Entertainment alle pijlers

MAFS Australia 2024

27-03-2024 12:38 479 berichten
Wie kijkt mee en wat valt ons op?

Lucinda & Timothy

Sara & Tim

Andrea & Richard

Lauren & Jonathan

Cassandra & Tristan

Ellie & Ben

Eden & Jayden

Tori & Jack



Natalie & Collins
anoniem_66da9c8962792 wijzigde dit bericht op 02-04-2024 23:38
Reden: Aanvulling op verzoek
74.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze voeren een leuke show op.

Die Jayden vertrouw ik niet helemaal.
Komt ook door zijn broer die zich narcistisch opstelde vorig seizoen.

Ik denk dat er weinig echt oprechte deelnemers tussen zitten.

Lucinda en Madeleine zijn authentiek.
Ik begrijp Tori niet helemaal, ik kàn me niet voorstellen dat ze zich geen grijntje zorgen maakt rondom dat aantrekkingskrachtding. Verder vind ik dat ze er altijd heel mooi en naturel uitziet. Snap niet wat ze in zo’n fake dude ziet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze weet het vast wel, maar dan stort het wereldje in. Jono was erg laf, maar ook de rest van de mannen. Iedereen wist ervan af. Ook de experts, die doen of ze verrast zijn. Ben benieuwd naar de ceremonie.

Tristan die zich wel kan openen tot iemand die zelf ook gesloten is, erg typisch weer. Zijn vrouw (naam kwijt) komt veel te dichtbij denk ik. Ik denk ook dat die Tristan helemaal niet zo'n warm persoon is. Dat zag je in de vorige aflevering. Iemand die echt door hem heenprikt wordt genadig afgemaakt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Abby schreef:
11-04-2024 18:39
Ze voeren een leuke show op.

Die Jayden vertrouw ik niet helemaal.
Komt ook door zijn broer die zich narcistisch opstelde vorig seizoen.

Ik denk dat er weinig echt oprechte deelnemers tussen zitten.

Lucinda en Madeleine zijn authentiek.
Ik vind Madeleine verre van authentiek. Heel dat medium-gedoe en huilen bij koeien is een grote show. Van Lucinda zou ik graag willen dat ze echt en oprecht is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieleut123 schreef:
11-04-2024 20:45
Ik vind Madeleine verre van authentiek. Heel dat medium-gedoe en huilen bij koeien is een grote show. Van Lucinda zou ik graag willen dat ze echt en oprecht is.
Inderdaad wat een slechte actrice zo nep die vertoning .
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja misschien is het wel zo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb het al eerder gezegd maar wat een engnek die Jack . Dat samengeknepen bekkie met die lelijke nep Turkey teeth
Alle reacties Link kopieren Quote
Even serieus. Die Madeline is niet goed...........toch? 🫣

Tori en Jack lijken oprecht wel echt oke met elkaar. Ik vind die vent niks hoor. Te bruin, te gespierd en té gek op zichzelf, maar ze lijken echt wel te matchen.

Tristan en Cassandra is niks aan om naar te kijken.

Jayden vind ik een leuke kerel.

En die Ridge.... afschuwelijk. " deesssss" .....
Alle reacties Link kopieren Quote
Teeejamo schreef:
11-04-2024 17:33
Ik vind Lauren echt tof. Leuke meid.
Ik ben nog maar bij aflevering 5. Waarin ze trouwen dus. Tot op heden vind ik het een ordinair type.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tja dat is ze ook wel een beetje. Maar ze is wel authentiek. Ze is doortastend en pikt geen bullshit. En ik vind haar wel grappig.
Ze zou een vriendin van me kunnen zijn IRL.
Alle reacties Link kopieren Quote
Teeejamo schreef:
12-04-2024 02:34
Tja dat is ze ook wel een beetje. Maar ze is wel authentiek. Ze is doortastend en pikt geen bullshit. En ik vind haar wel grappig.
Ze zou een vriendin van me kunnen zijn IRL.
Inderdaad zij is de enige die zegt wat ze denkt en gewoon eerlijk is . Die Jono is een draaikont die durfde niet tegen Jack in te gaan want het is mijn vriend . Maar Lauren je vrouw die had je moeten steunen zeker gezien zij de waarheid sprak .
Alle reacties Link kopieren Quote
Lauren heeft me eigenlijk positief verrast. Mijn man werd wel heel geïrriteerd van haar stem tijdens die discussie met Jack. Maar wàt n slappe zak die Jono. Heel teleurstellend
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind trouwens een hoop dames er zo opgespoten uitzien.
Tori is een verademing. Lekker naturel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Lauren ook wel leuk. Ik geloof wel dat zij echt zichzelf is. En soms is ze razend grappig, vind ik. Zoals toen ze hoorde dat Madeleine een medium is. "That's a clothing size, isn't it?" ---> :-D .

Of Lucinda zo erg zichzelf is, vraag ik me af. Haar stem en manier van praten zijn sowieso enorm gecultiveerd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tijdens die sessie die de mannen met Alessandra hadden, vertelde Jack toch heel duidelijk dat hij niet aangetrokken was tot Tori en dat hij zo niet meteen seks met haar wilde?
Waarom begint niemand dan daarover tijdens de hele discussie met Jack/Lauren/Jono?

Ik vind hem echt een sociopaat ofzo, lijkt Tori volledig in zijn macht te hebben. Enorme engerd.
Vraag me af hoe zij zich zal voelen wanneer ze het programma terug kijkt, al die opmerkingen van Jack over Tori.

Ik hoop dat zij gauw inziet hoe hij werkelijk is.

Jono is wel een slappe zak, je wil toch iemand die voor je opkomt?
Alle reacties Link kopieren Quote
muts87 schreef:
12-04-2024 10:03
Ik vind trouwens een hoop dames er zo opgespoten uitzien.
Tori is een verademing. Lekker naturel.
Behalve haar borsten dan
Alle reacties Link kopieren Quote
sporty73 schreef:
12-04-2024 11:18
Tijdens die sessie die de mannen met Alessandra hadden, vertelde Jack toch heel duidelijk dat hij niet aangetrokken was tot Tori en dat hij zo niet meteen seks met haar wilde?
Waarom begint niemand dan daarover tijdens de hele discussie met Jack/Lauren/Jono?

Ik vind hem echt een sociopaat ofzo, lijkt Tori volledig in zijn macht te hebben. Enorme engerd.
Vraag me af hoe zij zich zal voelen wanneer ze het programma terug kijkt, al die opmerkingen van Jack over Tori.

Ik hoop dat zij gauw inziet hoe hij werkelijk is.

Jono is wel een slappe zak, je wil toch iemand die voor je opkomt?
Ik vermoed wel dat de montage hier een rol in speelt. Dat hele Jack&Tori verhaal is dè verhaallijn van het seizoen. En het is natuurlijk ook wel apart maar misschien wordt het ook wel aangezet door die herhaling. De rest lijkt het allemaal niet zo te boeien namelijk. Alleen old Tim en Lauren&Jono. Old Tim was trouwens echt raar bezig in de laatste aflevering. Ik begin steeds meer op die gast af te knappen. Met zijn “ik voel me onder de bus gegooid”
Alle reacties Link kopieren Quote
muts87 schreef:
12-04-2024 10:03
Ik vind trouwens een hoop dames er zo opgespoten uitzien.
Tori is een verademing. Lekker naturel.
Volgens zichzelf is ze zeker niet naturel (borsten et )
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Goede afl! Mannen worden ter verantwoording geroepen. Allemaal angstig voor Jack..
Alle reacties Link kopieren Quote
Mocht je trouwens van spoilers houden: ik heb net een podcast ontdekt waarin alle vuile was wordt buiten gehangen want kennelijk is het seizoen vorige week officieel afgelopen. Het is niet fraai allemaal uiteraard. De podcast heet: so dramatic.
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieleut123 schreef:
12-04-2024 11:22
Behalve haar borsten dan
En haar lippen en haar tanden vertelde ze zelf .
Alle reacties Link kopieren Quote
MissUnderstood schreef:
12-04-2024 10:29


Of Lucinda zo erg zichzelf is, vraag ik me af. Haar stem en manier van praten zijn sowieso enorm gecultiveerd.
Eens over haar stemgeluid dat zalvende praten is een aangeleerd trucje heb ik het idee .
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
12-04-2024 20:46
Eens over haar stemgeluid dat zalvende praten is een aangeleerd trucje heb ik het idee .
Ik krijg daar kippenvel van.


En Timothy volgens mij ook.
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieleut123 schreef:
12-04-2024 15:00
Mocht je trouwens van spoilers houden: ik heb net een podcast ontdekt waarin alle vuile was wordt buiten gehangen want kennelijk is het seizoen vorige week officieel afgelopen. Het is niet fraai allemaal uiteraard. De podcast heet: so dramatic.
Ik houd niet van spoilers maar interessant voor na de laatste aflevering. Ik weet wel dat er altijd veel meer gebeurd dan wij te zien krijgen.
In de nachtdienst laatste aflevering gezien. Wat me opviel is dat de vriendin van Tori Jack 2x Jacob noemde. Zouden het (allemaal) niet hun echte namen zijn?

Ash en maddie zijn alsnog uitgestapt. Werd nog geen 30 seconde aan besteed. Maddie kwam helemaal niet meer in beeld. Ik probeer oordeelvrij te zijn, maar zij deed toch echt wel een beetje gek.

Ellie en Ben ook drama, Ben was de nacht na de ceremonie schijnbaar verdwenen. Toch zien we alleen een ochtendshot van Ellie die aanklopt bij hun gezamenlijke appartement, naar binnengaat en een opgemaakt bed ziet. Aangezien ze apart sliepen vraag ik me af hoe zij dan weet dat hij de hele nacht weg was. Vervolgens krijgen we een raar en geknipt telefoongesprek tussen die twee te zien. Ik heb geen spoilers vanuit australië bekeken/ geluisterd en wellicht is hij een echte boef, maar ik vind wel dat hij wat geframed wordt.

De vader van Lucinda gaat even los tegen Timothy. Best grappig, die man. En met resultaat: timothy ontdooide weer een beetje. Wederom sta ik er versteld van hoe moeilijk sommige ruim volwassen mensen nog zijn. Ok, hij heeft veel trauma’s, klinkt superverdrietig, maar hij lijkt totaal voorbij te gaan aan alle moeite die lucinda voor hem doet en blijft maar hakken op haar zogenaamde gebrek aan loyaliteit bij de ceremonie. Ik vind dat andersom eigenlijk veel erger.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven