Entertainment alle pijlers

Maestro!

05-12-2021 21:06 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een van mijn favoriete programma’s bij de NPO is weer begonnen: Maestro!

Erg leuk om de verse dirigenten te zien, de blikken van de jury, het orkest wat het bijna niet kan bijhouden, of bijna in slaap valt..

Wie kijkt er nog meer?
Iedere zondag op NPO1, 20.25

Actrice en musicalster Simone Kleinsma, radio dj en Youtuber Bram Krikke, journalist en presentator Henk Spaan, actrice en cabaretière Plien van Bennekom, presentatrice en radio dj Eva Cleven, journalist en presentator Pieter Jan Hagens en rapper en producer Sor zijn de deelnemers van het zesde seizoen van Maestro.

Nieuwe voorzitter en orkest

De succesformule blijft gehandhaafd, evenals de presentatie van Frits Sissing, maar veel is ook nieuw; de jury heeft een nieuwe voorzitter, er is een gloednieuw orkest en de kandidaten dirigeren stukken die nog niet eerder voorbij kwamen in het programma.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
viva-life22 schreef:
16-01-2022 20:47
Gaan jullie stemmen?
Ik stem niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Ik moest even wennen aan Sor maar gun hem n7 al de overwinning. Wel steeds veel aandacht voor zplien en steeds die man van haar aan het woord...beetje overkill vind ik. En Plien heeft zo n zomerse jurk aan maar verder leuke vrouw.

Ik vindiceer coaches in de coulissen zo leuk.
Alle reacties Link kopieren
viva-life22 schreef:
16-01-2022 20:47
Gaan jullie stemmen?
Ik heb op Sor gestemd.
Alle reacties Link kopieren
Frits kan niet meer hoofdrekenen 🤣
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op Simone gestemd.
Alle reacties Link kopieren
Leuk van harte gegund :cheer2:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Wauw, dik verdiend de winnaar!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook niet gestemd, maar vind Sor een terechte winnaar. En wat een enorm verschil van de publieksjury!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik vond Simone het vanavond echt heel goed doen. Overall vond ik Sor de beste. Leuke finale. Wel ontzettend jammer dat het zonder publiek moest.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond ze beide erg goed vanavond maar als je naar de hele reeks kijkt dan is Sor de terechte winnaar.

Maar wat een groot verschil zeg in de stemmen van het thuispubliek.
Alle reacties Link kopieren
Sor was oprecht en authentiek.
Simone speelde bij tijd en wijle alsof ze niet al 100 jaar in de showbizz rondloopt en niet wist hoe alles en iedereen te bespelen.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
16-01-2022 21:38
Sor was oprecht en authentiek.
Simone speelde bij tijd en wijle alsof ze niet al 100 jaar in de showbizz rondloopt en niet wist hoe alles en iedereen te bespelen.

Ja, eens. Goed geacteerd.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Doreia* schreef:
16-01-2022 21:38
Sor was oprecht en authentiek.
Simone speelde bij tijd en wijle alsof ze niet al 100 jaar in de showbizz rondloopt en niet wist hoe alles en iedereen te bespelen.
Niet direct mee eens. Ze moest nu echt wel heel iets anders doen dan ze gewend is. Dirigeren lijkt zo makkelijk, maar dat is het echt niet. Het is multi-tasken next level.
Alle reacties Link kopieren
Alecta schreef:
16-01-2022 21:52
Niet direct mee eens. Ze moest nu echt wel heel iets anders doen dan ze gewend is. Dirigeren lijkt zo makkelijk, maar dat is het echt niet. Het is multi-tasken next level.
Oh zeker. En ze wilde ook ontzettend graag meedoen.
Tegelijkertijd had ik 'het zonnetje in huis' vibes gedurende de weken.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Alecta schreef:
16-01-2022 21:52
Niet direct mee eens. Ze moest nu echt wel heel iets anders doen dan ze gewend is. Dirigeren lijkt zo makkelijk, maar dat is het echt niet. Het is multi-tasken next level.

Het ging mij niet alleen om dit keer. En het ‘meezingen’ stoorde me ook bij haar, er was al een paar afleveringen eerder wat van gezegd tegen de deelnemers.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven