Entertainment alle pijlers

MAFS Australia 2024

27-03-2024 12:38 479 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie kijkt mee en wat valt ons op?

Lucinda & Timothy

Sara & Tim

Andrea & Richard

Lauren & Jonathan

Cassandra & Tristan

Ellie & Ben

Eden & Jayden

Tori & Jack



Natalie & Collins
epicureo wijzigde dit bericht op 02-04-2024 23:38
Reden: Aanvulling op verzoek
74.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is vooral zo grappig dat de zus van de bruidegom de hele tijd zo misprijzend kijkt. Ik heb mixed feelings over die bruid: er moet onder al die bravoure ook een ander persoon schuilgaan. Ik hoop dat we die ook te zien krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
Lauren lijkt op catwoman.
En is high maintenance.
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuke man die Richard.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ikhad trouwens niet verwacht dat bij Nathalie en Collin het juist Collin zou zijn die zo snel uitcheckt. Ik dacht: nog nooit een relatie gehad, die gaat vol mee in de adrenaline. Maar verkeerd ingeschat, het is allemaal zoveel dattie de schildpad doet. Zonde. Maar goed, het wordt misschien nog beter.

Ik vind het trouwens leuk dat er oudere stellen meedoen. Vooral vanwege de groepsdynamica. Ik kan mij niet voorstellen dat een Richard bijvoorbeeld mee gaat in het apenrots gedrag van de mannen wat je elk jaar ziet gebeuren.
En ik verwacht/hoop dat Lucinda en de vrouw van Richard groepsmoeders worden, lijkt me hilarisch.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb het vermoeden dat Richard en vrouw eruit stappen.
Of anders Lucinda en man.

Die hebben geen trek in dat gekonkel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Abby schreef:
01-04-2024 08:00
Ik heb het vermoeden dat Richard en vrouw eruit stappen.
Of anders Lucinda en man.

Die hebben geen trek in dat gekonkel.
Ze mogen er toch niet zomaar mee stoppen ?
Alle reacties Link kopieren Quote
Zouden de namen van de koppels er bij kunnen in de Op ?
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
01-04-2024 08:42
Ze mogen er toch niet zomaar mee stoppen ?
Dacht ik ook maar je ziet in het voorstukje dat een stel opstapt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Abby schreef:
01-04-2024 09:02
Dacht ik ook maar je ziet in het voorstukje dat een stel opstapt.
Ik zet mijn geld in op Lauren/Jonathan. Dat oudste stel, zeker die vrouw is MAFS fan en wil meer meemaken. Lucinda houdt haar man wel bij de pinken verwacht ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Of Nathalie en Collins aangezien dat voor geen meter loopt? Wat ik echt jammer vind want ze leken zo’n goede match
Alle reacties Link kopieren Quote
Abby schreef:
31-03-2024 21:47
Lauren lijkt op catwoman.
En is high maintenance.
En vreselijk ongegeneerd ook dat spelletje dat ze wilde dat hij speelde over haar drie vriendinnen , awkward .
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
01-04-2024 08:44
Zouden de namen van de koppels er bij kunnen in de Op ?

Andrea en Richard
Cassandra en Tristan
Ellie en Ben
Eden en Jayden
Jade en Ridge
Lauren en Jonathan
Lucinda en Tim
Madeleine en Ash
Michaël en Stefanus
Natalie en Collins
Sara en Tim
Tori en Jack
Alle reacties Link kopieren Quote
Komen er nu telkens op maandag 5 op Videoland ? Of gewoon 1 per dag ?
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieleut123 schreef:
01-04-2024 09:52
Of Nathalie en Collins aangezien dat voor geen meter loopt? Wat ik echt jammer vind want ze leken zo’n goede match
Dat is mijn tweede optie, maar ik denk dat in deze relatie ook veel geknipt wordt en het positiever gaat op dit mmoment dan we te zien krijgen.

Overigens vind ik de matches in het algemeen echt veel logischer dan de Nederlandse matches zo op het eerste oog. Bij de meesten snap ik wel waarom je er vanuit gaat dat het gaat klikken en zie je de overeenkomsten. Ik hoorde tot dusver ook geen echt gigantische afstanden voor Australische begrippen tussen de koppels.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond Jack al een engnek met zijn ik ben een combinatie van Tarzan en Christian Grey en zijn nep gebitje . Nu weet ik waarom .
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij lopen ongeveer vijf weken achter op Australië dus de serie is daar nog niet helemaal afgelopen denk. Het is wel al een half jaar geleden opgenomen. Bizar dat daar altijd zo lang tussen zit, voor de kandidaten wel lastig. Ik las overigens dat de ceremonie van Sara en Tim (die op die boot) 3x over is gedaan om het uit alle hoeken te kunnen filmen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die Collins. Is die wel in orde? Wat een ongelooflijk maf figuur.
Alle reacties Link kopieren Quote
Richard en Andrea :flirting: :love:
Wat een leuke mensen en wat een leuk stel

Ik vind het wel veel koppels
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
01-04-2024 22:10
Richard en Andrea :flirting: :love:
Wat een leuke mensen en wat een leuk stel

Ik vind het wel veel koppels
En dan is er voor die ene jongen nog niet eens een match want die was afgehaakt. Ben benieuwd of er nog een nieuwe gevonden wordt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Harderwijk2021 schreef:
01-04-2024 21:22
Die Collins. Is die wel in orde? Wat een ongelooflijk maf figuur.
Wat een kwal
Ik had zo met haar te doen.

Lucinda en Tim vind ik ontzettend leuk samen.
En Tim vind ik ook nog eens woest aantrekkelijk :lol:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Collins speelt een top volgens mij.
Of er is echt iets met hem.

En Jack is net zo fake als zijn gebit.

Natalie had nooit mee moeten doen.
Zij is zo kwetsbaar en naïef.
Alle reacties Link kopieren Quote
Abby schreef:
01-04-2024 23:33
Collins speelt een top volgens mij.
Of er is echt iets met hem.

En Jack is net zo fake als zijn gebit.

Natalie had nooit mee moeten doen.
Zij is zo kwetsbaar en naïef.
Volgens mij is Collins gewoon echt sociaal gestoord. Met zn "yeeeaaah" ..."what??"

Jake is afgrijselijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Harderwijk2021 schreef:
01-04-2024 21:22
Die Collins. Is die wel in orde? Wat een ongelooflijk maf figuur.
Die jongen geeft alleen maar sociaal wenselijke antwoorden of rare halve zinnen. Hij wilde volgens mij gewoon meedoen voor de ervaring en de fame, niet voor de liefde. Arme Natalie.
Ik vind het wel grappig dat ze soms dingen er niet uitknippen die eigenlijk niet meer bij het interview horen zoals Collins die helemaal de weg kwijt raakt door die kip of Jack die meteen na het interviewtje vraagt of ie er nog goed uitziet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond Collins zo frustrerend. Het ergste vond ik nog dat bij het exit interview het duidelijk was dat Nathalie hem geen zier interesseerde. Het ging hem puur om de groepsgezelligheid. En dan vooraf aangeven dat je ondanks nul relaties wel heel ver bent.
Ik mag hopen dat zijn familie hem nog goed de les leest na dit alles.

En eens dat Jack eng is. Dat was ook al snel duidelijk... als je jezelf zo expliciet moet omschrijven als dominant, ben je het eigenlijk niet. Dit type lui valt dan geregeld onder de categorie misagonystische lul. Sowieso, de bdsm community is volledig wars van alles wat 50 shades is, dus de vergelijking met Grey maken zegt veel.
Ik vond het wel jammer dat de tafel niet harder op hem inging nav dat artikel. Geen enkele vraag in de zin van: nam je die ex mee naar je ouders, en zo ja met welke intentie?
Alle reacties Link kopieren Quote
Jammer dat die Tori al meteen in de rol stapt van wat gebeurd is is gebeurd , ze zag er zwaar ongemakkelijk uit . Vorig seizoen was er ook zo’n stel met beetje soortgelijke verhouding tussen de twee . Kom even niet op de namen . Maar ook zo’n vent die deed of het fantastisch ging maar alleen voor zijn eigen ego .

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven