Entertainment alle pijlers

MAFS Australia 2024

27-03-2024 12:38 479 berichten
Wie kijkt mee en wat valt ons op?

Lucinda & Timothy

Sara & Tim

Andrea & Richard

Lauren & Jonathan

Cassandra & Tristan

Ellie & Ben

Eden & Jayden

Tori & Jack



Natalie & Collins
anoniem_66da9c8962792 wijzigde dit bericht op 02-04-2024 23:38
Reden: Aanvulling op verzoek
74.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind dat Tim het mooi en goed heeft aangepakt wb de foto ranking. Jammer dat hij niet tegen Lucinda zegt over die bladblazer (zijn metafoor)
Richard had t ook zo aan kunnen pakken, zoals Tim. Was in mijn ogen respectvoller geweest voor zijn leeftijd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Tim zo hilarisch. Echt een leuke vent en idd heel integer om die fotoopdracht niet te doen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
02-04-2024 13:25
Ik vind Tim zo hilarisch. Echt een leuke vent en idd heel integer om die fotoopdracht niet te doen
Hilarisch is niet gelijk het eerste woord wat in me opkomt als ik aan Tim denk.
Meer woorden als gesloten en introvert. Heb soms echt met hem te doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Harderwijk2021 schreef:
02-04-2024 13:32
Hilarisch is niet gelijk het eerste woord wat in me opkomt als ik aan Tim denk.
Meer woorden als gesloten en introvert. Heb soms echt met hem te doen.
Ik ook hoor.
Hij is zo ongemakkelijk, maar hoe hij het vertelt vind ik grappig (bladblazer)
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Als Lucinda hem iets meer in zijn waarde laat (niet uitgebreid willen praten over seks) en hem ook iets vrijer (niet de hele tijd achter hem aanlopen en hem aanraken) dan zou dit best wat kunnen worden. Nu verstikt ze hem. Beide leuke lieve mensen, maar beide toch te verschillend denk ik
Alle reacties Link kopieren Quote
Sjaaneke schreef:
02-04-2024 11:55
Ik vind dat Tim het mooi en goed heeft aangepakt wb de foto ranking. Jammer dat hij niet tegen Lucinda zegt over die bladblazer (zijn metafoor)
Richard had t ook zo aan kunnen pakken, zoals Tim. Was in mijn ogen respectvoller geweest voor zijn leeftijd
Ik vind Tim echt een leuke man, je gunt hem alle liefde maar Lucinda is op dit moment misschien too much. Ik vind die foto opdracht overigens zoveel vermakelijk als verschrikkelijk. Vanuit het oogpunt van de productie is het natuurlijk een goudmijn maar ik zou het persoonlijk niet tof vinden als mijn man en ik onze vrienden moesten gaan ranken op knapheid.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sjaaneke schreef:
02-04-2024 14:42
Als Lucinda hem iets meer in zijn waarde laat (niet uitgebreid willen praten over seks) en hem ook iets vrijer (niet de hele tijd achter hem aanlopen en hem aanraken) dan zou dit best wat kunnen worden. Nu verstikt ze hem. Beide leuke lieve mensen, maar beide toch te verschillend denk ik
En toch zie je dit zovaak gebeuren. Hoe harder de ander wegrent hoe harder de ander trekt.

Vorig seizoen zat er een dame in die steeds haar kind miste. Zij heeft een interview gegeven waarin naar voren kwam dat haar man heel goed uitgelicht werd. Dat de ruzie zo werd uitgezonden waarin zij slecht eruit kwam. Andere deelnemers bevestigden dit. En productie stelt vragen om je heel erg te sturen. Ook duren de dinnerparties onwijs lang! Ook het wachten op het eten dacht ik ook, maar alweer tijdje geleden dat ik dit las. Gescript misschien, maar wel gestuurd en ook in wat ze uitzenden. Maar goed dat is altijd zo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb het idee dat Sara transgender is?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
03-04-2024 12:41
Ik heb het idee dat Sara transgender is?
Welnee hoe kom je daar nu bij ?
Zij is super afgetraind daardoor wat minder ronde vormen misschien . Prachtig lijf
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Sara en Lauren een wat mannelijke uitstraling hebben.
Komt misschien ook doordat er dingen strakgetrokken zijn.

Heel lelijk is het.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja ik snap wel wat je bedoelt. Maar ik geniet wel heel erg van Lauren hoor. Hoe ze die bullshit die Jack uitkraamt al meteen niet pikte. Die eyeroll is echt iconic. Snap niet dat Tori dat gelul allemaal lijkt te pikken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
03-04-2024 12:44
Welnee hoe kom je daar nu bij ?
Zij is super afgetraind daardoor wat minder ronde vormen misschien . Prachtig lijf
Haar gezicht vind ik wat hoekig/mannelijk + een wat zware stem.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieleut123 schreef:
03-04-2024 14:40
Ja ik snap wel wat je bedoelt. Maar ik geniet wel heel erg van Lauren hoor. Hoe ze die bullshit die Jack uitkraamt al meteen niet pikte. Die eyeroll is echt iconic. Snap niet dat Tori dat gelul allemaal lijkt te pikken.
Ik vind Lauren ook leuk! ze is lekker direct en recht voor zijn raap.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Ben veel lijken op Rafael vd Vaart.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben pas bij aflevering 2 maar wat een chaos.
Sara en Tim vind ik super awkward met die gekke speech en nu al een ongemakkelijke ruzie.

Lucinda en haar man zijn toch totaal geen match? Hij wil GEEN dame die mediteert en zij is een en al zweef.
Alle reacties Link kopieren Quote
Abby schreef:
03-04-2024 20:20
Ik vind Ben veel lijken op Rafael vd Vaart.
Afbeelding

Ik zie het niet

Afbeelding
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 04-04-2024 07:52
28.39% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Dubbel
Alle reacties Link kopieren Quote
Vorm hoofd en kapsel denk ik?

Ik vind het verslavend. Is het de moeite waard om andere seizoenen terug te kijken?
Ik heb ooit een seizoen gezien waarbij een stel uit eindelijk ook een kindje hebben gekregen. (Cam and ?)
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
04-04-2024 11:35
Vorm hoofd en kapsel denk ik?

Ik vind het verslavend. Is het de moeite waard om andere seizoenen terug te kijken?
Ik heb ooit een seizoen gezien waarbij een stel uit eindelijk ook een kindje hebben gekregen. (Cam and ?)
Jules!

Ze is nu zwanger van de 2e.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het zou misschien kunnen zijn dat Collins ASS (autisme) heeft? Dat zou zijn manier van gedragen helemaal kunnen verklaren!
Alle reacties Link kopieren Quote
Sjaaneke schreef:
04-04-2024 13:18
Het zou misschien kunnen zijn dat Collins ASS (autisme) heeft? Dat zou zijn manier van gedragen helemaal kunnen verklaren!
Iets zit er niet goed in elk geval dat geacteer toen hij zogenaamd ook afscheid moest nemen en hoe hij op haar reageert .
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer wat afl verder en Lucinda. Meid je kan die man geen seconde alleen laten! Fit kan nooit goedkomen tussen die 2. Ze blijft maar hameren op hoe zij zich voelt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
04-04-2024 19:14
Iets zit er niet goed in elk geval dat geacteer toen hij zogenaamd ook afscheid moest nemen en hoe hij op haar reageert .
Hij gedraagt zich echt vreemd. Zoals Natalie ook aangeeft blijft alles heel erg aan de oppervlakte. Hij lijkt wel van bordkarton. Ik zit nu in afl 9 dus heb nog niet alles gezien wat hem betreft. Ik vraag me ook af hoe hij de selectie rondes is doorgekomen met dit gedrag. Ik las wel dat hij al een aantal jaar probeert mee te doen. Wat ik op zich al bijzonder vind. Ik beschouw zo’n programma zelf als een soort wanhoopspoging niet als een ambitie maar kennelijk is dit wel het geval voor sommige deelnemers.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Ben wat mimiektrekjes van Peter r de Vries hebben.
Tis niet dat hij er echt op lijkt maar stukjes van zijn gezicht ofzo. Zijn mond vooral.


Ik zit aflevering 4 te kijken nu.
Wat een lieve schat is Timothy.
Jayden vind ik ook heel leuk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat heeft Andrea toch een jeugdig koppie voor iemand van 51.

Ze lijkt jeugdiger dan sommigen van 30.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven