Entertainment alle pijlers

MAFS Australia 2024

27-03-2024 12:38 479 berichten
Wie kijkt mee en wat valt ons op?

Lucinda & Timothy

Sara & Tim

Andrea & Richard

Lauren & Jonathan

Cassandra & Tristan

Ellie & Ben

Eden & Jayden

Tori & Jack



Natalie & Collins
anoniem_66da9c8962792 wijzigde dit bericht op 02-04-2024 23:38
Reden: Aanvulling op verzoek
74.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Teeejamo schreef:
09-04-2024 20:15
T valt me op dat Jono t zo heftig voor Ellie opneemt.
Zij passen beter bij elkaar.
Vinden ze zelf ook
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Teeejamo schreef:
09-04-2024 20:15
T valt me op dat Jono t zo heftig voor Ellie opneemt.
Hij geilt op haar.
Kan geen andere verklaring verzinnen.

Hij wordt gek van Lauren en wou dat hij met Ellie was gematched.
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
09-04-2024 20:44
Zij passen beter bij elkaar.
Vinden ze zelf ook
Ah.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zeg maar 1 woord: Madeleine.
Alle reacties Link kopieren Quote
mienbillekesjeuken schreef:
10-04-2024 11:47
Ik zeg maar 1 woord: Madeleine.
Plaatsvervangende schaamte als ik naar haar kijk en natuurlijk vindt Lucinda haar wel geweldig.

Denk dat die twee elkaar gevonden hebben.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat jammer voor die Ash dat hij gekoppeld is aan een vrouw als Madeleine, daar kun je toch niks mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou inderdaad, ik heb met hem te doen. En die zus “madeleine is zooo eenzaam sinds ze medium is geworden” goh meid, hoe zou dat nou toch komen? Als iemand elke twee seconden afhaakt vanwege downloads uit de andere wereld is er werkelijk geen gesprek meer mee te voeren
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieleut123 schreef:
10-04-2024 13:54
Nou inderdaad, ik heb met hem te doen. En die zus “madeleine is zooo eenzaam sinds ze medium is geworden” goh meid, hoe zou dat nou toch komen? Als iemand elke twee seconden afhaakt vanwege downloads uit de andere wereld is er werkelijk geen gesprek meer mee te voeren
“downloads uit de andere wereld” 😂😂😂
Alle reacties Link kopieren Quote
En janken in de wei met koeien, tranen met tuiten omdat ze 'voelde dat de dieren bang voor hen waren' En dat dat volgens haar ook logisch was, omdat ze even daarvoor een groot bord vlees hadden weg-gepicnicked en daar had ze opeens spijt van. Ehm, als je dertig bent weet je toch wel waar vlees vandaan komt? En hebben ze dat haar nooit eerder telepatisch doorgegeven, dat het dier daarvoor eerst dood moet? Fluisterden ze haar niet in dat je ook géén vlees kunt eten? Wat een maf figuur.
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgens mij is ze enorm beschadigd.
Kan toch niet anders?

Je kunt haar toch niet betichten van stabiel gedrag?
Zulke labiele mensen zie ik niet vaak .
Alle reacties Link kopieren Quote
Het lijkt wel een act! In de interviews kwam ze anders over.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind haar zo vervelend dat ik die stukjes zelfs verder spoel…eigenlijk heb ik dat ook met die Ridge, wat een kinderlijke puber zeg…
Alleen Michael en Stephen vind ik heel leuk, hopelijk wordt dat echt wat!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja wat een mafketels die ridge en madeleine.
Deeesss. Ik vond het leuk dat Richard hem nadeed haha.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een mismatch voor die Jade.
Zo'n dude wil je toch niet een volwassen relatie mee als je een dochter van 7 hebt?
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh heerlijk er is een topic over. Ik vind het lekker wegkijken en wat een types doen er aan mee zeg.
Alle reacties Link kopieren Quote
Teeejamo schreef:
10-04-2024 21:25
Wat een mismatch voor die Jade.
Zo'n dude wil je toch niet een volwassen relatie mee als je een dochter van 7 hebt?
Ze komt onvolwassen over. Ze vindt hem tot nu toe behoorlijk leuk. Dit zal helemaal fout gaan vermoed ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk dat Jayden zo open over zijn verliefdheid is
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
11-04-2024 10:44
Leuk dat Jayden zo open over zijn verliefdheid is

Vind ik ook! Ik vind hem ook echt heel leuk.
Alle reacties Link kopieren Quote
MissUnderstood schreef:
11-04-2024 12:36
Vind ik ook! Ik vind hem ook echt heel leuk.
Je moet 'm alleen niet boos maken, want dan naait ie je beste vriendin terwijl jij moet toekijken. :rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe vinden jullie Tori dan? Ze reageert zo stoïcijns op alles wat er gezegd wordt over Jack. Ze lijkt me een slimme vrouw, maar nu helemaal beïnvloed door hem. Of ze speelt een rol, want er komt geen enkele emotie van haar kant. Ze zit erbij en kijkt ernaar, alsof het haar niet betreft.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hakika schreef:
11-04-2024 14:09
Hoe vinden jullie Tori dan? Ze reageert zo stoïcijns op alles wat er gezegd wordt over Jack. Ze lijkt me een slimme vrouw, maar nu helemaal beïnvloed door hem. Of ze speelt een rol, want er komt geen enkele emotie van haar kant. Ze zit erbij en kijkt ernaar, alsof het haar niet betreft.
Tori speelt graag de rol van onderdanige bij Jack en ze is er van overtuigd dat hun relatie de beste is . Als ze bij elkaar blijven geef ik ze een paar maanden in de echte wereld .
Alle reacties Link kopieren Quote
mienbillekesjeuken schreef:
11-04-2024 12:41
Je moet 'm alleen niet boos maken, want dan naait ie je beste vriendin terwijl jij moet toekijken. :rofl:
Ik vind dat zo'n raar verhaal. Die vrouw moest niks toch?
Die vrouw had toch gewoon kunnen zeggen nou nee daar pas ik voor.
Oké dan was ze hem wel kwijt maar tis niet dat ze gedwongen werd tot iets.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Tori geen prettig persoon.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Lauren echt tof. Leuke meid.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hakika schreef:
11-04-2024 14:09
Hoe vinden jullie Tori dan? Ze reageert zo stoïcijns op alles wat er gezegd wordt over Jack. Ze lijkt me een slimme vrouw, maar nu helemaal beïnvloed door hem. Of ze speelt een rol, want er komt geen enkele emotie van haar kant. Ze zit erbij en kijkt ernaar, alsof het haar niet betreft.
Ik snap haar niet. Het lijkt soms alsof ze het als een soort wedstrijd ziet. “Who are the strongest couple?!” Ik trek dat slecht. Ik zie geen echte “spark”. Ik snapte ook haar “ik hou van seks maar niet van knuffelen” uitspraak niet. Maar goed, dat ligt misschien aan mij.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven