Entertainment alle pijlers

Love Island

27-05-2019 20:44 1677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie zo snel nog geen topic over Love Island. En ik vind het altijd zo gezellig op de trash tv-topics, dus.. wie kijkt??

Tot nu toe al een hoop aanstelleritis bij het voorstelrondje..
Ah nee dat kan betekenen dat ik nu weet wat de spoiler is..hoop het niet.

Zo apart dat ze zo'n ding ervan maken om met iemand daar te praten en dat ze bijvoorbeeld na een date met iemand niet meer praten.

Juist omdat ze ook met zijn allen en de crew lunchen en dineren.

Die nieuwe gast is een beetje een nerd, maar dan op liefdesgebied.

Ik had zo gehoopt dat Curtis Maura leuk vond, maar ze passen totaal niet bij elkaar denk ik.

Ik vind maura wel echt heel leuk. Waarschijnlijk omdat ze zo dicht bij zichzelf blijft en eerlijk is.
Wat een heerlijke aflevering weer, whoehoe!
Ovie is tot nu toe erg leuk! Leuk dat hij erin blijft.
Francesca vind ik eigenlijk irritant..jullie? Ik vind haar wat overdreven ofzo. Maar misschien veranderd dat wel!
Marvin..tsjah..hij liet weinig van zichzelf zien.

Maura is echt een dotje! Als man zou ik op haar vallen!
Oh Tommy had natuurlijk niks moeten vertellen. Dit wordt nog wat.
Jordan krijgt eindelijk ook de ware Anna te zien.
Francesca zit nog steeds in mijn irritatie zone.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Maura-fan!
En ik ben stiekem een beetje flieft op Ovie. Wat een droppie is dat. Geen greintje slecht zit in die gast.

Die nieuwe kerel met zijn warrige haar en tattoos (heet hij chris?) die vind ik dus oprecht leuk. Het is wel mijn type. Dus ik hoop dat hij Ambers wall weet te breken. Zou een leuk setje maken samen.

En Curtis en Maura samen is gewoon seks. Het spat er aan alle kanten vanaf.
Ik zou zelfs geil worden van Curtis ( en ik ben 200 jaar ouder ik bedoel: duh)
Ja die heet Chris.
Wat stom dat juist de nieuwe personen er niet uit gestemd kunnen worden. Er zijn weinig koppels nu en zo kan er telkens een sterk koppel uit gestemd worden. Enige positieve is dat Maura nog een kans maakt.

Stuk van Unseen Bits bekeken. Leuk hoe ze allemaal zo close zijn. Ziet eruit als een hechte groep. Ik zou er echt niet tussen passen.

Belle vind ik een verwend nest en zeer uit de hoogte doen. Ze denkt dat ze met schreeuwen overal komt. Bah.

Wat vinden jullie van Amber en Micheal. Ik denk dat uiteindelijk Joanne beter bij hem past. Al hoewel ze wel steeds moeilijk doet. Micheal had ook tegen Amber moeten zeggen dat het sowieso niks meer wordt.

Oeee nu kijken wie er misschien uit gaan!
https://www.theguardian.com/tv-and-radi ... show-video

Nou dit zegt alweer genoeg over Yewanda. Dus van haar kant ook alleen maar voor de fame. En maar naar doen tegen Danny..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het overduidelijk dat de productie Michael er in wil houden voor het verhaallijntje met Amber. Eerst gaat 1 koppel naar huis, dat blijken Michael en Joanna en opeens hoeft er maar 1 iemand van het koppel naar huis. Wetende dat de andere koppels Michael er toch wel in willen houden. Beetje opzichtig als je het mij vraagt. :bonk:

Maar goed ik vind het verhaallijntje Michael en Amber wel interessant dus vind het wel leuk als hij er in blijft.
Alle reacties Link kopieren
Wat knakt die Curtis altijd ranzig met zijn nek. Gadverdamme
Wat een sul die Micheal zeg. Net stuk gezien dat hij blijft. Ik snap Joanne heel goed.. Als hij nu nog iets aanpapt met Amber dan is die kerel nooit meer te vertrouwen. Natuurlijk wel als kijker idd leuk om te volgen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een lul die Michael, zoals hij Amber afpoeierde. Blegh
Nou inderdaad! Hij is in ene zo raar aan het doen.. Hij kan echt niet communiceren.

Waaah ik droomde dat Maura en Curtis de winnaars waren en echt helemaal happy de pappy waren. En toen werd ik wakker..

Wie weet:,)
Alle reacties Link kopieren
Tot nu toe ben ik een stille meelezer maar ik ben er helaas achter gekomen wie gaan winnen :-(

Ik opende een nieuws gossip app waar het gelijk stond. Loopt NL zo achter qua afleveringen?
Ja loopt altijd seizoen achter als goed is. Ik Google ook nooit meer iets. Ik schrijf alle namen op die eruit gaan en Google er later weer op. Heb ervan geleerd;)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben helemaal bij met kijken.
Laatste updates uit Engeland gelezen (ik wist helaas de winnaars toch al) en ik verbaas me nog steeds over de top 4 van “winnaars”, en over wie er nog bij elkaar zijn / elkaar opnieuw gevonden lijken te hebben.
Ik zou het leuker vinden als we hier vanaf een volgend seizoen gelijk op lopen met de engelse versie, of misschien nog leuker: een europese versie die in alle landen tegelijk wordt uitgezonden?
Of ik moet zelf zo slim zijn om absoluut niks te googelen wat met het programma te maken heeft :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Winterluxi schreef:
10-09-2019 10:09
Tot nu toe ben ik een stille meelezer maar ik ben er helaas achter gekomen wie gaan winnen :-(

Ik opende een nieuws gossip app waar het gelijk stond. Loopt NL zo achter qua afleveringen?
Dit seizoen was in Engeland in juli afgelopen als ik het goed heb, wel dit jaar
Alle reacties Link kopieren
Nu begrijp ik van Michael helemaal niks meer. Dat hij zei over “I found what I was looking for” dat hij toch geen naam erbij had gezegd. Oké dan. Ik hoop wel dat Amber voor Greg gaat nu, hoor.

Ovie :cheer: En Ovie z’n outfits :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Ovie is cute :heart:
Tommie en Curtis vind ik ook leuk.

Bij Michael wordt mijn aandacht steeds getrokken naar zijn kleine oortjes :huh:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Ovie geweldig. Wat een leuke vent is dat.
Ja he! Zo ontzettend lief, grappig en spontaan. Toen hij binnenkwam dacht ik echt: Nee he.. Zo'n zelfingenomen kwal. Maar alles behalve dat.
Hij is ook echt leuk met Amber.
Alle reacties Link kopieren
Ovie is lekker zichzelf en doet niet mee met macho gedrag, heerlijk. Zn eigen kledingstijl, geen meeloopgedrag.
Al zijn de meeste mannen echt wel heel ok idd! Curtis en tommie zijn ook geweldig!
Wat zei tommie nou? Dat hij verlegen is als hij nieuwe mensen leert kennen? Ik geloof het meteen. Ik vond hem in het begin heel dommig weird overkomen. Maar dan is hij dus niet op zn gemak. Wat een cutie!!! Zn uiterlijk ( mooie bad boy) matcht helemaal niet met zijn gevoelige innerlijk.
Ik vind het dan wel weer jammer dat hij voor molly is gegaan. Lucy ( ook prachtig en gevoelig) of maura ( extravert maar ook heel gevoelig) hadden toch beter gepast. Ik vind molly niet zo speciaal.

Ik irriteer me trouwens aan die nieuwe blonde. Dat mondje als ze praat. Hebben jullie dat ook?
Alle reacties Link kopieren
Ja da fuq, die eendenbek is echt afstotelijk. Het zijn van die aangemeten maniertjes in combi met fillers. Afschuwelijk. Die andere meid, hoe-heet-ze-ook-alweer, die donkere die met haar binnenkwam: die vind ik wel echt heel leuk.

En Chris is hilarisch maar wel echt door iedereen per direct gefriendzoned en ik snap helaas heel goed waarom. En toch issie wel knap.
Ja die fillers. Echt ik heb het nooit als mooi ervaren.
Alle reacties Link kopieren
Yes! Ik vind die Greg ook wel leuk. Niks te eggs in meerdere baskets stoppen, ook al heeft hij serieuze competitie.

Chris is misschien een beetje té hilarisch? De clown die je wel overal bij wil hebben, maar niet per se in je bed.

Ik vind dat van Molly ook, je ziet niet zoveel terug van haar naar Tommy toe. Ook bij Anna & Jordan laten ze veel meer zien dat hij gek op haar is in plaats van andersom. Van Maura zie je dat bijvoorbeeld wel.
Ik vind dat Molly wel glundert in de buurt van Tommy. Ik vind hen wel gelijkwaardig eigenlijk. Anna is gewoon blugh. Micheal is echt naar in zijn communicatie. Wilt echt het mannetje zijn met een gigantisch ego. Hij praat zo naar naar Amber. Bah.
Het verschil met de Nederlandse versie is dat zij als groep altijd veel hechter zijn. Het is echt een groep. Dit zag je niet in de Nederlandse versie. Volgens mij is onze cultuur gewoon wat killer en op zichzelf gericht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven