wie kijkt??

Tot nu toe al een hoop aanstelleritis bij het voorstelrondje..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog niet zo ver maar bij het stukje dat die Tom over Maura zegt "eens zien of ze alleen maar praatjes heeft". Ik snap haar heel goed. Wat een nare opmerking, die Tom is echt een paar treden op de ladder gezakt voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
27-08-2019 15:00
Oeee leuke aflevering was het.
Ik vind Anna niet leuk. En voor die dame vind ik het wel terecht. Ik kan denk nu ook steeds meer de niet vertelde spoiler plaatsen..
Voor Amy? Ik vind het echt super sneu... :(
Ikkuz schreef:
27-08-2019 15:00
Oeee leuke aflevering was het.
Ik vind Anna niet leuk. En voor die dame vind ik het wel terecht. Ik kan denk nu ook steeds meer de niet vertelde spoiler plaatsen..
Bedoel je Amber? Want ik vind het ook terecht. Die spoiler kan ik nog maar half plaatsen, het is wel een verrassende twist maar ik had echt iets heftigers verwacht na dat bericht haha
Alle reacties Link kopieren
Ik vind anna net een van de kardashians zusjes. Wat een ( lelijk) figuur.
Omg michael! Wat een hork zeg.
apppie schreef:
28-08-2019 15:05
Voor Amy? Ik vind het echt super sneu... :(
Nee die ander, die nu ook een ander heeft. Voor Amy vind ik het heel sneu inderdaad! Zo onverwachts ook..
En dan haar eerste vriendje..
selene* schreef:
28-08-2019 16:46
Bedoel je Amber? Want ik vind het ook terecht. Die spoiler kan ik nog maar half plaatsen, het is wel een verrassende twist maar ik had echt iets heftigers verwacht na dat bericht haha
Ik las dit bericht pas na mijn reactie. Maar inderdaad Amber!

Ik vind het lichaam wel mooi van Anna, alleen die lippen..ze krijgt haar mond ook amper tot niet dicht.
Blugh wat is Amber een naar mens en die Anna is helemaal hypocriet bezig naar Micheal. Hij heeft gelijk met hun kinderachtige gedrag.
En dat Curtis zo'n aaitje geeft aan Amber. Blugh! Allemaal lekker schijnheilig.
Alle reacties Link kopieren
Waarom is amber naar? Ik snap haar helemaal hoor, logisch toch dat ze niet gezelig reageert.

Anna s lijf is helemaal fake, billen, borsten. Ik vind het zo n vrrschrikkelijke hype.
Alle reacties Link kopieren
Curtis is duidelijk niet into amy. En ik snap het eerlijk gezegd ook wel. Ik vind het zo n grijze muis, ook niet mooi verder.
O M G NET HET VOORSTUKJE VOOR MORGEN GEZIEN EN IK BEGIN DE SPOILER TE BEGRIJPEN :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Monica Geuze gaat het nieuwe Nederlandse seizoen presenteren.
Amber heeft 3 weken naar gedaan. Ze hebben naast wat wij zien ook gezamenlijke lunch en diners die niet worden gefilmd en ook een dag dat er niet wordt gefilmd. We zien maar een deel. Ik snap Micheal wel. Ze deed heel vaak met die meiden erg kinderachtig, ze was snitcherig naar hem, uit de hoogte en arrogant. Zoals hij gister zei heeft hij dit heel vaak aangegeven. En zag echt pas het licht sinds casa. Het had hem gesierd als hij eerder stopte met haar, maar soms is die twijfel naar jezelf dan te groot.

Anna nep billen? Ik zie dat soort dingen dus echt nooit haha! Oke dan begrijp ik het wel..

Straks even de afl van vandaag kijken.

Ik denk dat Amy juist inhoud heeft en niet zo'n standaard meisje.
Curtis vind ik een beetje apart.
Alle reacties Link kopieren
Amy vind ik een inwisselbaar hockeykutje. Saai, plain, muizig en erg nietszeggend.
Niet knap, niet veel inhoud, en een flinke zeikstraal. Ik snap Curtis wel. Ik vind Curtis echt een leuke vent. Een serieuze lieve intelligente jongeman (die volgens mij ook niet vies van de heren is) en die verdient een intelligenter persoon met een veel meer uitgesproken persoonlijkheid.
Wel valt me op dat Curtis vadsig is geworden tijdens de uitzendingen. Hij begint er wat pafferig uit te zien.

Ik vind Danny een van de meest onaantrekkelijke jongemannen die er in dat huis zitten. Alhoewel ik Jordan ook vrij hoog vind scoren. Maar die laatste vind ik tot nu toe tenminste nog een beetje leuk. Danny vind ik echt strontvervelend. Echt een onzeker puberjongetje. Beide jongemannen hebben een vreemd mondje. De ene een zuinige streep en de andere lijkt teveel tanden in zijn mond te hebben.

Amber vind ik tot nu toe een onuitstaanbaar verwend nest. Ze is prachtig maar haar persoonlijkheid vind ik afschuwelijk. Toch denk ik dat dit soort sterke persoonlijkheden (die zijn dan weer wel heeft) verder komen in het leven dan een onzekere saaie doos als Amy. Toch werkt ze me intens op mijn zenuwen. Sommige mensen denken dat ze overal mee weg komen omdat ze toevallig vooraan stonden. Amber is zo iemand. En het lukt haar nog ook.

Lucie vind ik de knapste. Een beetje een naief meisje die met haar hoofd god mag weten waar zit en ergens past dit hele programma ook niet zo bij haar, maar ik vind haar wel echt serieus knap. Al ziet ze er in elk shot uit alsof ze net haar ogen uit haar kop gejankt heeft.

Die blonde god van haar, die arische noorman (ikbenzijnnaamvergetenmaarhijheeftfantastischejukbeenderen) vind ik een dropje. Het is net een zoon van me. Beetje studentikoos, per ongeluk veel knapper dan ze zelf doorhebben en een tikkeltje verlegen.

Anna is net een kardashian inderdaad. Ik weet niet hoe ze het doen in Engeland maar het lijkt wel of je je master cadeau krijgt bij een pakje boter want als zowel Yewande, als Anna als die brandweermansam Michael een wetenschapper zijn dan vreet ik al mijn schoenen op want cliche of niet, zo zien ze er zeg maar niet uit. En voordat je apotheker bent heb je nogal wat noten op je zang. Ik kan er met de beste wil van de wereld dan niet bij dat je je zo loopt toe te takelen, aan zo'n programma meedoet en gewoon echt niet overkomt als een universitair geschoold persoon.

Voor Yewande geldt hetzelfde. Ik vond haar heel erg vervelend vooral. Een zeurend sujet die echt een beetje wereldvreemd daar zat te zijn. En teveel met haar neus in de boeken: dikkedoei. Daar geloof ik geen hol van. Daar was ze mij echt te simpel voor.

Michael vond ik wel sympathiek, maar die heeft vast een blauwe maandag op de uni ingeschreven gestaan en is toen brandweerman geworden. Want dat is echt geen natuurkundige natuurlijk. Ja noem mij bevooroordeeld maar dat gaat er bij mij echt niet in. Of het niveau ligt in de UK gewoon stukken lager. Dat kan ook.

Tommy vind ik ook al zo'n airhead. Ik moet wel zeggen dat ik hem steeds leuker begin te vinden maar die komt echt onder moeders vleugels vandaan en heeft nog nooit een sinaasappel zelf hoeven te pellen. Ergens wel schattig want ik denk dat hij best zijn hart op de goede plek heeft, maar hij is mij te dom.

Molly vind ik ook steeds leuker worden. Ze is grappig, best wel slim en heeft een en ander best wel goed in het snotje. Ik zou het wel leuk vinden als zij en Tommy deze serie zouden winnen.

Maura begint credits te verdienen als je het mij vraagt. Dat accent is wel erg irritant maar zij is leuker dan ik dacht. Die kan best nog wel eens ver komen.

Anton vind ik een cutie-pie. Ik gun hem de wereld. Dat is nou echt zo'n jongen die je in je keukenkastje wil zetten. Af en toe afstoffen en vooral koesteren.
Sexy is hij natuurlijk niet.

De rest ken ik nog niet zo goed. Over een paar dagen zal ik die ook eens door mijn analyse halen.

Verder genieten natuurlijk. Het is de beste slow-tv ever. Er kunnen dagen voorbij gaan zonder dat je iets mist, en het is te saai om te poepen maar juist daarom vind ik het echt even genieten en verstand op nul en ontspannen.
Alle reacties Link kopieren
De spoiler was niet dat Curtis met Amy brak hoor. Ja ook een beetje maar het gaat nog komen.. En dan gebeurt er opeens nog iets wat ik totaaaaal niet had zien aan komen. Ik vind dit seizoen leuker dan het vorige. Veel meer wendingen.
Alle reacties Link kopieren
darksideofthemoon- schreef:
29-08-2019 15:51
(...)
Volgens mij kijken wij een andere show hoor, haha!

Ik vind Amy juist echt een lieverd en ik vind het heartbreaking dat ze zo'n deur in haar gezicht heeft gekregen. Curtis is voor mij gedaald naar -10, hoe kun je in vier dagen zó van mening veranderen? Bijna onmogelijk lijkt me, dus dan heeft hij een heel goed toneelstukje gespeeld en dat vind ik naar.

Ik denk dat Amber heel pittig is en ik snap wel dat Michael daar genoeg van had. Maar om iemand nou publiekelijk zo naar beneden te halen vind ik heel onaardig. Hij had ook kunnen zeggen dat hij met die andere chick een instant klik had en dan later één op één met Amber de diepte ingaan over zijn keuze.

Molly en Tommy :heart:

Lucie vind ik nietszeggend en een beetje een zeurkous.

Anna vind ik een beetje een sensatiezoeker, maar ze lijkt me wel heel aardig en een goede vriendin. Zonde van haar lippen, dat doet de rest van haar mooie gezicht geen goed.

Maura vind ik ordi, maar wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Amy lijkt me een lieve meid, maar ze heeft ook wel duidelijk een nare kant. Jaloers en dominant. Het gedoe toen met Lucie, dat zij wilde bepalen hoe zij zich moest gedragen en wanneer zij en Joe hun relatie mochten definiëren. Ik vind haar wel zielig nu.

De bromance van Tommy & Curtis :heart:
Ah leuke reacties om zo te lezen!

Curtis is inderdaad aangekomen, maar staat hem niet slecht vind ik. Ik vind hem juist een beetje uit de hoogte doen. Vind zichzelf heel belangrijk lijkt het wel..en Amy kon dat vergroten? Ik weet het niet..
Maar om iemands hart zo snel te breken is wel erg pijnlijk. Bij alle love island seizoenen zeggen ze dat 1 dag daar dagen duurt. En dat geloof ik ook wel. Dus voor hen was het veel intenser dan hier een paar weken daten.

Anton is echt een Poepie inderdaad! Had hem totaal niet zo verwacht!
En Tommy is hartstikke trouw. Leuk!!
Molly vond ik eerst echt een snot en een snitch, maar ze is erg anders nu en veel leuker!

Anna na de laatste afl nog steeds raar. Zo Micheal te kakken zetten, maar zelf met twee maten meten.

Jordan vind ik juist wel leuk qua uiterlijk. Danny staat echt op de achtergrond in dit programma. Je ziet hem echt weinig..
Ik vind wel dat er nu teveel mensen in die villa zitten, er mogen wel een paar koppels weg van mij
Ik ben nu aan het kijken en elke keer als Amy en curtis een gesprek hebben voel ik gewoon de pijn voor Amy. Curtis is heel eerlijk (pijnlijk wel) maar Amy blijft maar wanhopige dingen zeggen en hoop houden en dan begrijp ik haar zo goed maar dan denk ik ook: meisje hou de eer aan jezelf

Ook pijnlijk voor lucie trouwens dat ze nog gevoelens heeft voor een man die helemaal hoteldebotel van een ander is (Tommy) en dat ze daar continu naar moet kijken
Alle reacties Link kopieren
oeps. Ik ben per ongeluk achter een paar spoilers gekomen :cry:
ToosTosti schreef:
30-08-2019 16:04
oeps. Ik ben per ongeluk achter een paar spoilers gekomen :cry:
Noo! Hoe? Ik durf nooit te googlen.
ToosTosti schreef:
30-08-2019 16:04
oeps. Ik ben per ongeluk achter een paar spoilers gekomen :cry:
Aah wat kut! Maar niks zeggen :cencored:
Maura Maura Maura...ze maakt de serie wel levendig in ieder geval!
Curtis heeft Amy zoals ze al zegt nooit echt leuk gevonden. Volgens mij wilt hij overal het liefst wel van snoepen. Doet zich voor als de volwassene man, maar is dat denk ik nog lang niet. Maar had al twijfels bij hem..
Danny zie je echt nooit meer. Waarschijnlijk is zijn relatie niet interessant genoeg voor tv:'). Ook lullig, soort uitsluiting om winnaar te worden.
Het programma wordt een beetje gestuurd via montage, maar ook erg logisch weer.

Anna vind ik nog steeds een snob. Obie had gelijk. Ze heeft echt geen zelfreflectie. Ze projecteert op Ovie. En zeker wel onzekerheid wat hij aankaarte. Ze duld geen afwijzing en iedereen moet zijn zoals zij dat wilt. Zo zou ik haar omschrijven.

Ach Tommy met die kleding. Hij is echt verliefd! Schattig!
Alle reacties Link kopieren
darksideofthemoon- schreef:
29-08-2019 15:51
Amy vind ik een inwisselbaar hockeykutje. Saai, plain, muizig en erg nietszeggend.
Niet knap, niet veel inhoud, en een flinke zeikstraal. Ik snap Curtis wel. Ik vind Curtis echt een leuke vent. Een serieuze lieve intelligente jongeman (die volgens mij ook niet vies van de heren is) en die verdient een intelligenter persoon met een veel meer uitgesproken persoonlijkheid.
Wel valt me op dat Curtis vadsig is geworden tijdens de uitzendingen. Hij begint er wat pafferig uit te zien.
Mag ik je even bedanken voor deze héérlijke analyse!
Alle reacties Link kopieren
Wat heb ik me enorm geërgerd aan Anna deze aflevering. Totaal niet terecht hoe ze doet en reageert. De manier voorop vooral. Zelfreflectie ontbreekt haar inderdaad volledig. Ik hoop dat iemand haar nog flink op haar plek zet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven